
Στο πλαίσιο παροχής βοήθειας για την αντιμετώπιση των συνεπειών από τις πρόσφατες πλημμύρες, ο Δήμος Δυτικής Λέσβου ενημερώνει τους πολίτες για τη διαδικασία χορήγησης εφάπαξ έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης που αφορά στην αντιμετώπιση πρώτων βιοτικών αναγκών και στην αντιμετώπιση απλών επισκευαστικών εργασιών ή/και την αντικατάσταση οικοσκευής.
Οι πολίτες στις οικίες των οποίων πραγματοποιήθηκε έλεγχος από τη Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ), μπορούν πλέον να αναζητήσουν όλες τις σχετικές πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο και να προσέρχονται στο ΚΕΠ Καλλονής από τις 8.00 ως τις 19.00 με τα απαραίτητα δικαιολογητικά καθώς και με την επισυναπτόμενη αίτηση για την αποζημίωσή τους. Τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου.
Λίστα Απαιτούμενων Δικαιολογητικών
• Αίτηση Δικαιούχου ή εξουσιοδοτούμενου προσώπου
• Εάν υπάρχει συνιδιοκτήτης: Υπεύθυνη Δήλωση
• Δήλωσης Φορολογίας (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους 2024
• Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) τελευταίου φορολογικού έτους 2024
• Δελτίο Επανελέγχου της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ).-(Απευθύνεται στους πολίτες από τις οικίες των οποίων πέρασε κλιμάκιο της ΓΔΑΕΦΚ.)
• Σε περίπτωση μισθωμένης κατοικίας: Μισθωτήριο
• Σε περίπτωση παραχωρημένης κατοικίας: Έντυπο Αναλυτικής Κατάστασης για τα Μισθώματα Ακινήτων (Έντυπο Ε2) του ιδιοκτήτη τελευταίου φορολογικού έτους.
• Σε περίπτωση Πολύτεκνων: Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης.
• Άτομα με Αναπηρίες: Προσκόμιση Απόφασης έγκρισης χορήγησης αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή βεβαίωσης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή Γνωματεύσης ΚΕ.ΠΑ (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας) σε ισχύ, για το είδος της πάθησης, το ποσοστό αναπηρίας και την διάρκεια της.
• Φωτοαντίγραφο Τραπεζικού Λογαριασμού Τραπέζης (iban)
Υπεύθυνη Δήλωση
Αίτηση