Από τις 13 έως τις 18 Οκτωβρίου ο Μυλοπόταμος της Κρήτης κατέβηκε κυριολεκτικά στο Μετρό του Συντάγματος. Ανάμεσα σε τουρίστες, περαστικούς και Αθηναίους της καθημερινότητας, ξεδιπλώθηκε η γεύση και το άρωμα της Κρήτης: λάδι, ελιές, τυριά, μέλι, όλα με τη σφραγίδα της παράδοσης και της ποιότητας. Μια πραγματικά εξωστρεφής ενέργεια, που έφερε το χωριό στην καρδιά της πρωτεύουσας και μίλησε με τον πιο άμεσο τρόπο στο ευρύ κοινό.
Κι εδώ στη Λέσβο; Εμείς επιμένουμε στα Foodfest που γίνονται μεταξύ μας, με τα ίδια πρόσωπα να δοκιμάζουν τα ίδια προϊόντα, να ανταλλάσσουν τα ίδια «μπράβο» και να φωτογραφίζονται κάτω από τα ίδια banners. Όλα ωραία και καλά — αλλά μήπως ήρθε η ώρα να ανοίξουμε το παιχνίδι;
Μήπως να πάρουμε παράδειγμα από τους Κρητικούς που δεν περίμεναν τον τουρίστα να έρθει στο νησί, αλλά πήγαν αυτοί να τον βρουν εκεί που βρίσκεται; Γιατί η εξωστρέφεια δεν είναι λέξη για τα δελτία τύπου, είναι πράξη. Και αν η Κρήτη πήγε στο Σύνταγμα, γιατί να μη βρεθούμε και εμείς αύριο εκει , στη Θεσσαλονίκη ή και αλλού;