× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς μειώνει τις τιμές σε πάνω από 30 αρτοσκευάσματα κατά 13%

Πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 4/9/2025

Η Lidl Ελλάς μειώνει τις τιμές σε πάνω από 30 αρτοσκευάσματα κατά 13%
' χρόνος ανάγνωσης

Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1ηΟκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Φήμες λένε».

«Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας», εξηγεί ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Το Χρυσό Βραβείο στα διάσημα BakeryAwards 2024επιβεβαιώνει το πάθος μας για την ποιότητα. Με την απόφαση να απορροφήσουμε τον ΦΠΑ, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους και ευχαριστούμε έμπρακτα τους πελάτες μας για την προτίμηση και την αφοσίωσή τους.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μείωση των τιμών αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Lidl Ελλάς να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Οι πελάτες μπορούν να προσβλέπουν σε μια μεγάλη ποικιλία – από αλμυρά έως γλυκά αρτοσκευάσματα, με φυσικά συστατικά και αυθεντικές συνταγές. Τα προϊόντα ψήνονται φρέσκα αρκετές φορές την ημέρα στα καταστήματα για να εγγυηθούν γεύση και φρεσκάδα μέχρι τη στιγμή της αγοράς τους.

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια αναδεικνύει τη συναισθηματική αφοσίωση των πελατών και επικεντρώνεται στην ακαταμάχητη γοητεία των αρτοσκευασμάτων Lidl. Το χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ «Φήμες λένε» απεικονίζει με ειλικρίνεια τις μικρές καθημερινές χαρές και την ισχυρή συναισθηματική σύνδεση που έχουν οι πελάτες με τα φρεσκοψημένα προϊόντα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν για άλλη μια φορά τη Lidl Ελλάς για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Lidl Ελλάς επιβεβαιώνεται από ανεξάρτητα βραβεία. Το διεθνές ινστιτούτο ICERTIAS απένειμε για άλλη μια φορά στην εταιρεία το "Best BuyAward" για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής σε εννέα κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της έγκριτης κατηγορίας "Τμήμα Αρτοποιίας". Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει τη θέση της LidlΕλλάς ως αξιόπιστου συνεργάτη για τις καθημερινές αγορές.

Με αυτήν την πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και επιβεβαιώνει την υπόσχεσή της να συνδυάζει γεύση, ποιότητα και αξία για να βελτιώσει τη ζωή κάθε νοικοκυριού.

Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Blue Star Myconos»

Αναλαμβάνει ξανά την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών του Βορείου Αιγαίου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Cold ironing στα λιμάνια Μυτιλήνης και Χίου

Υποδομές ηλεκτροδότησης πλοίων θα δημιουργηθούν σε Ελληνικούς λιμένες πρόκειται για έργο που εντάσσεται στην ανάπτυξη των πράσινων υποδομών της χώρας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ανοδο των τιμών του αιγοπρόβειου γάλακτος βλέπει ο ΣΕΒΓΑΠ

Η ευλογιά των προβάτων φοβίζει τις γαλακτοβιομηχανίες και αναμένεται να κάνει ακριβότερη την φέτα
ΕΡΓΑΣΙΑ

Από 10 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για το ειδικό εποχικό βοήθημα

Το ύψους του επιδόματος θα κυμανθεί από 687,75 ευρώ έως 1.375,50 ευρώ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Τρία χρόνια στην αναμονή οι κτηνοτρόφοι για την Αμάλθεια

Η Νέα Αριστερά κατηγορεί την κυβέρνηση για αθέτηση των υποσχέσεων της
ΕΡΓΑΣΙΑ

Κυριαρχεί η εργασιακή ανασφάλεια στη Λέσβο

Το «Ν» αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τους αριθμούς του συστήματος «Εργάνη»
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Με το δίδυμο «Διαγόρας» ‑ «Νήσος Σάμος» για έναν ακόμη χειμώνα

Το επιβατικό κοινό της γραμμής Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη ζητά νέα και ταχύτερα πλοία με αναβαθμισμένο επίπεδο υπηρεσιών
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Μαθαίνοντας αγγλικά με σιγουριά και εμπιστοσύνη

42χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση ξένων γλωσσών στη Μυτιλήνη στο Κέντρο Αγγλικής Γλώσσας Χατζηγιαννέλλη
ΑΓΡΟΤΕΣ

Μέτρα κατά της νοθείας του μελιού ετοιμάζει η Ε.Ε.

Ο Επίτροπος Κριστόφ Χάνσεν υπογράμμισε ότι η μελισσοκομία παραμένει προτεραιότητα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής, με στοχευμένη στήριξη για την ενίσχυση του κλάδου
ΕΛΛΑΔΑ

Μοιράζονται τα αδιάθετα voucher του κοινωνικού τουρισμού

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα
ΑΓΡΟΤΕΣ

Η εξέλιξη του τρύγου στο Βόρειο Αιγαίο και την Ελλάδα

Η κλιματική κρίση βάζει και φέτος την σφραγίδα της στον αμπελοοινικό τομέα της χώρας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συνάντηση για τη διατήρηση τοπικών ποικιλιών σπόρων στη Λέσβο

Το δίκτυο σχεδιάζει να συνεχίσει δυναμικά τις παρεμβάσεις του, δίνοντας έμφαση στη διάσωση και διάδοση παραδοσιακών ποικιλιών, στην ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ παραγωγών και στην ενίσχυση της τοπικής αυτάρκειας