× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Πιάνουν τόπο οι δαπάνες τουριστικής προβολής στη Μυτιλήνη;

Στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο λογοδοσίας μπήκε στο μικροσκόπιο από την αντιπολίτευση και τον Παναγιώτη Κουνέλλη η απόδοση των δραστηριοτήτων τουριστικής προβολής του Δήμου

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/6/2025

Πιάνουν τόπο οι δαπάνες τουριστικής προβολής στη Μυτιλήνη;
' χρόνος ανάγνωσης

Στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκαν οι δαπάνες και τα αποτελέσματα της τουριστικής προβολής του Δήμου Μυτιλήνης κατά την τελευταία συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Νέα Δράση - Νέος Δήμος», Παναγιώτης Κουνέλλης, παρουσίασε έναν μακρύ κατάλογο εξόδων που αφορούν συμμετοχές σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, δράσεις δημοσιότητας και προβολής, ζητώντας από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, Νίκο Γιαννάκα, συγκεκριμένες απαντήσεις για το σκεπτικό και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της δημοτικής αρχής.

Ο κ. Κουνέλλης, αν και αναγνώρισε τη στήριξη της παράταξής του στις εισηγήσεις του Αντιδημάρχου, επισήμανε την ανάγκη απολογισμού:
«Θα πρέπει να δούμε αν όλα αυτά τα χρήματα που δαπανήθηκαν από τον Ιούνιο του 2024 έως σήμερα είχαν κάποιο μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στον τουρισμό», σημείωσε, υπογραμμίζοντας την απουσία ενεργής παρουσίας στα social media του Δήμου σε μια κρίσιμη περίοδο προετοιμασίας της τουριστικής σεζόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια απαρίθμησε συγκεκριμένες δράσεις, όπως συμμετοχές σε εκθέσεις στο Βερολίνο, στην Κωνσταντινούπολη, στην Αθήνα, στη Φρανκφούρτη και στο Δικελί, αλλά και έξοδα για διαφημίσεις, τουριστικά banners, δημιουργία λογοτύπου, φωτογραφικό υλικό, ενώ έθεσε ζήτημα επιλογής τοπικών μέσων ενημέρωσης για την προβολή.

Ο κ. Γιαννάκας, απαντώντας, έκανε λόγο για «επένδυση στην εξωστρέφεια και στη δημιουργία τουριστικής ταυτότητας», ξεκαθαρίζοντας πως η στρατηγική του Δήμου εναρμονίζεται με την εθνική στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού, ενώ εφαρμόζεται σε συνεργασία με την Περιφέρεια και τοπικούς φορείς.
Παραδέχθηκε ότι η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί, καθώς η περυσινή σύμβαση δεν προχώρησε, ενώ φέτος λειτουργεί μόνο η σύμβαση με φωτογράφο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά τα μετρήσιμα αποτελέσματα, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ως επιτυχία την πρόσκληση παρουσίασης του Δήμου στη Φραγκφούρτη από τον Τουριστικό Οργανισμό της  Γερμανίας, ως αποτέλεσμα της παρουσίας στην Έκθεση του  Βερολίνου. Παράλληλα, υπογράμμισε την επανασύνδεση με το Δικελή μέσω ακτοπλοϊκής γραμμής, τις επαφές με Τούρκους και Ευρωπαίους τουριστικούς φορείς, αλλά και τη συμμετοχή σε πανελλήνια συνέδρια – όπως αυτά των νοσηλευτών και της Γεωλογικής Εταιρείας – τα οποία προσέλκυσαν συνολικά άνω των 1.500 επισκεπτών στη Λέσβο, εκτός υψηλής σεζόν.

«Η τουριστική προβολή είναι πολυπαραγοντική και δεν αποδίδει άμεσα. Χρειάζεται συνέχεια, στόχευση και συνεργασία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας εκ νέου, ο κ. Κουνέλλης υπογράμμισε πως τα αποτελέσματα από τα συνέδρια ήταν θετικά και χαμηλού κόστους, ενώ υπενθύμισε ότι οι συνολικές δαπάνες για τουρισμό, όπως έχουν καταγραφεί, φτάνουν τις 240.000 ευρώ από το 2024 έως σήμερα, εκ των οποίων περίπου οι 125.000 ευρώ προέρχονται από τον Δήμο και τα υπόλοιπα από την Αναπτυξιακή. Ο ίδιος ζήτησε αξιολόγηση της αποδοτικότητας κάθε δράσης και στοχευμένη ενίσχυση δράσεων που αποδεδειγμένα φέρνουν επισκέπτες με χαμηλότερο κόστος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Γιαννάκας διευκρίνισε ότι τα ποσά που διαχειρίστηκε απευθείας η Αντιδημαρχία Τουρισμού είναι σημαντικά μικρότερα και υποστήριξε πως το κονδύλι των 260.000 ευρώ από την Αναπτυξιακή δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί, με τις σχετικές συμβάσεις να βρίσκονται σε φάση υπογραφής.

