× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Εκρηκτικό κλίμα στα σχολεία από τις πιέσεις του υπουργείου

Ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, Κ. Καρατόλιος για την αξιολόγηση και τον επιθεωρητισμό στα σχολεία

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 2/4/2024

Εκρηκτικό κλίμα στα σχολεία από τις πιέσεις του υπουργείου

Ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου και μέλος του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών Κωνσταντίνος Καρατόλιος μίλησε στον Θράσο Αβραάμ και στην εκπομπή «Καλημέρα στο Νησί» του ρ/σ «Ν» στους 99 fm.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ .Καρατόλιος αναφέρθηκε στην συνέχιση του αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και τον επιθεωρητισμό στα σχολεία μετά το δικαστικό «μπλόκο» της κυβέρνησης. 

Aς σημειωθεί ότι η αξιολόγηση, οι πιέσεις και οι επανειλημμένες δικαστικές προσφυγές του υπ. Παιδείας κατά της απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών, που κήρυξαν οι δύο Ομοσπονδίες, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, και η ΑΔΕΔΥ, έχουν δημιουργήσει εκρηκτικό κλίμα στα σχολεία, γεγονός που εκφράστηκε τις προηγούμενες μέρες με απίστευτα μαζικές συνελεύσεις από τον Εβρο μέχρι την Κρήτη και από την Κέρκυρα μέχρι την Ικαρία και τη Λέσβο.

Ωστόσο την ίδια ώρα που το υπουργείο Παιδείας φροντίζει με επιμέλεια για τη συνεχή παραπομπή εκπαιδευτικών σε δίκες για το ζήτημα της αξιολόγησης, ένα άλλο γεγονός που αποκαλύφθηκε φανερώνει πως δεν έχει την ίδια διάθεση για ζητήματα που σχετίζονται με το «ποιόν» της αξιολόγησης που θέλει να επιβάλει και αναδεικνύει το βασικό ερώτημα της αξιολόγησης που συνοψίζεται στο εξής: «Ποιος αξιολογεί, ποιον αξιολογεί και γιατί τον αξιολογεί;»

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του ΕΠΑ.Λ. Καλλονής στην Κρακοβία

Έμαθαν τρόπους ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στη σχολική τάξη, στο πλαίσιο Διαπιστευμένου Σχεδίου του Erasmus+
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παράσταση διαμαρτυρίας για τις αλχημείες τμημάτων στο 3ο και 4ο Λύκειο Μυτιλήνης

Η ΕΛΜΕ αντιδρά στις νέες μεθοδεύσεις και καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης την Παρασκευή στη 1 το μεσημέρι
ΔΡΑΣΕΙΣ

Το Απολιθωμένο Δάσος Λέσβου πάει Βιετνάμ

Μεγάλη προβολή των δράσεων ανάδειξης του Απολιθωμένου Δάσους, στο το 8ο Διεθνές Συμπόσιο του Δικτύου Γεωπάρκων Ασίας – Ειρηνικού
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων

Η ΑΔΕΔΥ Λέσβου συναντήθηκε με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης, εκφράζοντας σοβαρές ανησυχίες για τις αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητές του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης σε αποχή για το δικαίωμα στην εκπαίδευση

Ζητούν έγκριση τμήματος θεωρητικής κατεύθυνσης
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Διάσωση σε δύσβατη περιοχή της Λέσβου

9 πρόσφυγες και μετανάστες οι διασωθέντες από το Λιμενικό Σώμα
ΥΓΕΙΑ

Αναβάθμιση εξοπλισμού στο Ω.Ρ.Λ. τμήμα του Νοσοκομείου Μυτιλήνης

Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στους κατοίκους του νησιού
ΥΓΕΙΑ

Εντυπωσιακή προσέλευση στην 2η αιμοδοσία Παναγιούδας

Υπερδιπλάσια η συγκέντρωση αίματος
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ενισχυτική διδασκαλία, ψηφιακό φροντιστήριο, νέα σχολεία και παράλληλη στήριξη

Με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης, Καίτη Στρατάκη συζητήσαμε, πέρα από τις συγχωνεύσεις και τα κενά, για τη νέα σχολική χρονιά
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΤΖΕΝΤΑ

Τα σημάδια των προσφύγων του 1922 στη γειτονιά

Ιστορικός περίπατος στα σοκάκια της Κουλμπάρας και του Κιοσκιού, την ερχόμενη Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου στις 6 το απόγευμα
ΑΤΖΕΝΤΑ

Παραστάσεις αφήγησης και εργαστήρια στο Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας Αγίας Παρασκευής

Με αφορμή τον φετινό εορτασμό των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς
ΔΡΑΣΕΙΣ

Ευχαριστήριο για την εντιμότητα που συναντάμε ακόμα σήμερα στη Μυτιλήνη

Η πράξη εντιμότητας ενός πελάτη και του προσωπικού του Σκλαβενίτη άγγιξε την οικογένεια που έχασε τα χρήματα, θυμίζοντας την αξία της ηθικής