× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε μέχρι το 2019»

Η κατάθεση πρώην σταθμάρχη

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 11/3/2023

«Η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε μέχρι το 2019»
' χρόνος ανάγνωσης

Καθαρότερες γίνονται οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη όσο προχωρά η διερεύνηση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, από τις αρχές. Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή ορίστηκαν από την Ολομέλεια Εφετών Λάρισας δύο εφέτες ανακριτές, για τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Κατάθεση του πρώην σταθμάρχη Λάρισας, Ιωάννη Κολλάτου στην Γ΄ τακτική ανακρίτρια Λάρισας, κα Σούρλα, επιβεβαιώνει ότι η τηλεδιοίκηση στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Δομοκός – Πλατύ λειτουργούσε μέχρι και το 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το ereportaz.gr ο Ιωάννης Κολλάτος, ο οποίος βρέθηκε ενώπιον της δικαστικής λειτουργού στις 7 Μαρτίου, αναφερόμενος στο σύστημα τηλεδιοίκησης επεσήμανε ότι «υπήρχε από το Νοέμβριο του 2007 μέχρι και το καλοκαίρι του 2019 και η τηλεδιοίκηση ρύθμιζε από μόνη της την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών».

Ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας συνεχίζει στην κατάθεσή του λέγοντας ότι «η τηλεδιοίκηση στεγαζόταν στον σταθμό της Λάρισας σε συγκεκριμένο απομονωμένο χώρο και μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών ρυθμιζόταν η κυκλοφορία και βλέπαμε αποτύπωμα κάθε αμαξοστοιχίας στον κεντρικό πίνακα μέσω των λυχνιών οι οποίες γίνονταν κόκκινες κατά τη στιγμή διέλευσης της αμαξοστοιχίας, ενώ βλέπαμε την κυκλοφορία και μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ερώτηση της ανακρίτριας αν γνωρίζει την αιτία που σταμάτησε να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, ο Ι. Κολλάτος απάντησε:

«Ο κυριότερος λόγος ήταν η έλλειψη προσωπικού σταθμαρχών που στελέχωναν την τηλεδιοίκηση και του προσωπικού συντήρησης των μηχανημάτων τηλεδιοίκησης και της σιδηροδρομικής γραμμής».

Ο ίδιος πρόσθεσε δε ότι «ο σταθμός της Λάρισας εξυπηρετείται από τρεις βάρδιες. Σε κάθε βάρδια απασχολούνταν πάντοτε δύο σταθμάρχες και άλλοι δύο ήταν στην τηλεδιοίκηση. Αυτό όπως έχω πληροφορηθεί σταμάτησε από το κλείσιμο της τηλεδιοίκησης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεχίζοντας ο Ι. Κολλάτος δήλωσε ότι δεύτερος λόγος που σταμάτησε να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση «ήταν μια πυρκαγιά έξω από τη Λάρισα κατέστρεψε έναν υποσταθμό ο οποίος δεν αντικαταστάθηκε ποτέ», ενώ ανάφερε ότι έκτοτε η κυκλοφορία διεξαγόταν μέσω των σταθμαρχών.

Επιπλέον, ο περιγράφοντας τον τρόπο λειτουργίας και την προβλεπόμενη διαδικασία μεταξύ των αλλαγών της βάρδιας από τους σταθμάρχες ο κ. Κολλάτος δήλωσε:

«Όταν αλλάζει η βάρδια συντάσσεται ένα πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής που τηρείται στην υπηρεσία, το οποίο απαριθμεί ό,τι γίνεται εκείνη τη στιγμή στον σταθμό, δηλαδή τη στιγμή της παράδοσης για να ενημερωθεί ο αναλαμβάνων την υπηρεσία σταθμάρχης και να αναλάβει την κυκλοφορία. Περιλαμβάνει επίσης το τελευταίο τρένο που αναχώρησε από τον παρόντα σταθμό και δεν έχει αφιχθεί στον επόμενο σταθμό, καθώς και το πρώτο τρένο που αναμένεται να αφιχθεί στον σταθμό».

