Παγωμένη η γιορτινή αγορά σε Μυτιλήνη και Καλλονή
Ελάχιστοι καταναλωτές, κατέβηκαν για ψώνια στην αγορά την Κυριακή που τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά έως τις 4 το απόγευμα
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 20/12/2021
Υποτονική η κίνηση στις αγορές της Μυτιλήνης και της Καλλονής χθες Κυριακή 20 Δεκεμβρίου όπου τα καταστήματα ήταν ανοιχτά στο πλαίσιο του εορταστικού ωραρίου
Όπως αναφέρουν οι πρόεδροι των Εμπορικών Συλλόγων Μυτιλήνης, Γιάννης Μουτζούρης και Καλλονής, Βαγγέλης Χαλκοδαίμων, ελάχιστοι καταναλωτές αξιοποίησαν την αργία της Κυριακής για να κάνουν τα γιορτινά ψώνια τους.
Η αιτία του υποτονικού ενδιαφέροντος, αποδίδεται κυρίως στο γεγονός ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος των πληρωμών, μισθών, επιδομάτων, συντάξεων, δώρων και επιδοτήσεων τα οποία αναμένουν οι καταναλωτές, μέσα στις επόμενες μέρες, για να κάνουν τα ψώνια τους. Παράλληλα οι αυξήσεις στους λογαριασμούς, στη θέρμανση και στα είδη πρώτης ανάγκης καθώς και οι φορολογικές υποχρεώσεις του Δεκεμβρίου προκαλούν προβληματισμό και συγκράτηση των υπολοίπων δαπανών.
«Η κίνηση την Κυριακή, σημειώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης Γιάννης Μουτζούρης, ήταν υποτονική και σε τίποτα δεν θύμιζε ότι έχουμε μπει σε γιορτινή περίοδο. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και την προηγούμενη εβδομάδα που ξεκίνησε το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων. Ευελπιστούμε ότι από σήμερα Δευτέρα, θα αλλάξει κάπως η εικόνα στα καταστήματα όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Επιλέξαμε φέτος να ανοίξουμε την εορταστική αγορά δύο μέρες νωρίτερα για να ανεβάσουμε λίγο τη ψυχολογία του κόσμου και να στηρίξουμε το τζίρο των καταστημάτων τα οποία ήταν κλειστά για πολύ καιρό την περίοδο της πανδημίας».
Στο ίδιο μοτίβο και η αγορά της Καλλονής, στην οποία ο τζίρος κινείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, τις τελευταίες ημέρες όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βαγγέλης Χαλκοδαίμων. «Το εορταστικό ωράριο στην αγορά της Καλλονής, ξεκίνησε ουσιαστικά από το Σάββατο, ωστόσο τα δείγματα μέχρι αυτή τη στιγμή δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.
Ευελπιστούμε ότι τις επόμενες ημέρες η εικόνα θα αλλάξει και θα έχουμε αύξηση του τζίρου. Θεωρώ ωστόσο ότι υπάρχει γενικότερο ζήτημα στην αγορά και αυτό φαίνεται και από την πτώση της κίνησης στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ο φετινός χειμώνας, φαίνεται ότι θα είναι αρκετά δύσκολος για όλη την αγορά λόγω των αυξήσεων και της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών».