× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Πιάνουν τόπο οι δαπάνες τουριστικής προβολής στη Μυτιλήνη;

Στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο λογοδοσίας μπήκε στο μικροσκόπιο από την αντιπολίτευση και τον Παναγιώτη Κουνέλλη η απόδοση των δραστηριοτήτων τουριστικής προβολής του Δήμου

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/6/2025

Πιάνουν τόπο οι δαπάνες τουριστικής προβολής στη Μυτιλήνη;
' χρόνος ανάγνωσης

Στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκαν οι δαπάνες και τα αποτελέσματα της τουριστικής προβολής του Δήμου Μυτιλήνης κατά την τελευταία συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Νέα Δράση - Νέος Δήμος», Παναγιώτης Κουνέλλης, παρουσίασε έναν μακρύ κατάλογο εξόδων που αφορούν συμμετοχές σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, δράσεις δημοσιότητας και προβολής, ζητώντας από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, Νίκο Γιαννάκα, συγκεκριμένες απαντήσεις για το σκεπτικό και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της δημοτικής αρχής.

Ο κ. Κουνέλλης, αν και αναγνώρισε τη στήριξη της παράταξής του στις εισηγήσεις του Αντιδημάρχου, επισήμανε την ανάγκη απολογισμού:
«Θα πρέπει να δούμε αν όλα αυτά τα χρήματα που δαπανήθηκαν από τον Ιούνιο του 2024 έως σήμερα είχαν κάποιο μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στον τουρισμό», σημείωσε, υπογραμμίζοντας την απουσία ενεργής παρουσίας στα social media του Δήμου σε μια κρίσιμη περίοδο προετοιμασίας της τουριστικής σεζόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια απαρίθμησε συγκεκριμένες δράσεις, όπως συμμετοχές σε εκθέσεις στο Βερολίνο, στην Κωνσταντινούπολη, στην Αθήνα, στη Φρανκφούρτη και στο Δικελί, αλλά και έξοδα για διαφημίσεις, τουριστικά banners, δημιουργία λογοτύπου, φωτογραφικό υλικό, ενώ έθεσε ζήτημα επιλογής τοπικών μέσων ενημέρωσης για την προβολή.

Ο κ. Γιαννάκας, απαντώντας, έκανε λόγο για «επένδυση στην εξωστρέφεια και στη δημιουργία τουριστικής ταυτότητας», ξεκαθαρίζοντας πως η στρατηγική του Δήμου εναρμονίζεται με την εθνική στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού, ενώ εφαρμόζεται σε συνεργασία με την Περιφέρεια και τοπικούς φορείς.
Παραδέχθηκε ότι η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί, καθώς η περυσινή σύμβαση δεν προχώρησε, ενώ φέτος λειτουργεί μόνο η σύμβαση με φωτογράφο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά τα μετρήσιμα αποτελέσματα, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ως επιτυχία την πρόσκληση παρουσίασης του Δήμου στη Φραγκφούρτη από τον Τουριστικό Οργανισμό της  Γερμανίας, ως αποτέλεσμα της παρουσίας στην Έκθεση του  Βερολίνου. Παράλληλα, υπογράμμισε την επανασύνδεση με το Δικελή μέσω ακτοπλοϊκής γραμμής, τις επαφές με Τούρκους και Ευρωπαίους τουριστικούς φορείς, αλλά και τη συμμετοχή σε πανελλήνια συνέδρια – όπως αυτά των νοσηλευτών και της Γεωλογικής Εταιρείας – τα οποία προσέλκυσαν συνολικά άνω των 1.500 επισκεπτών στη Λέσβο, εκτός υψηλής σεζόν.