Τέλος σε ερώτηση της ανακρίτριας εάν υπάρχει καθυστέρηση στη άφιξη τρένου και παράλληλα αλλάζει η βάρδια των σταθμαρχών, ο κ. Κολλάτος κατέθεσε: «με τη λήξη της βάρδιας του αναχωρεί αλλά και η αλλαγή της βάρδιας δεν γίνεται στο λεπτό. Απαιτείται και κάποιος χρόνος για να γίνει και η παραλαβή - παράδοση. Όπως έχω πληροφορηθεί προκειμένου να γίνεται ομαλή παράδοση και παραλαβή η βάρδια έχει παραταθεί κατά μία ώρα με αποτέλεσμα κατά τον χρόνο αυτό να βρίσκονται στον σταθμό δύο σταθμάρχες».

[ΠΗΓΗ]
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

1.450 θέσεις στάθμευσης στη Μύρινα

Για την διευκόλυνση των οδηγών εν' όψει της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου στη Λήμνο
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μια προσευχή χρόνων βρήκε απάντηση στην Τένεδο

Θυρανοίξια στον ανακαινισμένο Ιερό Ναό Παναγίας Τενέδου με την παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου-Μια ιστορική στιγμή για την Ορθοδοξία καθώς ο ναός-σύμβολο επιστρέφει στη ζωή, κουβαλώντας τη μνήμη και την πίστη ενός λαού
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΚΟΣΜΟΣ

Μεγάλες ζημιές στην αγροτική παραγωγή της Ισπανίας από χαλαζοπτώσεις

Αυξημένες αποζημιώσεις κατά 7% για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους της χώρας.
ΕΛΛΑΔΑ

Σε πύρινο κλοιό πολλές περιοχές της χώρας

Οκτώ μεγάλες φωτιές σε εξέλιξη, διεθνής συνδρομή ζητά η Ελλάδα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Λέσβος και Σάμος μέτρησαν μείωση των αφίξεων

Μυτιλήνη, Σάμος, Σαντορίνη και Κάρπαθος είδαν στο τέλος του Ιουνίου μείωση των διεθνών αφίξεων στα αεροδρόμια τους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Σε ανοδική τροχιά οι τιμές του ελαιολάδου στην Τουρκία

Νέα δεδομένα δημιουργούν στην αγορά οι άδειες δεξαμενές της Ιταλίας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Δεν έδεσε στο Καρλόβασι το «Διαγόρας»

Αιτία οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στο λιμάνι
ΕΛΛΑΔΑ

Μικρό το ενδιαφέρον για εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου

Το τίμημα της εξαγοράς υπολογίζεται βάσει των αντικειμενικών αξιών, με δυνατότητα εξόφλησης είτε εφάπαξ με έκπτωση 10%, είτε σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις, με ελάχιστη δόση τα 100 ευρώ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Πανιά γεμάτα Αιγαίο στην Aegean Regatta 2025

Η καρδιά της ελληνικής ιστιοπλοΐας χτυπά από τη Μύρινα μέχρι τη Μυτιλήνη με 5 αγώνες και ξεχωριστές εκδηλώσεις
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ασφυκτική η κατάσταση στο νοσοκομείο Λήμνου

Μόνο 25 από τις 40 θέσεις γιατρών είναι καλυμμένες -Δριμεία παρέμβαση της βουλεύτριας Λέσβου του ΚΚΕ Μαρίας Κομνηνάκα στη Βουλή – Ζήτησε άμεση στελέχωση με μόνιμο προσωπικό και ουσιαστικά κίνητρα για τους γιατρούς
ΕΛΛΑΔΑ

«Όχι» στο ισραηλινό κρουαζιερόπλοιο και από τη Ρόδο

Στα βήματα της Σύρου, κάλεσμα σε διαμαρτυρία ενάντια στη γενοκτονική πολιτική της κυβέρνησης Νετανιάχου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Aκόμη ένας δύσκολος Αύγουστος για τις μεταφορές του Βορείου Αιγαίου

Μόλις δύο δρομολόγιο πλοίου Ro – Ro θα πραγματοποιηθούν κατά την διάρκεια του μήνα προς Χίο και Λέσβο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