Παραμένει χωρίς φιλόλογο το Γυμνάσιο Καλλονής
Τα παιδιά μας δεν έχουν διδαχθεί από την αρχή της χρονιάς τα φιλολογικά μαθήματα τονίζει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και ζητά την άμεση κάλυψη της θέσης
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 21/12/2023
Φθάσαμε στα Χριστούγεννα και η κενή θέση φιλολόγου στο Παναρέτειο Γυμνάσιο Καλλονής δεν έχει καλυφθεί. Με αποτέλεσμα τα παιδιά του σχολείου να μην έχουν διδαχθεί τα μαθήματα Νέα Ελληνική λογοτεχνία, Έκθεση, Αρχαία.
Με έγγραφο του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ζητά από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να απαντήσει σε ποιες ενέργειες έχει προβεί για να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα.
Αναλυτικά το έγγραφο του Συλλόγου που απευθύνεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρει:
«Η Γ΄φάση τοποθετήσεων εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας ανακοινώθηκε στις 28 Νοεμβρίου και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ολοκληρώθηκαν την εβδομάδα που ακολούθησε. Ωστόσο, όπως γνωρίζετε, στο Παναρέτειο Γυμνάσιο Καλλονής, που από την αρχή της σχολικής χρονιάς ήρθε αντιμέτωπο με τις τραγικές ελλείψεις σε διάφορές ειδικότητες μαθημάτων, μολονότι παρουσιάστηκε φιλόλογος, το κενό των 23 ωρών την εβδομάδα στα φιλολογικά μαθήματα δεν καλύφθηκε καθώς η εκπαιδευτικός κατέθεσε, ως δικαιούται, άδεια λοχείας.
Βρισκόμαστε λίγες εβδομάδες πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων, το τετράμηνο λήγει και τα παιδιά μας δεν έχουν διδαχθεί από την αρχή της χρονιάς Νεοελληνική Λογοτεχνία, ενώ στα υπόλοιπα φιλολογικά μαθήματα ( Έκθεση και Αρχαία), οι ώρες που έχουν διδαχθεί είναι ελάχιστες και το αρνητικό επακόλουθο αυτής της κατάστασης θα το πληρώνουν τα παιδιά και θα το πληρώσουμε και εμείς, οι γονείς τους.
Αναρωτιόμαστε με τί κριτήρια θα κληθούν να αξιολογήσουν οι εκπαιδευτικοί τους μαθητές, που δεν έχουν καν διδαχθεί βασικά μαθήματα, αν ποτέ αυτά τα παιδιά θα καταφέρουν να αναπληρώσουν τα τεράστια μορφωτικά κενά που το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας με δική του υπαιτιότητα έχει προκαλέσει από την αρχή της σχολικής χρονιάς και αν το τελευταίο θα εξακολουθήσει να εφαρμόζει ημίμετρα που θα θέτουν σε κίνδυνο την ισότιμη προς όλους τους μαθητές εκπαίδευση, δημιουργώντας σχολεία δύο ταχυτήτων , σχολεία με εκπαιδευτικούς από την αρχή της χρονιάς και σχολεία με εκπαιδευτικούς από τα Χριστούγεννα και μετά.
Άραγε μήπως τελικά θα έπρεπε το Υπουργείο Παιδείας να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να ανοίγουν όλα τα σχολεία μετά τα Χριστούγεννα, προκειμένου να έχουν όλα τα σχολεία τους εκπαιδευτικούς τους;
Ερωτάσθε, τί ακριβώς έχετε πράξει από την αρχή της σχολικής χρονιάς και τί ύστερα από κάθε φάση τοποθετήσεων, όπου τόσο στο δικό μας σχολείο, όσο και σε άλλα σχολεία της Λέσβου συνέχισαν και μετά τις τοποθετήσεις να υφίστανται σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς;
Εν προκειμένω σε τί ακριβώς ενέργειες έχετε προβεί από τη στιγμή, που έχετε άμεση αντίληψη για το σύνολο των υφιστάμενων κενών στη Λέσβο, κενά που προέρχονται τις περισσότερες φορές από τους λιγοστούς σε σχέση με τις σχολικές μονάδες εν ενεργεία μόνιμους εκπαιδευτικούς; Σε ποιες περαιτέρω ενέργειες προτίθεστε να προχωρήσετε από τη στιγμή που τα παιδιά μας έχουν ήδη χάσει το 1/3 της σχολικής χρονιάς; Tέλος, ποιο θα είναι το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα αν αυτός ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται κάθε χρόνο;
Κύριε Προϊστάμενε το δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου στη μητρότητα και την ασθένεια είναι αδιαμφισβήτητο και δεν τιμά κανέναν να κρύβεται πίσω από αυτό για να δικαιολογεί τα τεράστια κενά που κάθε χρόνο προκύπτουν.
Αλλού θα πρέπει να αναζητήσουν οι καθ΄ύλην αρμόδιοι την πραγματική αιτία, αλλού και τη λύση. Δεν φταίνε σε τίποτα τα παιδιά μας για τα λάθη και τις παραλείψεις ενός ολόκληρου Υπουργείου Παιδείας να μένουν αμόρφωτα ή να φορτώνονται σε γιορτές και αργίες τα μαθήματα ενός ολόκληρου τετραμήνου. Αντίστοιχα, δεν είναι λύση οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται υπερωρίες, οι αναπληρωτές να διανύουν τεράστιες χιλιομετρικές αποστάσεις για να καλύψουν τα απίστευτα κενά και ταυτόχρονα οι συνάδελφοί τους να περιμένουν μετά το πρώτο τετράμηνο τον διορισμό τους, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με δικαιώματα και όχι στείρα ονόματα σε έναν πίνακα κατάταξης.
Εμείς, ως γονείς πρωτίστως, σας διαβεβαιώνουμε ότι ενωμένοι θα φροντίσουμε να συνεχίζουμε να παλεύουμε και να διεκδικούμε το αυτονόητο: Kάθε παιδί να έχει τον εκπαιδευτικό του. Το ίδιο απαιτούμε και από εσάς.
Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε εγγράφως για τις δικές σας ενέργειες».