× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Οδός Αργύρη Αδαλή (Ακρωτήρι): Σκέτη Αρχιτεκτόνος...

Γράφει ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΜΝΗΝΑΚΑΣ

Δημοσίευση 24/6/2026

Οδός Αργύρη Αδαλή (Ακρωτήρι): Σκέτη Αρχιτεκτόνος...
' χρόνος ανάγνωσης

Προσθέστε το Νησί στις αναζητήσεις σας

Add stonisi.gr on Google ↗

Για την οδό «ΑΡΓΥΡΗ ΑΔΑΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ», γράφω κι εγώ, προσθέτοντας τον καημό μου, στους «προλαλήσαντες», ως μόνιμος κάτοικος της οδού. Και μάλιστα, στη συμβολή με την οδό του επίσης Αρχιτέκτονα  Γιώργου  ΓΙΑΝΟΥΛΕΛΛΗ. Γωνία  αρχιτεκτόνων που λένε…. Σκέτη συνοικία …Καλών Τεχνών, μας έχει μετατρέψει η δημοτική Αρχή. Η νυν και οι προηγούμενες, για να μην αδικήσουμε και κανέναν…

Αλλά νάταν μόνο οι λακκούβες, ποιος το είχε καημό. Παρότι θυμίζει οδό της πόλης Κανταχάρ, κατά Αφγανιστάν μεριά, τότε που βομβαρδιζόταν. Γιατί τώρα μπορεί να τις έχουν ασφαλτοστρώσει οι άνθρωποι (για τους Αφγανούς αυτοδιοικητικούς μιλάμε…). Οι λακκούβες είναι το λιγότερο. Τα δίκτυα ύδρευσης της ΔΕΥΑΛ να δείτε. Γιατί φαίνονται, και όχι λόγω διαφάνειας. Στον αέρα είναι. Κάτι λάστιχα στην άκρη του δρόμου, που μεταφέρουν το νερό που πίνουμε. Που παρά βδομάδα μετατρέπονται σε συντριβάνια από τα σπασίματα. Ε, λάστιχα είναι, ο ήλιος τα βλέπει, η παγωνιά τα βλέπει. Μόνο ο Δήμος και η ΔΕΥΑΛ δε τα βλέπει. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού (στην κυριολεξία) το δίκιο, κάθε που σπάνε, έρχονται τα συνεργεία και τα μπαλώνουν. Με μεταλλικούς συνδετήρες. Όπως πάνε, σε λίγο δεν θα βλέπουμε λάστιχα. Μεταλλικούς συνδετήρες- μπαλώματα  θα βλέπουμε, εν υπαίθρω…  Αφού οι λαστιχένιες σωλήνες έχουν γίνει πια σουρωτήρι απ’ τα μπαλώματα. Ε, στο Ακρωτήρι είμαστε, φτιάχνουμε και …ποιητικό ρήμα! Τι Ακρωτήρι τι σουρωτήρι..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τρίτο και «καλύτερο» χάλι όμως, μακράν το «καλύτερο» λέμε, είναι με τις αποχετεύσεις. Εδώ πια, έχουμε το εξαιρετικό «προνόμιο» να πληρώνουμε ακατάπαυστα κάθε μήνα το βυτιοφόρο της εκκένωσης βόθρων. Προς δόξαν του βιολογικού καθαρισμού που επί 20 και βάλε  χρόνια καρτερούμε να έρθει και προς τα εμάς. Τους πολίτες τέταρτης και βάλε κατηγορίας. Και καρτέρει και καρτέρει… Και δε μας φτάνει αυτό. Αλλά σκέψου, που αρχίζει τώρα και το καλοκαίρι και ξεβρωμάει ο τόπος απ’ τα αρώματα των βόθρων. Που ελευθέρως, αενάως, ανελέγκτως και …ξεδιαντρόπως, οι ορισμένοι παροικούντες ξεδιάντροποι συμπολίτες μας, αδειάζουν αδιακόπως μέσα στα δίκτυα ομβρίων υδάτων. Και δεν μπορούμε να βγούμε ούτε στις βεράντες μας, να ανοίξουμε τα παράθυρά μας βρε αδερφέ, χωρίς να πιάσουμε τη μύτη μας!  Κι ο Δήμος, παρά τις πολύχρονες καταγγελίες ημών των ευσυνείδητων κορόιδων, που δεν διανοούμαστε να γίνουμε ίδιοι, ….αγρόν αγοράζει διαχρονικά.  Σιγά μην επιβάλει έλεγχο και χαθεί και καμιά ψήφος... Δεν είναι ώρα για ελέγχους και πρόστιμα. Και βέβαια, τα «ευωδιαστά» αυτά λύματα, κατεβαίνουν με την ησυχία τους στη θάλασσα της Βαρειάς, όπου οι τυχεροί λουόμενοι, τα λούζονται κανονικά και αδιαμαρτύρητα. Ή και χωρίς να το ξέρουν. Μην το αποκλείετε να διεκδικήσει ο Δήμος και καμιά γαλάζια σημαία για τις παραλίες της Βαρειάς, ου μην και της Νεάπολης. Από αυτά σχίζουμε!

