Χωρίς επίσημη απάντηση παραμένει από τις 27 Αυγούστου η επιστολή της εφημερίδας «Ν» προς τη Sky Express σχετικά με περιστατικό που σημειώθηκε σε βάρος 10χρονης επιβάτιδας, η οποία ταξίδευε ασυνόδευτη από την Αθήνα στη Μυτιλήνη τον περασμένο Αύγουστο (πτήση GQ304).
Η ανήλικη είχε μεταβεί στην Αθήνα με τη γιαγιά και τον παππού της στην ίδια κράτηση (πτήση GQ303), ωστόσο κατά την επιστροφή της ασυνόδευτη, η διαδικασία επιβίβασης μετατράπηκε σε πολύωρη ταλαιπωρία. Οι υπάλληλοι της εταιρείας ζήτησαν «σκρινσοτ» διαζευκτηρίου και έγγραφο επιμέλειας, παρά την ύπαρξη διαβατηρίου και συγγενικής ταυτοποίησης του παιδιού με τη γιαγιά του. Αρχικά αρνήθηκαν να παραδώσουν boarding pass, ενώ καταγγέλλεται πως δεν έδωσαν τα ονόματά τους όταν αυτά ζητήθηκαν.
Στη συνέχεια, όταν οι γονείς απέστειλαν με email τις απαιτούμενες υπεύθυνες δηλώσεις, οι υπάλληλοι που αρνοούνταν να δώσουν τα στοιχεία τους, ταλαιπωρούσαν τη γιαγιά και το παιδί από γκισέ σε γκισέ, και εν τέλει επιβιβάστηκε λίγα λεπτά πριν από την απογείωση. Ωστόσο, το κρίσιμο ερώτημα παραμένει: γιατί η απαίτηση αυτών των εγγράφων δεν γνωστοποιήθηκε εξαρχής κατά την τηλεφωνική κράτηση της 2ας Ιουλίου, κάτι που η εταιρεία θα γνωρίζει αν δεν ισχύει, εφόσον καταγράφει τις κλήσεις με συναίνεση;
Αντί απάντησης, σε προφορικό επίπεδο η Sky Express φέρεται να υποστήριξε ότι η 10χρονη «έκλαιγε λόγω της γιαγιάς της» και όχι εξαιτίας της αναμονής και της αβεβαιότητας για το ταξίδι της. Η θέση αυτή, πέρα από την αμφισβητούμενη βάση της, δείχνει μια διάθεση μετακύλισης ευθύνης, χωρίς αναγνώριση της ταλαιπωρίας που υπέστη ένα παιδί.
Η συντακτική ομάδα του «Ν» έθεσε με επιστολή τρία σαφή ερωτήματα:
Γιατί δεν ενημερώθηκαν οι γονείς κατά την κράτηση ότι απαιτούνται υπεύθυνες δηλώσεις και από τους δύο;
Γιατί ζητήθηκε «σκρινσοτ» διαζευκτηρίου εγγράφου από υπάλληλο του γκισέ;
Γιατί οι υπάλληλοι αρνήθηκαν να δώσουν τα ονόματά τους;
Μέχρι σήμερα, 15 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία δεν έχει απαντήσει, δεν έχει επικοινωνήσει ούτε έχει ζητήσει συγγνώμη. Η σιωπή αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για τον τρόπο με τον οποίο η Sky Express χειρίζεται ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια και τα δικαιώματα ανηλίκων επιβατών.