× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Στην έκθεση «ARTOZA» η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

Συμμετείχαν πολλές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 5/3/2025

Στην έκθεση «ARTOZA» η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
' χρόνος ανάγνωσης

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για τρίτη συνεχόμενη φορά, στη διεθνή έκθεση αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής & ζυμαρικών “19η ARTOZA 2025”, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο “Metropolitan Expo” της Αθήνας, από 21 έως 24 Φεβρουαρίου 2025, με τον Περιφερειάρχη Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την επιτυχημένη παρουσία των νησιών και των προϊόντων τους, στη σημαντική αυτή εμπορική έκθεση και να συγχαίρει όλες τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.

Η “ARTOZA”, διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια από τη “FORUM Α.Ε.”, την κορυφαία εταιρεία της Ελλάδας  για οργάνωση εκθέσεων τροφίμων & ποτών (διοργανώτριας επίσης, των “HO.RE.CA.”, “FOODEXPO” και “XENIA”, επί πολλά συνεχή χρόνια). Παραδοσιακά αποτελεί τη σημαντικότερη έκθεση του κλάδου στη χώρα και στηριζόμενη έμπρακτα από τις Ομοσπονδίες Αρτοποιών και Ζαχαροπλαστών Ελλάδος, απευθυνόταν κατά κύριο λόγο σε επαγγελματίες του χώρου, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκθεση αναφερόταν κυρίως στην παρουσίαση των κάτωθι προϊόντων: Παραδοσιακά γλυκά (λουκούμια, αμυγδαλωτά, παστέλια, κ.ο.κ.), αρτοσκευάσματα – βουτήματα, ζυμαρικά, πρώτες ύλες αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, βούτυρα – μαργαρίνες, άλευρα, σοκολατοειδή & ζαχαρώδη, κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης, παγωτά χύμα και συσκευασμένα, γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες & μέλια, καφέδες – ροφήματα, χυμοί, κ.ο.κ., απ’ όλες τις περιοχές της Ελλάδας. 

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, συμμετείχε με ένα μοντέρνο ενιαίο περίπτερο συνολικού εμβαδού 120 τ.μ. στο hall 2, στο οποίο φιλοξενήθηκαν οι επιχειρήσεις που δήλωσαν συμμετοχή με δικό τους εξατομικευμένο και υψηλής αισθητικής stand και με φυσική παρουσία εκπροσώπων τους, ενώ ταυτόχρονα εκτέθηκαν ομαδικά αλλά διακριτά, ασυνόδευτα προϊόντα του κλάδου από όλα τα νησιά των 3 Περιφερειακών Ενοτήτων. Σημειώνεται, ότι στη συγκεκριμένη εμπορική έκθεση, απαγορευόταν ρητά οι λιανικές πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο περίπτερο της Π.Β.Α., είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν και να συνεργαστούν με τους χιλιάδες Έλληνες επαγγελματίες από όλη τη χώρα που επισκέφθηκαν στην έκθεση. Οι φιλοξενούμενοι αντιπρόσωποι και επαγγελματίες, ήταν κατά κύριο λόγο, ιδιοκτήτες και στελέχη μονάδων παραγωγής, αρτοποιείων & αρτοζαχαροπλαστείων, σημαντικά στελέχη (ή ιδιοκτήτες) χώρων μαζικής εστίασης & ξενοδοχείων, καθώς και chefs σε αλυσίδες εστίασης & καφεστίασης.

Επιπλέον,  εκτός των Ελλήνων εμπορικών αντιπροσώπων, παρευρέθηκαν στην έκθεση ως φιλοξενούμενοι της διοργανώτριας εταιρείας,  γύρω στους 200 προσκεκλημένους hosted buyers από το εξωτερικό (προερχόμενοι κυρίως από αγορές – χώρες, όπως η Αλβανία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ, η Κύπρος, η Ρουμανία, η Σερβία, η Κροατία, η Βόρεια Μακεδονία, κ.ο.κ.),  με τους οποίους οι εκθέτες είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν επαγγελματικά meetings. Στόχος της πρωτοβουλίας φιλοξενίας διεθνών αγοραστών στην έκθεση, ήταν να συμβάλλει στην ενίσχυση των εξαγωγών των προϊόντων αρτοποιίας & ζαχαροπλαστικής και να δώσει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να διεισδύσουν σε ξένες αγορές. Έτσι λοιπόν, πολλές εταιρείες που έχουν ως στόχο να διευρύνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες εκτός των ελληνικών συνόρων, κατάφεραν να συναντήσουν κάτω από την ίδια στέγη, key buyers από τις προαναφερόμενες  χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επί τέσσερεις ημέρες που διήρκεσε η έκθεση, οι παρευρισκόμενοι επιχειρηματίες, οι εκπρόσωποι της Π.Β.Α. και οι εθελοντές – απόδημοι των νησιών του Βορείου Αιγαίου, υποδεχόταν εκτός από τους επαγγελματίες εμπορικούς αντιπροσώπους – καταστηματάρχες και τους χιλιάδες λάτρεις της "fine food" διατροφής που επισκέφθηκαν την “ARTOZA”, επιτυγχάνοντας την ολοκληρωμένη παρουσίαση της παραγωγικής φυσιογνωμίας της περιοχής, που σχετίζεται με τα προαναφερόμενα προϊόντα, μέσω της έκθεσής τους, αλλά και μέσω των συνεχών γευσιγνωστικών δοκιμών που διενεργούνταν.

