Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του ΕΠΑ.Λ. Καλλονής στην Κρακοβία
Έμαθαν τρόπους ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στη σχολική τάξη, στο πλαίσιο Διαπιστευμένου Σχεδίου του Erasmus+
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 19/9/2024
Το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) Καλλονής συνεχίζει με επιτυχία την υλοποίηση Διαπιστευμένων Σχεδίων στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ολοκληρώνοντας το σχολικό έτος 2023-2024 με ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς του. Η δράση χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) μέσω του προγράμματος Erasmus+, με κωδικό 2023-1-EL01-KA121-VET-000141578.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, επτά εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην Κρακοβία της Πολωνίας από τις 5 έως τις 12 Ιουλίου 2024. Το σεμινάριο, διάρκειας πέντε ημερών, είχε τίτλο “Empowering Educators: Integrating Artificial Intelligence in the Classroom” («Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: Ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Τάξη»). Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και να μάθουν πρακτικούς τρόπους ενσωμάτωσης αυτής της τεχνολογίας στη σχολική τάξη, ενισχύοντας έτσι την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν οι: Γεωργέλλη Εύα Ελένη, Ευαγγελίδης Ασημάκης, Λούκος Αντώνιος, Μανετάκης Γεώργιος, Παπγής Δημήτριος, Ταμβάκη Παναγιώτα και Τσέτσινα Βασιλική. Οι εκπαιδευτικοί επέστρεψαν από την Πολωνία με πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, έτοιμοι να εφαρμόσουν τις νέες δεξιότητες που απέκτησαν στις σχολικές αίθουσες.
Εκτός από την εκπαιδευτική τους επιμόρφωση, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον πλούσιο πολιτισμό της Κρακοβίας μέσα από πολιτιστικές δράσεις, ξεναγήσεις και επισκέψεις σε ιστορικά και πολιτισμικά αξιοθέατα. Ιδιαίτερη στιγμή ήταν η επίσκεψή τους στο Άουσβιτς-Μπίρκεναου, όπου οι εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή με ένα κομβικό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας, συμβάλλοντας στην ευρύτερη κατανόηση του παρελθόντος.