× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Πάτησε τον Αχινό,10/5/2022

Το καυστικό σχόλιο της ημέρας!

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 10/5/2022

Πάτησε τον Αχινό,10/5/2022
' χρόνος ανάγνωσης

Τα σκουπίδια κάνουν πάρτι στα στενά της Μυτιλήνης και η αρμόδια Αντιδήμαρχος επί της Καθαριότητας Δήμητρα Αλεξανδρή έλαμψε δια της απουσίας της στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Μυτιλήνης προκειμένου να απαντήσει στις ερωτήσεις των συμβούλων για το ατελείωτο σκουπιδαριό.Η φωτό που λήφθηκε το πρωί της Τρίτης 10 Μαίου από την Επάνω Σκάλα, όπου έχουν να μαζευτούν τα σκουπίδια από το Σάββατο, αδιάψευστος μάρτυρας της αδιαφορίας και ανικανότητας μιας δημοτικής αρχής που έχει πλέον παραλύσει σε βάρος ακόμα και της δημόσιας υγείας των δημοτών.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Εμείς, ανθρωποφύλακες δεν θα γίνουμε

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΛΑΔΙΤΗΣ
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

H Φυκιότρυπα και η ενεργός πολιτειότητα

Γράφει ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΓΟΣ, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Ακούσιες ψυχιατρικές νοσηλείες: 10 αλήθειες

Γράφει η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΗΣΗ, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Τμήμα Κοινωνιολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Ο «Θεόφιλος» του Παράσχου Μανιάτη και του λαϊκού ποιητή Δημήτρη Σιμιτσή*

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ, φιλόλογος, μουσικός ερευνητής
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Μπορούν και χειρότερα

Γράφει ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΑΡΙΝΑΤΟΣ, δικηγόρος
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Όταν λαλούν οι Cantaλαλούν

Γράφει ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΓΟΥ, Καθηγητής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Βρείτε ομοιότητες ‑ διαφορές...

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΛΑΔΙΤΗΣ*
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Οι «Βάστριες», γεμίζουν με όσους γλυτώσουν απ’ τις «Γάζες»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, Αντιπρόεδρος Παλλεσβιακού Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Υπάρχει και αυτός ο Πολιχνιάτης …

Μια παρέμβαση από κάποιον που έμεινε!
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

«Απόδραση» σε μνημεία, μουσεία, πλατείες, πολύκεντρα…

Γράφει η ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΛΛΑΤΟΥ
ΑΧΙΝΟΣ

Πάτησε τον αχινό 18/8/2025

Το καυστικό σχόλιο της ημέρας
ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

Μια Μυτιληνιά στην Κωνσταντινούπολη

Tο εντυπωσιακό μαρμάρινο άγαλμα της Αρτέμιδος ανακαλύφθηκε στο νησί της Λέσβου κατά τη δεκαετία του 1860 και μεταφέρθηκε αμέσως στην Κωνσταντινούπολη