Το οργανωτικό πλαίσιο της συμμετοχής, είχαν οι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας Άννη Ανδρεάδου). Το συντονισμό της αποστολής και την οργάνωση της παρουσίας των επιχειρήσεων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος, ενώ το περίπτερο της Π.Β.Α., πλαισίωσαν με την πολύ ενεργή παρουσία τους, οι απόδημες εθελόντριες από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, Χρυσάνθη Καλλονιάτη, Ευστρατία Καριοφύλλη, Άννα Κουνιάρη και Νίκη Σερέτη, οι οποίες υποδεχόταν τους επαγγελματίες επισκέπτες & το κοινό, διενεργούσαν γευσιγνωστικές δοκιμές και κατέγραφαν την εκφρασμένη ζήτηση των ασυνόδευτων προϊόντων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεγάλος χορηγός της συμμετοχής, ήταν ο επιχειρηματικός όμιλος “ATTICA GROUP”, του οποίου οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες “BLUE STAR FERRIES” και “HELLENIC SEAWAYS”, συνδέουν με ferry boats σε καθημερινή και ετήσια βάση, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με την Αττική.   

Οι 27 διατροφικές επιχειρήσεις του κλάδου από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που είτε φιλοξενήθηκαν σε ατομικά stands, είτε εξέθεσαν τα εκλεκτά τους προϊόντα προς διαφήμιση & γευσιγνωστικές δοκιμές στον ενιαίο χώρο της Π.Β.Α., ήταν:

  • “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ
  • “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”:  ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ (ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ, ΠΑΣΤΕΛΙ, ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΧΑΧΛΕΣ, ΤΡΑΧΑΝΑΣ, ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ, ΛΙΚΕΡ)
  • “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ” ΠΟΤΟΠΟΙΑ ΧΙΟΥ: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ, ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • APIS FABRICCA: ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ “ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ … ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ”, ΝΙΚΟΛΕΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
  • “ΑΡΤΟΣΕΥΑΣΜΑΤΑ ΧΙΟΥ”: ΑΡΤΟΝΟΣΤΙΜΙΕΣ XIOY, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΜΑΖΟΥ
  • BIOMERAKI”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΛΙΑ, ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ & ΠΕΤΙΜΕΖΙ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΞΥΠΤΕΡΑ
  • “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΚΑΡΑΛΗ
  • “GIA …. GIAMAS” ΑΦΟΙ ΑΓΑΔΑΚΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ
  • HAVE A NICE DAY”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΧΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΗ ΝΤΑΜΠΟΥ
  • “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ, ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
  • “ΚΟΝΤΟΡΙΑΝΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”: ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΚΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ
  • LESVOS HONEY”: ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΚΟΥΤΑΡΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ & ΣΤΡΑΤΗ ΚΟΝΤΟΥ
  • “ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΙ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ – ΨΑΡΑ”: ΜΕΛΙ ΨΑΡΩΝ, ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ
  • “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΑΜΟΥ”: ΑΓΝΑ ΜΕΛΙΑ ΣΑΜΟΥ, ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ
  • “ΜΠΟΥΜΠΑΡΗΣ Ν. Α. & ΣΙΑ Ο.Ε.”: BUNDABERG BREWED DRINKS, ΧΙΟΥ
  • “ΝΤΑΛΑΜΠΕΚΗΣ”: ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΝΤΑΛΑΜΠΕΚΗ
  • PAPAYIANNIDES LESVOS FLAVORS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΛΕΣΒΟΥ
  • “SALAMOUSAS AGRIFOOD”: ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ, ΣΙΤΗΡΑ & ΑΛΕΥΡΑ ΛΗΜΝΟΥ
  • ΣΑΞΙΩΝΗΣ Κ. & Χ. Ο.Ε. “Ο ΚΙΜΩΝΑΣ”:  ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ, ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ & CATERING ΛΕΣΒΟΥ
  • “ΣΤΑΦΥΛΗΣ” ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙΧΛΩΡΑ ΤΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ
  • “Τ’ ΑΓΙΟΡΓΟΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ”: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, ΝΙΚΟΥ ΚΥΛΗ
  • “ΤΑΣΤΑΝΗΣ Μ. & Δ.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΓΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ
  • “ΤΟ ΠΥΘΑΡΙ” ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΑΚΥΡΗ: ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕΣ & ΠΟΔΙΕΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
  • “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ” ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ & ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΒΡΥΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ 
  • “ΦΑΡΜΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ
  • “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ
  • “ΨΥΧΗΣ – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

