× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Ο OΠΑΠ Μέγας Χορηγός της ΠΑΕ ΟΦΗ για τη νέα σεζόν

Το εταιρικό brand του ΟΠΑΠ στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 7/10/2021

Ο OΠΑΠ Μέγας Χορηγός της ΠΑΕ ΟΦΗ για τη νέα σεζόν
' χρόνος ανάγνωσης

Ο ΟΠΑΠ, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά, ανακοινώνει την έναρξη της χορηγικής συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την αγωνιστική περίοδο 2021-2022. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ θα βρίσκεται στο πλευρό της κρητικής ομάδας, ως Μέγας Χορηγός της, στην προσπάθειά της για μια επιτυχημένη πορεία στις εγχώριες διοργανώσεις (Super League και Κύπελλο Ελλάδος).

Στο πλαίσιο της χορηγικής συνεργασίας των δύο πλευρών, το εταιρικό brand του ΟΠΑΠ θα προβάλλεται στην επίσημη εμφάνιση της ομάδας, σε κεντρικά σημεία της έδρας της και μέσω άλλων ενεργειών branding. Ταυτόχρονα, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Ηράκλειο και ανά την Κρήτη, θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες, μέσα από ειδικές αθλητικές και κοινωνικές δράσεις.  Να σημειωθεί ότι ο ΟΠΑΠ και η ΠΑΕ ΟΦΗ θα αναλάβουν από κοινού δράση με πρωτοβουλίες για τη στήριξη των ανθρώπων που επλήγησαν από τον πρόσφατο ισχυρό σεισμό στην Κρήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αφορμή την έναρξη της συνεργασίας με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο κος Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, δήλωσε: «Για τον ΟΠΑΠ, η έμπρακτη στήριξη του ελληνικού αθλητισμού, σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο, αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα. Στη βάση αυτή, όλες οι χορηγικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ εστιάζουν στην προώθηση των αθλητικών ιδεωδών και στην ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ αθλητισμού και κοινωνίας. Είμαστε, λοιπόν, ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασίας μας με τον ΟΦΗ, μια ομάδα με σημαντική βάση φιλάθλων, σπουδαία ιστορία και μεγάλο αποτύπωμα στην κοινωνία της Κρήτης».     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

Ο κος Γιάννης Ρόκκας, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και Χορηγιών του ΟΠΑΠ, σημείωσε: «Ο ΟΠΑΠ και ο ΟΦΗ είναι δύο ιδιαίτερα δημοφιλή brand, με σημαντικό ρόλο στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Η χορηγική συνεργασία μας στηρίζεται σε κοινές αξίες, όπως το ευ αγωνίζεσθαι, ο σεβασμός και το ομαδικό πνεύμα. Ταυτόχρονα, μοιραζόμαστε την ίδια φιλοσοφία σχετικά με την ανάπτυξη του αθλητισμού και την ψυχαγωγία των φιλάθλων. Από την πλευρά μας, ευχόμαστε στην ομάδα του ΟΦΗ κάθε επιτυχία για τη σεζόν 2021-2022».

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την πλευρά του, ο κος Μηνάς Λυσάνδρου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, υπογράμμισε:  «Καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΟΦΗ τον ΟΠΑΠ, τον διαχρονικά ισχυρότερο αιμοδότη του ελληνικού αθλητισμού. Η οικοδόμηση μίας τόσο δυνατής και αμφίδρομης σχέσης της ομάδας μας με ένα οργανισμό που ταυτίζεται, όχι μόνο με τον αθλητισμό, αλλά και με την ελληνική κοινωνία για περισσότερα από 60 χρόνια, αποτελεί, αφενός τεράστια τιμή, αφετέρου μία χρυσή ευκαιρία ανάδειξης και ενίσχυσης του στρατηγικού στόχου της εταιρείας μας. Μαζί θα προχωρήσουμε σε όμορφες κοινωνικές δράσεις, πέρα και έξω από τα στενά

πλαίσια της απλής εμπορικής προβολής και ευχόμαστε να έχουμε μια παραγωγική και δημιουργική συνεργασία.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O κος Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Εμπορικός Διευθυντής ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για το γεγονός ότι ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς της χώρας, αποτελεί πλέον τον Μέγα χορηγό της ομάδας μας. Το ειδικό βάρος και το εκτόπισμα του οργανισμού ΟΠΑΠ, με την επιρροή και τη διαχρονική προσφορά στην κοινωνία, θα αποτελέσει για την ομάδα του ΟΦΗ τον αρωγό, προκειμένου να υλοποιήσουμε από κοινού ενέργειες και δράσεις, οι οποίες θα παρέχουν μοναδικές εμπειρίες στο φίλαθλο κοινό, ως ουσιαστικό και πρακτικό κοινωνικό αποτύπωμα».