Κλείνοντας, έκανε ειδική μνεία στην πρόσφατη πιστοποίηση της Μυτιλήνης ως «φιλικού προς το ποδήλατο προορισμού», που αναμένεται να δώσει επιπλέον ώθηση σε θεματικές μορφές τουρισμού, ενώ εξέφρασε αισιοδοξία για τη συνέχεια, εφόσον ο Δήμος επιμείνει σε στρατηγική κατεύθυνση, εξωστρέφεια και βιωσιμότητα.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αναστροφή της τάσης στην αγορά του ελαιολάδου

Ελλάδα και Ισπανία δίνουν σήματα μικρής ανάκαμψης μετά από πολλούς μήνες στη χονδρική αγορά
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Νέος φόρος στη τιμή της βενζίνης

Χαράτσι 0,10 ευρώ θα επιβληθεί από το 2026
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τοποθετήθηκαν τα pillars σε λιμάνια της Λέσβου

Ρεύμα και νερό μέσα από σύγχρονες παροχές δίνει το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λέσβου στα σκάφη που προσεγγίζουν εννέα λιμενικές εγκαταστάσεις του νησιού
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ερώτηση Δουδωνή για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Λήμνου – Λέσβου με την ηπειρωτική Ελλάδα

«Πλήγμα για την κοινωνική και οικονομική συνοχή των νησιών η διακοπή της γραμμής», σημειώνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Τριτοκοσμικό Βόρειο Αιγαίο στην εμπορευματική μετακίνηση

Η Ένωση Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελαφρών και Βαρών Μεταφορών Νομού Λέσβου με επιστολή της στο Υπουργείο Ναυτιλίας περιγράφει την τραγική κατάσταση με τις συνδέσεις Ro - Ro
ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

Γεωτουρισμός, πολιτισμός και βιωσιμότητα: Η Λέσβος δείχνει τον δρόμο

Πάνω από 500 εκατομμύρια επισκέπτες στα παγκόσμια γεωπάρκα – Σημαντικό το αποτύπωμα της Ελλάδας στο διεθνές δίκτυο UNESCO
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πτώση 15% στις αφίξεις Τούρκων τουριστών στη Λέσβο

Η αύξηση του κόστους των ταξιδιών, η υποτίμηση της τουρκικής λίρας και η μείωση της αγοραστικής δύναμης οδήγησαν στην πτώση της τουριστικής κίνησης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Οι αθέατες όψεις στη διαχείριση των αγροτικών επιδοτήσεων και ο ρόλος του ΟΠΕΚΕΠΕ

Ο αντιπρόεδρος της ΠΕΦΑΣΥ Γιάννης Φλωρίδης αποκαλύπτει το αλυσβερίση με τις κοινοτικές ενισχύσεις και μιλά για το τέλος της οικογενειακής γεωργίας στην Ελλάδα που έρχεται
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Μια νέα εποχή για την επιχειρηματικότητα στη Λέσβο

Με δυναμική παρουσία τοπικών αρχών και επιχειρηματιών, παρουσιάστηκε το απόγευμα στο Επιμελητήριο Λέσβου η νέα Δομή Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας Αegean Hub, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός σύγχρονου οικοσυστήματος καινοτομίας στο νησί
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΑΓΟΡΑ

Cafe Eressos: Η απόλυτη εμπειρία χαλάρωσης και γεύσης στη Σκάλα Ερεσού

Ένας προορισμός που συνδυάζει την αυθεντική φιλοξενία με εκλεκτές γευστικές απολαύσεις, στην καρδιά της παραλίας.
ΕΛΛΑΔΑ

Συστάσεις… για την ακρίβεια στα καύσιμα

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού εισηγείται τη δημιουργία ενός ενιαίου, επικαιροποιημένου και ανεξάρτητου μητρώου αποθηκευτικών χώρων καυσίμων.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σύσκεψη για τα δρομολόγια των Ro – Ro

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου διαμεσολαβητής για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα μεταφοράς ζωοτροφών στη Λέσβο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