 Αν περίσσευε και λίγο φιλότιμο στους άρχοντές μας,  να νοιαστούν και για τα περιγραφόμενα (με πολύ συστολή…) προβλήματα της συνοικίας μας, καλά θα ήταν… Ας ελπίσουμε, τουλάχιστον, να δημοπρατηθεί ο βιολογικός της νότιας πόλης, μπας και χαράξει λίγο  κι εμάς το χειλάκι μας!

Με πλήρη συνείδηση των γραφομένων και για συμπαράσταση τους «προλαλήσαντες» του διημέρου συγγραφείς.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add stonisi.gr on Google ↗
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Στη Στύψη έκθεση με έργα της αείμνηστης Μαρίας Καλλιπολίτη

Γράφει η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΕΛΑΧΑ
Στη Στύψη έκθεση με έργα της αείμνηστης Μαρίας Καλλιπολίτη
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Πόσες καταγγελίες χρειάζονται για να κλείσουν οι λακκούβες;

Άλλος ένας κάτοικος καταγγέλλει ότι επί μήνες ενημερώνει τον Δήμο Μυτιλήνης για την επικίνδυνη κατάσταση στον δρόμο Αργύρη Αδαλή χωρίς να έχει λάβει απάντηση ή χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης -Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ
Πόσες καταγγελίες χρειάζονται για να κλείσουν οι λακκούβες;
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Ένα ατύχημα στο δρόμο «ΑΡΓΥΡΗ ΑΔΑΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ»

Γράφει ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΠΙΩΤΑΣ*
Ένα ατύχημα στο δρόμο «ΑΡΓΥΡΗ ΑΔΑΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ»
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

«Το έχω σε σομόν, σας κάνει;»

Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
«Το έχω σε σομόν, σας κάνει;»
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Το περιβαλλοντικό αδιέξοδο στη διαχείριση των σφαγιασθέντων ζώων κτηνοτροφίας στη Λέσβο

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΜΙΛΗΣ, καθηγητής διαχείρισης στερεών αποβλήτων, Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
Το περιβαλλοντικό αδιέξοδο στη διαχείριση των σφαγιασθέντων ζώων κτηνοτροφίας στη Λέσβο
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Γυναικοκτονίες, ένα κοινωνικό φαινόμενο που απαιτεί συλλογική αφύπνιση

Γράφει ο Κοινωνιολόγος ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΜΠΑΣ
Γυναικοκτονίες, ένα κοινωνικό φαινόμενο που απαιτεί συλλογική αφύπνιση
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Το μάθημα που δεν γράφτηκε στον έλεγχο

Και μας έμαθε η δασκάλα «μας», η κ. Σοφία
Το μάθημα που δεν γράφτηκε στον έλεγχο
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Ο αγώνας για το νηπιαγωγείο που χρειαζόμαστε είναι τώρα!

Γράφουν οι νηπιαγωγοί-υποψήφιες με την Ριζοσπαστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών στις εκλογές του ΣΕΠΕ Λέσβου Αλεξάνδρα Λύκου, Ελένη Ζάχου, Ευτυχία Καριώτου και Κωνσταντίνα Σπανου
Ο αγώνας για το νηπιαγωγείο που χρειαζόμαστε είναι τώρα!
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Το δικαίωμα να μένεις στον τόπο σου

Γράφει για την Κοιν.Σ.Επ. Ηφαίστειο Ανεμώτιας - Μιχάλης Μαρμάρου
Το δικαίωμα να μένεις στον τόπο σου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Με τη «Συλλογική» στις εκλογές των εκπαιδευτικών η Ρίτσα Βαλάκου

Η πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Μυτιλήνης σε ανακοίνωση της κάνει λόγο για αυξανόμενα προβλήματα στην εκπαίδευση και τονίζει την ανάγκη ενεργής συμμετοχής για την υπεράσπιση του κλάδου και του δημόσιου σχολείου
Με τη «Συλλογική» στις εκλογές των εκπαιδευτικών η Ρίτσα Βαλάκου
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Δεν ζητάμε χάρες, ζητάμε δικαιοσύνη

Γράφει ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ*
Δεν ζητάμε χάρες, ζητάμε δικαιοσύνη