× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ζητείται μέλλον για το Smyrna di Levante

Ζημιές εκατομμυρίων ευρώ θα γράψει στον ισολογισμό της η Levante Ferries αν δεν καταφέρει να βρει τρόπο αξιοποίησης του πλοίου

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 5/5/2023

Ζητείται μέλλον για το Smyrna di Levante
' χρόνος ανάγνωσης

Ήταν Δευτέρα 24 Απριλίου, όταν τα Shippax Awards βράβευσαν την Levante Ferrries  για την μετασκευή του Smyrna di Levante, ως την καλύτερη μετασκευή πλοίου για το 2022. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του ομώνυμου ναυτιλιακού φορέα.  «Οι εργασίες έλαβαν χώρα στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας, στα ναυπηγεία Αυλίδας και στα ναυπηγεία Περάματος, με τη συμβολή πληθώρας συνεργείων και ναυτικών μας, καθώς και των Molindris & Associates και Kopoukis Naval architects, που έδωσαν πνοή στο όραμα μας, ενώ χρησιμοποιήθηκαν υψηλής αισθητικής και κορυφαίας ποιότητας υλικά, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, ώστε σήμερα να μιλάμε για ένα πλοίο-κόσμημα» αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση η Levante Ferries.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγες μέρες μετά την βράβευση του πλοίου, η εταιρεία κατέβασε από το site της οτιδήποτε θύμιζε πως τον περασμένο χρόνο το συγκεκριμένο πλοίο πραγματοποιούσε δρομολόγια στην γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη.  Έτσι έκλεισε και τυπικά η προσπάθεια της εταιρείας  να καθιερώσει την συγκεκριμένη γραμμή. Το Smyrna di Levante βρίσκεται εδώ και πολλούς μήνες δεμένο στο Πέραμα – Αττικής και κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι η τύχη του.  Η Levante Ferries ψάχνει εναγώνια να βρει μια λύση είτε με δρομολόγηση του πλοίου σε κάποια γραμμή, είτε με ναύλωση του.  Ωστόσο είναι δύσκολο να βρεθεί κάποια εταιρεία που θα ναυλώσει ένα πλοίο ηλικίας 46 ετών, που έχει μικρό γκαράζ (300 Ι.Χ.) και μικρή μεταφορική ικανότητα επιβατών (948).  Κι επιπλέον είναι μικρή η ταχύτητα που αναπτύσσει, μόλις 20 κόμβοι η μέγιστη και 18 κόμβοι η υπηρεσιακή.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα πάει στο Μαρόκο;

 

Κάποιες φήμες θέλουν την Levante Ferries να συζητά την ναύλωση του πλοίου στην Group Attica προκειμένου η τελευταία να το δρομολογήσει στο Μαρόκο μέσω της Africa Morocco Link. Ωστόσο, βρισκόμαστε ήδη στις αρχές του Μάη και δεν έχει ανακοινωθεί κάποια συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών για ναύλωση του πλοίου. Κι όσο περνάει ο καιρός τόσο μειώνονται οι πιθανότητες επιβεβαίωσης αυτού του σεναρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

Η αξιοποίηση του πλοίου είναι κρίσιμο ζήτημα για την Levante Ferries γιατί έχει επενδύσει πολλά εκατομμύρια ευρώ στο πλοίο και πρέπει με κάποιο τρόπο να κάνει απόσβεση της επένδυσης της χωρίς να καταγράψει ζημιές στον ισολογισμό της. Καθώς η μετασκευή του πλοίου κόστισε πολλά εκατομμύρια ευρώ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Η κίνηση στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης ανεβαίνει παρά την ακρίβεια

Αύξηση 4% στους επιβάτες το 2025 και 11,1% μόνο τον Νοέμβριο δείχνουν τα στοιχεία της Fraport
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ

Νέες θέσεις εργασίας στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου

Αναλυτικά οι ειδικότητες που ζητούνται με σύμβαση εργασίας διάρκειας έξι μηνών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Και δεύτερη προσφορά για τη γραμμή Βόλου‑ νησιών Βορείου Αιγαίου

«Πράσινο φως» και από τον Κικίλια μετά την επικοινωνία με τον Κώστα Μουτζούρη
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Οι Τούρκοι αγρότες χαιρετίζουν τον αγώνα των Ελλήνων συναδέλφων τους

«Αγωνιζόμαστε για τα ίδια δικαιώματα εκατέρωθεν του Αιγαίου» δηλώνει η Ένωση Όλων των Αγροτών Παραγωγών Τουρκίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

«Βάζουν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»

Γεωπόνοι αντιδρούν στη μετάβαση του ελέγχου του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πώς θα κάνουν ενστάσεις οι αγρότες για τις επιδοτήσεις 2025

Αναλυτικός οδηγός από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για λάθη σε στρέμματα, τιμολόγια, βοσκοτόπους, ΚΑΕΚ και ΑΤΑΚ, με νέες προθεσμίες και διαδικασίες έως τις αρχές 2026
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση στο χρόνο καταβολής των εισφορών στον ΕΛΓΑ

Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις θα ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαχείρισης των ζημιών από τους παγετούς και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30ής Ιουνίου 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Επεισοδιακή κατάθεση του Ξυλούρη για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Ειρωνείες και θλιβερές εικόνες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το Οικονομικό Επιμελητήριο βορείου Αιγαίου στο πλευρό των παραγωγών

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για αδυναμία προστασίας και «σκιές διαφθοράς» στη διαχείριση ευρωπαϊκών πόρων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση έως Μάιο 2026 για τα ψηφιακά δελτία διακίνησης ελαιοκάρπου

Εξαιρούνται μόνο όσοι είχαν έσοδα άνω των 200.000 ευρώ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Τιμές ρεκόρ για τα αρνιά της Λέσβου

Η ευλογιά των προβάτων και η μειωμένη παραγωγή στην Ευρώπη εκτοξεύουν τις τιμές παραγωγού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ζητούν την κατάργηση του ψηφιακού δελτίου αποστολής

Ερώτηση στην βουλή κατέθεσαν 13 βουλευτές του ΚΚΕ