× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Το σχολείο του Χάλικα στην πεντάδα της Σχολικής Eurovision

Οι μαθητές ερμήνευσαν το τραγούδι “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα” σε στίχους της Μυτιληνιάς στιχουργού, Ντέπης Χατζηκαμπάνη και μουσική του Φίλιππου Πλιάτσικα.

Δημοσίευση 21/5/2021

Το σχολείο του Χάλικα στην πεντάδα της Σχολικής Eurovision
' χρόνος ανάγνωσης

Την 5η θέση ανάμεσα σε 22 σχολεία  που συμμετείχαν φέτος στον διαγωνισμό Schoolovision κατέλαβαν oι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου του Χάλικα, εκπροσωπώντας τη χώρα μας στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό.   

 Σε  ανάρτησή της στο facebook η ψυχή της διοργάνωσης, δασκάλα Έλενα Bαϊβάη, δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για τη διάκριση των παιδιών. 

«Σπάσαμε το ρεκόρ των 29 θέσεων από άλλες χρονιές και βγήκαμε 5οι ανάμεσα σε 22 χώρες, αναφέρει. Μόνο που λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν μπορέσαμε να πούμε τη δική μας ψηφοφορία.Δεν πειράζει όμως!!! Μπράβο στα παιδιά που τα κατάφεραν, μπράβο στη Δέσποινα Μπίρη για την πολύτιμη βοήθεια, μπράβο στην αδερφή μου Μαρία για την όλη υποστήριξη και οργάνωση της τάξης της…και μπράβο στους γονείς που ο καθένας βοήθησε με τον τρόπο του» επισημαίνει

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μαθητές με τη συμμετοχή τους έστειλαν το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, ερμηνεύοντας το τραγούδι “Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα” σε στίχους της Μυτιληνιάς στιχουργού, Ντέπης Χατζηκαμπάνη και μουσική του Φίλιππου Πλιάτσικα.

Ιδιαίτερα συγκινημένη η στιχουργός σε ανάρτησή επισημαίνει: «Μπήκαμε στην πεντάδα της σχολικής Eurovision. Το σχολείο του Χάλικα που αντιπροσώπευε την Ελλάδα με το τραγούδι μας:”αν θα μπορούσα τον κόσμο άλλαζα”» βγήκε πέμπτο.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Συλλογή υπογραφών ενάντια στη δομή της Βάστριας

Η οργάνωση Community Peacemaker Teams - Aegean Migrant Solidarity ξεκινά συλλογή υπογραφών καταγγέλλοντας σοβαρές παραλείψεις και κινδύνους στη νέα ΜΠΕ και ζητά την απόρριψή της
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Με καταθέσεις δύο αστυνομικών συνεχίστηκε η «δίκη της Καράβας»

Αντιτιθέμενες εικόνες της ίδιας νύχτας αποτυπώθηκαν στη δεύτερη ημέρα της «δίκης της Καράβας», με δύο αστυνομικούς να περιγράφουν επιθέσεις σε δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. και την υπεράσπιση να μιλά για αδικαιολόγητες ρίψεις χημικών
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Συνάντηση Αθανασίου με τον Υπουργό Δικαιοσύνης για το κτίριο του Εφετείου

Η συζήτηση έγινε σε θετικό κλίμα και είχε ως κύριο αντικείμενο τη γρηγορότερη προώθηση των διαδικασιών για την ανέγερση κτηρίου για το Εφετείο Μυτιλήνης
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ανήλικοι στη Λήμνο προκάλεσαν φθορές σε σχολείο

Η αστυνομία ταυτοποίησε τα δύο παιδιά που προκάλεσαν φθορές σε πόρτα γραφείου το βράδυ της 8ης Νοεμβρίου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Τροχαίο ατύχημα στο δρόμο Καλλονής ‑ Πέτρας

Τραυματίσθηκε μια 67χρονη γυναίκα που οδηγούσε μηχανάκι
ΥΓΕΙΑ

Οι γιατροί του ΕΣΥ Λέσβου προειδοποιούν για οριακή λειτουργία των χειρουργείων του Βοστάνειου

Νέα ανακοίνωση των γιατρών θέτει σοβαρά ζητήματα υποστελέχωσης και ακύρωσης προγραμματισμένων επεμβάσεων στο ΓΝ Μυτιλήνης
ΔΡΑΣΕΙΣ

Διήμερο συνάντησης και ανθρώπινης ζεστασιάς στην Ανεμώτια

Η 5η Συνάντηση Φιλίας και Επικοινωνίας ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας μέσα από την παράδοση της χωρικής απόσταξης και μια σειρά βιωματικών δράσεων που ένωσαν ανθρώπους κάθε ηλικίας
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Στο πλευρό των αιρετών και πολιτών ο Παναγιώτης Χριστόφας

Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης βρίσκεται από νωρίς το πρωί της Πέμπτης 20 Νοεμβρίου στο δικαστικό μέγαρο Μυτιλήνης και παρακολουθεί τη δίκη για τα γεγονότα της Καράβας
ΥΓΕΙΑ

Μια νέα αγκαλιά στήριξης για τους φροντιστές ατόμων με άνοια

Το Οικοτροφείο A3 Alzheimer της «Αγκαλιά» και ο Δήμος Μυτιλήνης ξεκινούν κύκλο δέκα βιωματικών συναντήσεων για εκπαίδευση και ενδυνάμωση των φροντιστών
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Συνεχίζεται η δίκη της Καράβας

Αίτημα για πραγματογνώμονα λόγω μονομερούς αξιολόγησης του υλικού από την αστυνομία
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΥΓΕΙΑ

Έκτακτη έκκληση του Βοστανείου για αίμα

Το Νοσοκομείο Μυτιλήνης καλεί τους εθελοντές αιμοδότες και όλους τους πολίτες της Λέσβου να ενισχύσουν άμεσα τις μειωμένες αποθήκες αίματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Γυμνάσιο Ιππείου περνά στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Εκπαιδευτικοί του σχολείου μέσω του προγράμματος Erasmus+ είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν ολοκληρωμένα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης