× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς ξεχωρίζει με 10 νέες βραβεύσεις στην επετειακή διοργάνωση των 10 χρόνων των HR Awards

H εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στους ανθρώπους της με 10 νέες διακρίσεις, αποδεικνύοντας την αφοσίωση και τη συνεχή επένδυση σε αυτούς.

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 12/11/2024

Η Lidl Ελλάς ξεχωρίζει με 10 νέες βραβεύσεις στην επετειακή διοργάνωση των 10 χρόνων των HR Awards
' χρόνος ανάγνωσης

Από αριστερά – δεξιά: Στέφανος Κιτσονίδης, HR Project Leader, Lidl Ελλάς | Σωτηρία Μαχαιρίδου, HR Consulting, Lidl Ελλάς | Νικόλ Χατζηεμαννουήλ, Employer Branding Consultant, Lidl Ελλάς | Βίκυ Βουτσά, Employee Engagement Consultant, Lidl Ελλάς | Νικολέττα Κολομπούρδα, CHRO & Member of the Board, Lidl Ελλάς | Χρήστος Παρναβέλας, Employee Engagement Team Manager, Lidl Ελλάς

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lidl Ελλάς ξεχωρίζει για μία ακόμη χρονιά, κατακτώντας 10 βραβεία στην 10η επετειακή διοργάνωση των HRAwards. Η εταιρεία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στους ανθρώπους της, την ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος και τη στήριξη της επαγγελματικής τους εξέλιξης. Επιπλέον, η Lidl Ελλάς κατέκτησε τη 2η θέση στην ειδική επετειακή βράβευση των Top 5 εταιρειών που έχουν επιδείξει συνέπεια βραβεύσεων όλα αυτά τα χρόνια του θεσμού, ως αναγνώριση της διαρκούς επιτυχίας της.

Οι διακρίσεις της Lidl Ελλάς αφορούν μία σειρά πρωτοβουλιών, που αντανακλούν την προσήλωση της εταιρείας στη συνεχή εξέλιξη και τη στήριξη της ομάδας της. Στις δράσεις αυτές περιλαμβάνεται το Lidl UP: Learn & Work, ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο πρόγραμμα που συνδυάζει σπουδές και εργασία για νέους επαγγελματίες, καθώς και ο εσωτερικός διαγωνισμός Μαγικές Ευχές,που ενισχύει τη συναδελφικότητα. Επίσης, ξεχωρίζει η βιωματική εκπαίδευση πάνω στις εταιρικές αξίες, καθώς και το νέο Instagram κανάλι της εταιρείας, που μετατρέπει την ομάδα σε πρωταγωνιστές και προβάλλει το αυθεντικό #teamLidl.     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά τα 10 βραβεία της LidlΕλλάς:

Για το καινοτόμο πρόγραμμα Lidl UP: Learn & Work:

  • 1 Goldκαι 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες Best Partnership with Educational Institutions, Best Youth Employment - Early Careers Initiatives / Strategy και Best Graduate Trainee Programme

Για τις δράσεις γύρω από τιςεταιρικές αξίες:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • 1 Gold, 2 Silver και1 Bronze βραβεία στις κατηγορίες Best Internal Communication Initiative, Best Change Management Initiatives/Strategy, Best Team Building Program, και στην κατηγορία Best HR Corporate Event

Για τις δράσεις ως Κορυφαίος Εργοδότης:

  • 1 Goldκαι 1 Silver βραβεία για το Instagram κανάλι @teamlidl.gr καθώς και τη δράση #xarisesena, στην κατηγορία Most Effective Use of Employer Branding
  • 1 Bronze βραβείο για την εσωτερική Χριστουγεννιάτικη δράση Μαγικές Ευχές στην κατηγορία Best Internal Communication Initiative

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, CHRO & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε:«Η φετινή μας διάκριση με 10 βραβεία στα HR Awards έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς, καθώς συμπίπτει με την επέτειο των 25 χρόνων παρουσίας της εταιρείας στην Ελλάδα.  Με πρωτοβουλίες όπως το Lidl UP: Learn & Work καθώς καιβιωματικές δράσεις γύρω από τις εταιρικές μας αξίες προσφέρουμε μοναδικές ευκαιρίες στους ανθρώπους μας, σε ένα περιβάλλον σεβασμού και συμπερίληψης. Τα 25 χρόνια μας είναι μόνο η αρχή, και συνεχίζουμε με την ίδια αφοσίωση να σχεδιάζουμε το μέλλον μας, πάντα με τον άνθρωπο στο επίκεντρο.»

Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως κορυφαίος εργοδότης, δημιουργώντας ένα εργασιακό περιβάλλον που προάγει την ανάπτυξη, την καινοτομία και τη φροντίδα προςτον άνθρωπο. Με αταλάντευτη δέσμευση στην ενίσχυση της ομαδικότητας και της ανάπτυξης των ανθρώπων της, σχεδιάζει διαρκώς καινοτόμες δράσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των ανθρώπων της και της αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

team.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο αγροτικός κόσμος σε αναβρασμό για τις επιδοτήσεις

Αλλά ο Τσιάρας σε ένα παράλληλο σύμπαν βλέπει «ομαλοποίηση» των πληρωμών
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Η πορεία πιστοποίησης των θησαυρών του Βορείου Αιγαίου

Πέντε εμβληματικά προϊόντα του νησιωτικού χώρου σε διαδικασία πιστοποίησης ως ΠΟΠ ή ΠΓΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σενάρια πολιτικών ανατροπών με αφορμή τη νέα δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ

Αναφορές σε μίζες και άμεση εμπλοκή υπουργών δημιουργούν κλίμα αποσταθεροποίησης λίγο πριν το Συνέδριο της ΝΔ.
ΕΛΛΑΔΑ

Θα καταβληθούν 2,75 δις ευρώ ως τις 28 Νοεμβρίου

Δείτε εδώ τον «χάρτη» πληρωμών από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ σε 5,54 εκατομμύρια δικαιούχους
ΑΓΡΟΤΕΣ

Έρευνα για παραβιάσεις μέτρων ευλογιάς και στο Βόρειο Αιγαίο

Η δικαιοσύνη ερευνά καταγγελίες για μη δηλώσεις νεκρών ζώων, παράνομες μετακινήσεις και μη εγκεκριμένα εμβόλια
ΕΛΛΑΔΑ

Πάνω από τα 20 δις ευρώ τα έσοδα από τον τουρισμό

Η Τράπεζα της Ελλάδος καταγράφει αύξηση εννέα τοις εκατό στις εισπράξεις και άνοδο της ταξιδιωτικής κίνησης που έφτασε τους 31,6 εκατομμύρια επισκέπτες
ΕΛΛΑΔΑ

Βουνό οι έμμεσοι φόροι για τα νοικοκυριά

Με τα έσοδα από ΦΠΑ και ειδικούς φόρους να φτάνουν το 62,3% των εισπράξεων του 2026, η ανατροπή της πτώσης στα ποσοστά έμμεσης φορολόγησης επανέρχεται δυναμικά, επιβαρύνοντας περισσότερο τα χαμηλότερα εισοδήματα.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεκινά η αλιεία οστράκων στον κόλπο Καλλονής

Ανοίγει η οστρακαλιευτική περίοδος για χάβαρα, κυδώνια και καλόγνωμες
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Παπούτσια Nike: Αξίζει να Επενδύσετε σε Επώνυμα Υποδήματα για Καθημερινή Χρήση και Σχολείο;

Οι τάσεις μπορεί να αλλάζουν, αλλά η ανάγκη για σταθερότητα, στήριξη και αντοχή παραμένει σταθερή
ΕΡΓΑΣΙΑ

Νέες προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου

Για την αποκατάσταση του Μεγάλου Περιβόλου στο Άνω Κάστρο Μυτιλήνης
ΑΓΟΡΑ

Με μικρή αύξηση στο πετρέλαιο θέρμανσης η Λέσβος υποδέχεται τα πρώτα κρύα

Από 1,15 ευρώ το λίτρο έως 1,25 το εύρος τιμών στα πρατήρια της Λέσβου, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σχέδιο ελαϊκής πολιτικής παρουσίασε ο Σύνδεσμος τυποποιητών

Ο Σύνδεσμος Παραγωγής Εμπορίας Τυποποίησης Ελληνικού Ελαιολάδου τόνισε την ανάγκη ενιαίου εθνικού σχεδιασμού για την προώθηση του «Made in Greece»