× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Δεν μιλάμε για ανάπτυξη του τουρισμού με ένα δρομολόγιο προς Πειραιά»

Αναφορά Παρασκευαϊδη στον υπουργό Ναυτιλίας για τη σύνδεση με το Σίγρι

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 23/4/2024

«Δεν μιλάμε για ανάπτυξη του τουρισμού με ένα δρομολόγιο προς Πειραιά»
' χρόνος ανάγνωσης

Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ, Παναγιώτης Παρασκευαϊδης κατέθεσε αναφορά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Λέσβου προς τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με θέμα τις αναγκαίες ακτοπλοϊκές συνδέσεις του Λιμανιού Σιγρίου με τα λιμάνια της Ηπειρωτικής Ελλάδας.
«Συντάσσομαι απόλυτα με το παραπάνω αίτημα και όπως εδήλωσα γραπτώς, πριν την έλευση του Πρωθυπουργού, για την τέλεση των εγκαινίων του οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου, το οδικό αυτό έργο θα λάβει Υψηλή Προστιθέμενη Αξία, εάν οπωσδήποτε συνδεθεί, με ένα δίκτυο ακτοπλοϊκών συνδέσεων του Λιμανιού Σιγρίου με τα λιμάνια της Ηπειρωτικής Ελλάδας (Λαύριο, Ραφήνα, Βόλος, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη) που θα εξασφαλίζουν μικρό χρόνο ταξιδιού σε συνδυασμό με δρομολόγηση σύγχρονων πλοίων.

Κύριε Υπουργέ,
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για Ανάπτυξη του Τουρισμού της Λέσβου, και εν προκειμένω, της Βορειοδυτικής Λέσβου, με ένα δρομολόγιο εβδομαδιαίως, την θερινή περίοδο, από Πειραιά - Μύκονο - Μεστά Χίου - Σίγρι και χρόνο ταξιδίου 10 - 11 ώρες!!!!
Η Λέσβος, αν θέλετε, να δώσετε πραγματικό περιεχόμενο στις έννοιες Ανάπτυξη και Νησιωτική-Περιφερειακή Πολιτική, χρειάζεται δύο (2) ακτοπλοϊκά δρομολόγια, Λαύριο ή Ραφήνα - Σίγρι, με σύγχρονο πλοίο και χρόνο ταξιδίου 3,5 - 4 ώρες, το οποίο τον 1ο χρόνο, προτείνεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα επιδοτούμενων γραμμών.
Επίσης, σύνδεση με ένα (1) δρομολόγιο εβδομαδιαίως με τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη και το Βόλο.
Έτσι, θα αποκτήσουν πραγματική αξία, οι Επενδύσεις κατασκευής του Λιμανιού Σιγρίου αλλά και του οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου.
Παρακαλώ, λοιπόν, όπως με ενημερώσετε για τον Γενικό Σχεδιασμό Ακτοπλοϊκών συνδέσεων και αξιοποίησης του Λιμανιού Σιγρίου Λέσβου, με στόχο πάντα την τουριστική ανάπτυξη της Νήσου Λέσβου.»

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΧΩΡΙΑ

Μαζεύουν υπογραφές για το Ταχυδρομείο της Αγιάσου

Η πρωτοβουλία συντονίζεται από τον Πολιτιστικό Καρναβαλικό Σύλλογο Αγιάσου «ο Σάτυρος» που απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα στους κατοίκους του νησιού μέσω της πλατφόρμας OpenPetition
ΔΡΑΣΕΙΣ

Ένα ημερολόγιο για την αγγειοπλαστική παράδοση του Μανταμάδου

Από τον Ανθρωπιστικό Φυσιολατρικό Σύλλογο Ηλιαχτίδα
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Παραμένει ο Δήμος Μυτιλήνης σε «αδελφική σχέση» με τον Δήμο Πάφου της Κύπρου

Επικαιροποίηση συμμετοχής του Δήμου Μυτιλήνης στο Δίκτυο Πάφου – Αδελφοποιημένων Πόλεων της Ελλάδος
ΧΩΡΙΑ

Μια πράξη αγάπης στη μνήμη της μικρής Χριστίνας

Η εθελοντική αιμοδοσία στον Παλαιόκηπο συγκέντρωσε δεκάδες πολίτες που μετέτρεψαν τον πόνο σε δύναμη και προσφορά
ΧΩΡΙΑ

Εργασίες της ΔΕΥΑΛ στη Μόρια

Από τις 08.00 ως τις 13.00 της Δευτέρας θα εκτελούνται επισκευές στο δίκτυο ύδρευσης με στόχο την άμεση αποκατάσταση των βλαβών
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ολοκληρώνονται αυτή την εβδομάδα οι εργασίες στην Πλατεία Σαπφούς

Τελειώνει η υπογειοποίηση των κάδων και η διαμόρφωση του χώρου πριν από τη λειτουργία του νέου συστήματος
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα πρόεδρος της Ν.Δ. στη Λέσβο η Κατερίνα Στρατάκη

Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα των ψήφων για τα μέλη της ΔΕΕΠ Λέσβου
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

7,6 ίντσες νερού δέχθηκε η Μυτιλήνη

Καλή εκκίνηση είχε το τρέχον βροχομετρικό έτος αλλά απαιτούνται ακόμη πολλές βροχές για να φτάσουν τα επίπεδα των 30 ιντσών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ζητούν να επιστρέψει στο Μανταμάδο η δασκάλα Ειδικής Αγωγής

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, το Τοπικό Συμβούλιο του χωριού και άλλοι μαζικοί φορείς ζητούν από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αλλάξει την απόφαση της
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ο Χριστόφας με τους συντοπίτες στην εκδήλωση για τα Ελευθέρια

Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης ευχαρίστησε τους συλλόγους των Λέσβιων για τη διαχρονική προσφορά τους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Η συμμετοχή θα ενισχύσει την δυναμική της παράταξης»

Δήλωση του Ιάσωνα Πιπίνη για τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ.
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Σύλληψη 19χρονου για επικίνδυνη οδήγηση στη Μυτιλήνη

Ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος αναφέρει πως δεν σταμάτησε σε σήμα τροχονόμου, έκανε επικίνδυνους ελιγμούς και μπήκε αντίθετα σε μονόδρομο