
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη του Εσπερινού ΕΠΑΛ Μυτιλήνης στο επιβατηγό–οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Σάμος», προσφέροντας στους μαθητές και στις μαθήτριες μια μοναδική βιωματική εμπειρία στον χώρο της ναυτιλίας και της θαλάσσιας μεταφοράς.
Στην επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές από τον τομέα Ναυτιλιακών, ειδικότητας Πλοιάρχων, καθώς και από τον τομέα Οικονομίας και Διοίκησης, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε καίριους χώρους του πλοίου, να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας του και να έρθουν σε άμεση επαφή με τις πραγματικές συνθήκες εργασίας στη ναυτιλία.
Σημείο αναφοράς της επίσκεψης αποτέλεσε η ξενάγηση στη γέφυρα του πλοίου, όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα συστήματα ναυσιπλοΐας, τον χειρισμό και τον συντονισμό ενός επιβατηγού πλοίου, καθώς και για τις ευθύνες ενός σύγχρονου αξιωματικού καταστρώματος. Ακολούθησε περιήγηση στους ξενοδοχειακούς χώρους του πλοίου, προσφέροντας μια πλήρη εικόνα της καθημερινής λειτουργίας του.
Ιδιαίτερη τιμή και σημαντικό εκπαιδευτικό όφελος για τους μαθητές αποτέλεσε η παρουσία του καπετάνιου, κ. Γιώργου Αρβανίτη, ο οποίος τους υποδέχθηκε στη γέφυρα, μίλησε για τη ναυτική του πορεία και με προθυμία απάντησε σε όλα τους τα ερωτήματα. Η άμεση επικοινωνία με έναν έμπειρο επαγγελματία της ναυτιλίας ενίσχυσε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των μαθητών για το επάγγελμα του Πλοιάρχου και τις προοπτικές της ναυτικής εκπαίδευσης.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί:
• Στράτος Πέτρου και Στάμος Λιαδάκης από τον τομέα Ναυτιλιακών
• Μαρία Κοντή και Μιχάλης Πρινίτης από τον τομέα Οικονομίας & Διοίκησης
Η επίσκεψη άφησε άριστες εντυπώσεις σε όλους τους συμμετέχοντες, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη σημασία της βιωματικής μάθησης και της σύνδεσης του σχολείου με τον επαγγελματικό χώρο.
Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Μυτιλήνης εκφράζει θερμές ευχαριστίες στον καπετάνιο κ. Γιώργο Αρβανίτη και σε όλο το πλήρωμα του «Νήσος Σάμος» για τη φιλοξενία, τη διάθεση συνεργασίας και την πολύτιμη εκπαιδευτική συμβολή τους.