«Η τουριστική προβολή είναι πολυπαραγοντική και δεν αποδίδει άμεσα. Χρειάζεται συνέχεια, στόχευση και συνεργασία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας εκ νέου, ο κ. Κουνέλλης υπογράμμισε πως τα αποτελέσματα από τα συνέδρια ήταν θετικά και χαμηλού κόστους, ενώ υπενθύμισε ότι οι συνολικές δαπάνες για τουρισμό, όπως έχουν καταγραφεί, φτάνουν τις 240.000 ευρώ από το 2024 έως σήμερα, εκ των οποίων περίπου οι 125.000 ευρώ προέρχονται από τον Δήμο και τα υπόλοιπα από την Αναπτυξιακή. Ο ίδιος ζήτησε αξιολόγηση της αποδοτικότητας κάθε δράσης και στοχευμένη ενίσχυση δράσεων που αποδεδειγμένα φέρνουν επισκέπτες με χαμηλότερο κόστος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Γιαννάκας διευκρίνισε ότι τα ποσά που διαχειρίστηκε απευθείας η Αντιδημαρχία Τουρισμού είναι σημαντικά μικρότερα και υποστήριξε πως το κονδύλι των 260.000 ευρώ από την Αναπτυξιακή δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί, με τις σχετικές συμβάσεις να βρίσκονται σε φάση υπογραφής.

Κλείνοντας, έκανε ειδική μνεία στην πρόσφατη πιστοποίηση της Μυτιλήνης ως «φιλικού προς το ποδήλατο προορισμού», που αναμένεται να δώσει επιπλέον ώθηση σε θεματικές μορφές τουρισμού, ενώ εξέφρασε αισιοδοξία για τη συνέχεια, εφόσον ο Δήμος επιμείνει σε στρατηγική κατεύθυνση, εξωστρέφεια και βιωσιμότητα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Καταρροϊκός πυρετός πλήττει τα κοπάδια στην ηπειρωτική Ελλάδα

Τριπλός κίνδυνος για την κτηνοτροφία της Λέσβου και της Λήμνου: αφθώδης πυρετός, ευλογιά των προβάτων και τώρα καταρροϊκός πυρετός – Άμεση ανάγκη στελέχωσης των υπηρεσιών με κτηνιάτρους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεκινά η τρίτη διαβροχή κατά του δάκου στη Λέσβο

Από τις 25 Αυγούστου η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εντείνει τις προσπάθειες για την προστασία της ελαιοπαραγωγής
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Δεν παραλαμβάνουμε ημιτελή έργα» ξεκαθαρίζει ο Κώστας Μουτζούρης

Στόχος η διατήρηση της πολιτιστικής ταυτότητας και η ολοκλήρωση κρίσιμων έργων- Ποια «τρέχουν» είπε εφ' όλης της ύλης στο «Ν»
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Από τον Μανταμάδο έως το Μόλυβο για βουτιές, εξερεύνηση, διάβασμα, μεζέδες και ύπνο

Βουνό… γιαλό πηγαίνουμε κι όλο ομορφιές γευόμαστε
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΤΖΕΝΤΑ

Γιορτή κρασιού στον Αγιο Δημήτριο Λήμνου

Την Δευτέρα 18 Αυγούστου στις 9.00 το βράδυ
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ ως τις 22 Αυγούστου

Θα καταβληθούν 53,68 εκατ. ευρώ σε 67.677 δικαιούχους
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σκάλα Ερεσού «εκτός δικτύου» στην καρδιά της τουριστικής σεζόν

Ο Περιβαλλοντικός Κοινωνικός Σύλλογος ζητά άμεσες παρεμβάσεις από Δήμο, Περιφέρεια, Εισαγγελία και παρόχους – 61 επιχειρήσεις συνυπογράφουν το αίτημα
ΕΛΛΑΔΑ

Τί ισχύει για τις κατασχέσεις μετά από ρύθμιση χρεών

Νέα δεδομένα δημιουργεί η εγκύκλιος που εξέδωσε η ΑΑΔΕ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΓΡΟΤΕΣ

Αυγουστιάτικη ελαφρά ανάκαμψη στις τιμές του ελαιολάδου

Η ανακοίνωση των αποθεμάτων της Ισπανίας δίνει τον τόνο στην αγορά που κινείται σε υποτονικούς ρυθμούς
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΕΟΣ Σάμου: Πρόγραμμα παραλαβής σταφυλιών στο οινοποιείο Καρλοβάσου

Ο Συνεταιρισμός ζητά από τους παραγωγούς μέλη του να παραδίδουν σταφύλια με βαθμό γλυκύτητας άνω των 14,0 Be (μπομε) για την καλύτερη οινοποίηση των γλυκών οίνων
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νησιώτης; Ναι. Δικαιούχος; Μόνο αν δεν πας μακριά!

Καταγγελία του Δημήτρη Μάντζαρη για μη χορήγηση του Μεταφορικού Ισοδύναμου