Καλή η βυζαντινή σημαία καλή και η ελληνική φτάνει να μην είναι κουρέλια. Και στο κτήριο της Αστυνομίας οι σημαίες είναι κουρέλια. 28 Οκτωβρίου προχθές, 8 Νοεμβρίου αύριο δε τα βλέπει κανένας ετούτα;
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Άλλος ένας κάτοικος καταγγέλλει ότι επί μήνες ενημερώνει τον Δήμο Μυτιλήνης για την επικίνδυνη κατάσταση στον δρόμο Αργύρη Αδαλή χωρίς να έχει λάβει απάντηση ή χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης -Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ
Γράφουν οι νηπιαγωγοί-υποψήφιες με την Ριζοσπαστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών στις εκλογές του ΣΕΠΕ Λέσβου Αλεξάνδρα Λύκου, Ελένη Ζάχου, Ευτυχία Καριώτου και Κωνσταντίνα Σπανου
Η πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Μυτιλήνης σε ανακοίνωση της κάνει λόγο για αυξανόμενα προβλήματα στην εκπαίδευση και τονίζει την ανάγκη ενεργής συμμετοχής για την υπεράσπιση του κλάδου και του δημόσιου σχολείου