Σε μια χώρα όπου οι υπουργοί συνηθίζουν να αποφεύγουν δύσκολες ερωτήσεις, ο Άδωνις Γεωργιάδης επέλεξε να απαντήσει σε εκείνη που κανείς δεν του έκανε. Από το βήμα συνεδρίου για τον φαρμακευτικό κλάδο, άφησε για λίγο τις παρενέργειες των φαρμάκων και πέρασε στις… παρενέργειες της ματαιοδοξίας. Με ύφος απολύτως άνετο και με τη γνωστή του ρητορική αυτοπεποίθηση, ανακοίνωσε ότι «έβαλε μαλλιά και έκανε μπότοξ», προσθέτοντας ότι είναι «πολύ ευχαριστημένος» με το αποτέλεσμα.
Η αίθουσα γέλασε, τα μικρόφωνα έγραψαν, και μέσα σε λίγα λεπτά το διαδίκτυο είχε βρει το νέο του viral θέμα. Ο Υπουργός Υγείας – ή μήπως Υπουργός Αναζωογόνησης; – έκανε ό,τι δεν τόλμησε ποτέ κανείς, μετέτρεψε μια ομιλία για την υγεία σε ένα ζωντανό σεμινάριο περιποίησης προσώπου. Όχι άλλη ξύλινη πολιτική γλώσσα. Ήρθε η εποχή της σιλικόνης, της βιταμίνης C και της αντιγηραντικής ρητορικής.
«Δεν κρατάω ιατρικό απόρρητο», δήλωσε περήφανα ο Υπουργός, εγκαινιάζοντας ίσως τη νέα μορφή πολιτικής διαφάνειας — εκείνη που δεν χρειάζεται δημοσιονομικό ισοζύγιο, μόνο σωστό φωτισμό. Άλλοι χειροκρότησαν το θάρρος, άλλοι είδαν σε αυτή την εξομολόγηση ένα ακόμη επικοινωνιακό κόλπο, μια “ανθρώπινη” πινελιά που κάνει το πολιτικό brand πιο... λαμπερό.
Όπως και να ’χει, ο Άδωνις Γεωργιάδης κατάφερε πάλι να κλέψει την παράσταση. Από τα υπουργικά συμβούλια στους καθρέφτες, και από τα νομοσχέδια στα serums, δείχνει τον δρόμο για μια πολιτική χωρίς ρυτίδες – έστω και αν αυτές επιστρέψουν στην πραγματικότητα των πολιτών.
Αν συνεχιστεί η τάση, δεν αποκλείεται σύντομα να δούμε συνέδρια με τίτλους όπως «Reform & Rejuvenate» ή «Lifting στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα». Και γιατί όχι; Στην Ελλάδα της επικοινωνίας, ο πιο “φρέσκος” πολιτικός είναι εκείνος που ξέρει ότι η εξουσία θέλει καλό φωτισμό και… ενυδάτωση.