Οι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας Άννη Ανδρεάδου),  αφού συνεχάρησαν τις παραπάνω επιχειρήσεις, τους διοργανωτές, τους χορηγούς και τους εθελοντές, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής, ζυμαρικών και συναφών ειδών των νησιών στις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και  στο καταναλωτικό κοινό της Αθήνας που κατέκλυσε την έκθεση, μετά το πέρας της, δήλωσαν:

“Η πολύ μεγάλη συμμετοχή των Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών και του αθηναϊκού κοινού στην εν λόγω έκθεση, καταδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για τα συγκεκριμένα παραδοσιακά ποιοτικά προϊόντα της χώρας και εν προκειμένω των νησιών μας. Ο τρόπος παρουσίασης των επιχειρήσεων και των προϊόντων τους σ’ αυτό το μοντέρνο περίπτερο της Π.Β.Α., συνέβαλε στην άρτια και επαγγελματική προώθηση των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής & συναφών ειδών του Βορείου Αιγαίου. Οι προσπάθειες της Π.Β.Α. για την ενδυνάμωση των εξαγωγών και την εξεύρεση νέων αγορών, θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα, με αμείωτο ρυθμό. Μόνο με τη μεθοδική και την επαγγελματική συμμετοχή των επιχειρήσεων των νησιών μας σε πολλές δράσεις εξωστρέφειας, θα εμπεδωθούν και θα «καταχωρηθούν» τα διάφορα brands τους στο υποσυνείδητο των καταναλωτών, ώστε στη συνέχεια να αναπτυχθούν οι πωλήσεις τους”.

 

 

 

 

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συσκέψεις επί συσκέψεων για την ευλογιά των προβάτων

Ωστόσο το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης εδώ και ένα χρόνο δεν έχει σχέδιο για την αντιμετώπιση της επιζωοτίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το ελαιόλαδο στο επίκεντρο επιστημονικής ημερίδας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Διακεκριμένοι επιστήμονες αναλύουν τη συμβολή του στην υγεία και την αειφόρο ανάπτυξη
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μετά το δρομολόγιο της Αλεξανδρούπολης, το Βόρειο Αιγαίο βάζει πλώρη για Βόλο

Την ικανοποίησή του εξέφρασε σε συνέντευξη τύπου ο περιφερειάρχης Βορείου Κώστας Μουτζούρης για τη δρομολόγηση Ρο- Ρο που θα συνδέει τη Θράκη, με Σίγρι, Μεστά και Πειραιά.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Στήσε τώρα τον χειμωνιάτικο μπαχτσέ

Ο γεωπόνος Θοδωρής Αγγελέλλης εξηγεί ποια λαχανικά φυτεύονται αυτή την εποχή, τα οφέλη, το σωστό χρονοδιάγραμμα και όλα τα μυστικά της καλλιέργειας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΙΒΛΙΟ

Βιβλιοπωλείο Φωτίου: Μια ιστορία γνώσης και εμπιστοσύνης

Για περισσότερα από 40 χρόνια, το βιβλιοπωλείο που αγαπά το παιδί, το σχολείο και το βιβλίο
ΚΟΣΜΟΣ

Καταγγελίες για χαμηλές τιμές στα κρασοστάφυλα της Ριόχα

Οι συνεταιρισμοί των αμπελουργών μιλούν για καταχρηστικές εμπορικές πρακτικές και αδυναμία κάλυψης του κόστους παραγωγής
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πτώση της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα

Η πτώση αυτή συνδέεται με τις εκτεταμένες ζημιές που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ντάνιελ» το φθινόπωρο του 2023.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εμπλοκή στις πληρωμές των προγραμμάτων ΟΕΦ

Κίνδυνο απώλειας ευρωπαϊκής χρηματοδότησης επισημαίνει η ΕΘΕΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι στα Lidl

Στο πλαίσιο της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε αγορά 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης από την εταιρεία ερευνών IWD
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Η φωνή των νησιών εισακούστηκε – μείωση ΦΠΑ στο Βόρειο Αιγαίο»

«Το αίτημα των Επιμελητηρίων Βορείου Αιγαίου έγινε πράξη στην 89η ΔΕΘ» λέει ο Βαγγέλης Μυρσινιάς
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Μείον 32.000 δηλώσεις στο ΟΣΔΕ 2025

Η μελέτη των αιτήσεων αυτών θα αποκαλύψει πολλά από τα κριμένα μυστικά του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ. Αποκαλυπτική συνέντευξη του αντιπροέδρου της ΠΕΦΑΣΥ Γιάννη Φλωριδη στο ρ/σ 99 FM ΣΤΟΝΗΣΙ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑ

Γυρίζουν την πλάτη οι ντόπιοι καταναλωτές στην αγορά της Μυτιλήνης;

Μειωμένος ο τζίρος των εκπτώσεων στα καταστήματα της πόλης το καλοκαίρι. Πανελλαδικό φαινόμενο χαρακτηρίζει το γεγονός ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου και προβλέπει δύσκολο χειμώνα για τις επιχειρήσεις
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