 

 

 

***

 

Εταιρικό προφίλ

Ο Όμιλος ΟΠΑΠ δραστηριοποιείται στη λειτουργία και διαχείριση αριθμολαχείων, παιχνιδιών αθλητικού στοιχήματος, αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος, λαχείων, στιγμιαίων τυχερών παιχνιδιών και παιγνιομηχανημάτων στην Ελλάδα και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο ως προς την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στη δραστηριότητα του.

Ο ΟΠΑΠ ιδρύθηκε το 1958, διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής και η απόκτησή του το 2013 από τον Όμιλο Emma Delta Hellenic Holdings έδωσε την απαραίτητη ώθηση για τη διασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο.

Το χαρτοφυλάκιο του ΟΠΑΠ με τα επιτυχημένα και δημοφιλή εμπορικά παιχνίδια ΚΙΝΟ, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΤΖΟΚΕΡ, ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ, ΣΚΡΑΤΣ, ΠΡΟΠΟ, EXTRA 5, SUPER 3, συμβάλλει στην ανάπτυξη της εταιρείας και αποτελεί πηγή μιας συνεχώς διευρυνόμενης κοινωνικής συνεισφοράς. Αυτή μεταφράζεται ετησίως σε ουσιαστικά έργα παρέμβασης με απτά αποτελέσματα  για την κοινωνία, εξασφαλίζοντας στον ΟΠΑΠ μια ηγετική θέση μεταξύ των πρωταθλητών της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην Ελλάδα.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο www.opap.gr

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ στη Βουλή

Πληροφορίες για εμπλοκή υπουργού
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ψαρά: Ασφαλτοστρώθηκε ο δρόμος προς τη Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου

Ολοκληρώθηκε ένα πολύ σημαντικό έργο για το νησί
ΕΛΛΑΔΑ

Επεισοδιακό δείπνο για τον Μάκη Βορίδη στο Ηράκλειο

Δέχθηκε βροχή από αβγά μέσα σε γνωστό εστιατόριο
ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις νέες βάσεις δεδομένων για τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων

Υπουργείο Οικονομίας και Τράπεζα της Ελλάδος δημιουργούν σύστημα «νέων Τειρεσιών» για πλήρη εικόνα των οφειλών
ΚΟΣΜΟΣ

Στις 250.000 η παραγωγή ελαιολάδου στην Τουρκία

Πρόβλημα για τους παραγωγούς της χώρας το υψηλό κόστος παραγωγής
ΕΛΛΑΔΑ

Παραίτηση – εξπρές στο ΠΑΣΟΚ

Ο Γιώργος Παπαβασιλείου υπέβαλε την παραίτησή του μία μέρα μετά τον διορισμό του ως διευθυντή του γραφείου του προέδρου του Κινήματος Νίκου Ανδρουλάκη δηλώνοντας ότι δεν θέλει να υπάρξει «καμία σκιά» στον αγώνα του ΠΑΣΟΚ για πολιτική αλλαγή
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Τάλως» στο Βόρειο Αιγαίο

Νέος σχεδιασμός των δρομολογίων για να εξυπηρετηθεί η μεταφορά ζωοτροφών από το λιμάνι της Καβάλας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τρία νέα πυροσβεστικά οχήματα παρέλαβε ο Δήμος Λήμνου

Ενισχύεται η δυνατότητα παρέμβασης του Δήμου σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού 470.000 ευρώ στον Δήμο Λήμνου

«Έξυπνες» εφαρμογές σε υγεία, πολιτισμό, τουρισμό και πολιτική προστασία μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης»
ΕΛΛΑΔΑ

Από τα social media ενημερώνονται οι Έλληνες

Τα social media εκτοπίζουν την τηλεόραση ως βασική πηγή ενημέρωσης – 58% των Ελλήνων εκτεθειμένοι σε παραπληροφόρηση
ΕΛΛΑΔΑ

Κοινό μέτωπο κατά της ευλογιάς με καθυστέρηση 15 μηνών

Ταχύτερες διαδικασίες για την ταφή των θανατωθέντων ζώων και την χορήγηση των αποζημιώσεων υποσχέθηκε η κυβέρνηση