× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Χωρίς επιβατικό ενδιαφέρον για άλλη μια χρονιά το δρομολόγιο του Σιγρίου

Γενικά η επιβατική κίνηση με τα πλοία κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα σημειώνει ο Ηλίας Πίκουλος υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι είχαμε αύξηση στην μεταφορά οχημάτων από Έλληνες τουρίστες

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 2/9/2025

Χωρίς επιβατικό ενδιαφέρον για άλλη μια χρονιά το δρομολόγιο του Σιγρίου
' χρόνος ανάγνωσης

Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 31 Αυγούστου το φετινό καλοκαιρινό δρομολόγιο Πειραιάς – Μεστά – Σίγρι, αφήνοντας μικτά αποτελέσματα. Παρά το γεγονός ότι η σύνδεση αυτή υλοποιείται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, δεν φαίνεται να έχει παγιωθεί ως σταθερή ταξιδιωτική επιλογή για τους επιβάτες.

Όπως αναφέρει ο τουριστικός πράκτορας της Attica Group, Ηλίας Πίκουλος, από τα 13 συνολικά δρομολόγια που πραγματοποιήθηκαν από τις αρχές Ιουνίου, μόνο τα δύο τελευταία, στις 24 και 31 Αυγούστο,  κατέγραψαν αξιοσημείωτη κίνηση, με 700 έως 800 επιβάτες σε κάθε ταξίδι. Στις προηγούμενες προσεγγίσεις, ο αριθμός των επιβατών δεν ξεπερνούσε τους 300, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις περιοριζόταν ακόμη και στους 150.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δυστυχώς το δρομολόγιο αυτό δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον», σημειώνει ο κ. Πίκουλος, προσθέτοντας ότι ορισμένα δρομολόγια «σώζονται» χάρη στη σύνδεση με τη Μύκονο, αλλά και με τα Μεστά της Χίου, όπου αποβιβάζονται εκατοντάδες επιβάτες – πολλοί περισσότεροι σε σχέση με το Σίγρι. Αντίθετα, ελάχιστο ήταν το ενδιαφέρον για μετακινήσεις φορτηγών, καθώς στα 13 δρομολόγια διακινήθηκαν μόλις 9 οχήματα επαγγελματικού τύπου.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης στα δύο τελευταία ταξίδια, σύμφωνα με τον ίδιο, οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί επιβάτες δεν έβρισκαν εισιτήριο απευθείας για το λιμάνι της Μυτιλήνης. «Απαιτούνται παρεμβάσεις για να είναι το δρομολόγιο βιώσιμο», τόνισε, υπογραμμίζοντας και τα προβλήματα υποδομών στο Σίγρι: «Δεν υπάρχει ούτε γραμμή διαδικτύου στο λιμάνι, και το πρακτορείο καλείται να καλύψει το κενό αυτό με δικά του έξοδα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, αξίζει να επισημάνει κανείς ότι,  ένας σημαντικός παράγοντας, που οι επιβάτες δεν επιλέγουν το δρομολόγιο του Σιγρίου είναι το γεγονός ότι φτάνει στο προορισμό του αργά το βράδυ. Αυτό από μόνο του ως γεγονός είναι ιδιαίτερα αποτρεπτικό για τους ταξιδιώτες. Σίγουρα η τύχη του θα ήταν τελείως διαφορετική αν το πλοίο έφτανε στο Σίγρι το απόγευμα ή νωρίς το βράδυ. Από εκεί και πέρα ποτέ δεν έγινε προσπάθεια δρομολόγησης πλοίου από το Λαύριο με προορισμό στο Σίγρι κάτι που θα συντόμευε το ταξίδι και θα έκανε θελκτικό προορισμό τη Δυτική Λέσβο και την Δημοτική Ενότητα Ερεσού - Αντίσσης. 

