Πρώτο σε όλη την Ελλάδα το Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής!
Μεγάλη διάκριση στον 17ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γραπτού Λόγου των Εκδόσεων Πατάκη – Ανάμεσα στους κορυφαίους όλης της χώρας!
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 27/6/2025

Ανακοινώθηκαν πριν λίγες ημέρες τα αποτελέσματα του 17ου Πανελλαδικού Διαγωνισμού Γραπτού Λόγου των Εκδόσεων Πατάκη, και το Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής είχε την τιμητική του: κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε σχολικές μονάδες όλης της χώρας – από Δημοτικά μέχρι Λύκεια!
Η σημαντική αυτή διάκριση ήρθε χάρη στις εξαιρετικές συμμετοχές έξι μαθητών και μαθητριών του σχολείου, οι οποίοι, μέσα από τις λογοτεχνικές δημιουργίες τους – διηγήματα και ποιήματα – κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές.
Η επιτυχία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κανείς ότι το σχολείο της Θερμής βρέθηκε στην κορυφή σε έναν διαγωνισμό όπου συμμετείχαν ιστορικά και γνωστά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.Στη 2η θέση τερμάτισε η Γεννάδειος Σχολή Αθηνών, στην 3η το Πρότυπο Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης, ενώ στην 5η θέση βρέθηκε το Αρσάκειο Θεσσαλονίκης.
Οι μαθητές συμμετείχαν με πέντε διηγήματα, εμπνευσμένα από αληθινές ιστορίες που καταγράφηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιοποιώ την Ιστορία του Τόπου μου», καθώς και τέσσερα ποιήματα που υπέβαλε μια μαθήτρια.
Η λογοτεχνική επεξεργασία των κειμένων έγινε στο Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής του σχολείου, το οποίο λειτουργεί με συνέπεια τα τελευταία επτά χρόνια.
Οι μαθητές που ξεχώρισαν:
- Κ. Καραχαρίσης (Γ΄ τάξη): «Τσολιάς ίσον Έλληνας και Ελλάδα ίσον φουστανέλα»
- Γ. Ηλίας (Δ΄ τάξη): «Δυο αγροτόπαιδα προϋπαντούν τον Μίκη (στο Μανταμάδο)»
- Άννα Ψαθά (Δ΄ τάξη): «Μαθαίνοντας μέσα από τα ταξίδια του παππού μου»
- Ίρις Κρέκος (Δ΄ τάξη): Τέσσερα ποιήματα: «Ο γαϊδαράκος μας ο Σωκράτης», «Η δασκάλα μου η Εύη», «Η συμμαθήτριά μου η Κατερίνα», «Η κ. Ζίνα»
- Χρ. Κιολέ (ΣΤ΄ τάξη): «Ο προπάππος μου ο Μπαρμπούνας»
- Κ. Σπανός (ΣΤ΄ τάξη): «Οι χάρτες στο καφενείο μας»
Το σχολείο απευθύνει θερμά συγχαρητήρια στους έξι μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτή τη δημιουργική «περιπέτεια» και κατέκτησαν μια τόσο σπουδαία διάκριση.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες δίνονται σε όσους παραχώρησαν τις ιστορίες τους προς δημιουργική επεξεργασία: Δ. Μαντζουράνη, Π. Ψαθά, Δ. Καμενή, Μ. Καρμίρη, Δ. Καμενή, αλλά και στους γονείς των παιδιών, που στήριξαν με αγάπη και υπομονή τη διαδικασία συγγραφής και επιμέλειας των κειμένων.