Προεκλογικού τύπου φιέστα για το ξεκίνημα του σιδηροδρόμου με... συμπτώσεις
Και αρκετή δόση προπαγάνδας
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 3/4/2023
Με όλους τους τρόπους προσπαθεί η κυβέρνηση να διαχειριστεί επικοινωνιακά την οργή των πολιτών, μετά την τραγωδία των Τεμπών.
Με το πρόγραμμα δρομολογίων των τρένων να επανεκκινεί «κουτσουρεμένο» σε σχέση με αυτό που είχε ανακοινωθεί την περασμένη εβδομάδα, από το πρωί της Δευτέρας στήθηκε επικοινωνιακό σόου με «πρωταγωνιστή» τον Γιώργο Γεραπετρίτη και σε δεύτερους ρόλους φιλικά προσκείμενος στην «γαλάζια» παράταξη... ταξιδιώτες.
Τα ΜΜΕ μετέδωσαν φωτογραφίες και βίντεο του κ. Γεραπετρίτη να παίρνει πόζες στη θέση του μηχανοδηγού αλλά και «αυθόρμητες» μαρτυρίες επιβατών που πραγματοποιούσαν το πρώτο τους ταξίδι, μετά το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Ο φακός των τηλεοπτικών συνεργείων συνέλαβε λοιπόν μεταξύ άλλων δύο «τυχαίες» δηλώσεις ανθρώπων που έχουν βρεθεί ξανά μπροστά από τις κάμερες και χωρίς κανένα ενδοιασμό εμφανίστηκαν απόλυτα σίγουροι για την ασφάλεια των τρένων, σε αντίθεση με άλλους επιβάτες που φαίνονταν αρκετά επιφυλακτικοί.
Tυχαίοι επιβάτες
Ο πρώτος επιβάτης που τα βρίσκει όλα καλά, τυχαίνει να είναι στέλεχος της Ν.Δ. στην Κατερίνη ενώ ο δεύτερος επιβάτης απασχόλησε την επικαιρότητα πρόσφατα δίπλα στο πλευρό του υφυπουργού Μιχάλη Παπαδόπουλου όταν ο δεύτερος προσπαθούσε ανεπιτυχώς από τη Λάρισα να δώσει εξηγήσεις για το ανύπαρκτο σύστημα διοίκησης. Ήταν αυτός που «σφύριξε» το τέλος των δηλώσεων του υφυπουργού, με ιδιαίτερα άκομψο τρόπο.
Όταν ρωτήθηκε αν θα πάρει το τρένο απάντησε με ενθουσιασμό:«Βεβαίως. Πολύ ασφαλή τα τρένα. Τώρα πάω μέχρι Οινόη. Αλλά το παίρνω άνετα».
Το πρόγραμμα δρομολογίων που ξεκίνησαν είναι μικρότερο από αυτό που είχε ανακοινώσει την περασμένη εβδομάδα, καθώς δεν δόθηκαν στους μηχανοδηγούς (ΠΕΠΕ) της Hellenic Train οι απαραίτητες διασφαλίσεις, που ζητούσαν και έθεταν ως αναγκαία προϋπόθεση για την επανεκκίνηση των δρομολογίων.
Ο αρμόδιος υπουργός υποστήριξε το πρωί ότι η «επανεκίννηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για την Βόρεια Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα» γίνεται με «μια μικρή χρονική υστέρηση καθώς είχε προγραμματιστεί για προχθές» και ταυτόχρονα ότι είναι «μέσα στο πρόγραμμά όσον αφορά στο σύνολο σχεδόν των αμαξοστοιχιών».
Όμως, το αρχικό χρονοδιάγραμμα έχει τιναχθεί στον αέρα, καθώς αποδείχτηκαν τεράστια τα προβλήματα στις ασυντήρητες και χωρίς φωτισμό σήραγγες, ενώ στο περίμενε βρίσκονται ακόμα όσοι θέλουν να ταξιδεύσουν με τη γραμμή Αθήνα - Κιάτο.
Από την πλευρά του ο κ. Γεραπετρίτης είπε «ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το Κιάτο θα εκκινήσει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς τη διαδρομή για Κιάτο».