Ικανοποιητική συνολικά η καλοκαιρινή κίνηση

Σε γενικές γραμμές, η επιβατική κίνηση προς τη Λέσβο το φετινό καλοκαίρι από Πειραιά και Βόρεια Ελλάδα χαρακτηρίζεται ικανοποιητική. Ιδιαίτερα έντονη ήταν η αύξηση στη μεταφορά οχημάτων, καθώς πολλοί επισκέπτες δεν μπόρεσαν να νοικιάσουν αυτοκίνητο στο νησί λόγω της μεγάλης ζήτησης, κυρίως από Τούρκους τουρίστες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είχαμε φέτος πάνω από 800 επιπλέον οχήματα», αναφέρει ο κ. Πίκουλος, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για μεταφορά αυτοκινήτων πριν από τις 9 Σεπτεμβρίου. Παρά τα εμπόδια, οι εντυπώσεις των Ελλήνων τουριστών είναι θετικές: «Η Λέσβος είναι μεγάλο νησί, προσφέρει πολλές εκδρομές και δραστηριότητες και καλύπτει όλα τα γούστα».

Νέο πρόγραμμα από 15 Σεπτεμβρίου

Από τις 15 Σεπτεμβρίου επιστρέφει το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, με δύο συνδέσεις την εβδομάδα για Θεσσαλονίκη και Καβάλα, καθώς και έξι για Πειραιά. Ωστόσο, ο κ. Πίκουλος υπογραμμίζει ότι τα δύο δρομολόγια προς τη Βόρεια Ελλάδα δεν επαρκούν: «Ούτε καν οι φοιτητές δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξουν προσθήκες».

Παρά τις δυσκολίες, οι προοπτικές για τον Σεπτέμβριο παραμένουν θετικές, καθώς έχουν προγραμματιστεί εκδρομές πολλών γκρουπ θρησκευτικού τουρισμού αλλά και μεμονωμένων επισκεπτών.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Οι Τούρκοι αγρότες χαιρετίζουν τον αγώνα των Ελλήνων συναδέλφων τους

«Αγωνιζόμαστε για τα ίδια δικαιώματα εκατέρωθεν του Αιγαίου» δηλώνει η Ένωση Όλων των Αγροτών Παραγωγών Τουρκίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

«Βάζουν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»

Γεωπόνοι αντιδρούν στη μετάβαση του ελέγχου του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πώς θα κάνουν ενστάσεις οι αγρότες για τις επιδοτήσεις 2025

Αναλυτικός οδηγός από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για λάθη σε στρέμματα, τιμολόγια, βοσκοτόπους, ΚΑΕΚ και ΑΤΑΚ, με νέες προθεσμίες και διαδικασίες έως τις αρχές 2026
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση στο χρόνο καταβολής των εισφορών στον ΕΛΓΑ

Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις θα ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαχείρισης των ζημιών από τους παγετούς και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30ής Ιουνίου 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Επεισοδιακή κατάθεση του Ξυλούρη για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Ειρωνείες και θλιβερές εικόνες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το Οικονομικό Επιμελητήριο βορείου Αιγαίου στο πλευρό των παραγωγών

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για αδυναμία προστασίας και «σκιές διαφθοράς» στη διαχείριση ευρωπαϊκών πόρων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση έως Μάιο 2026 για τα ψηφιακά δελτία διακίνησης ελαιοκάρπου

Εξαιρούνται μόνο όσοι είχαν έσοδα άνω των 200.000 ευρώ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Τιμές ρεκόρ για τα αρνιά της Λέσβου

Η ευλογιά των προβάτων και η μειωμένη παραγωγή στην Ευρώπη εκτοξεύουν τις τιμές παραγωγού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ζητούν την κατάργηση του ψηφιακού δελτίου αποστολής

Ερώτηση στην βουλή κατέθεσαν 13 βουλευτές του ΚΚΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΚΚΕ: Η κυβέρνηση μπλοκάρει τις αποζημιώσεις για την ευλογιά των προβάτων

Ερώτηση στην Βουλή κατέθεσαν για το θέμα τέσσερις βουλευτές του κόμματος ανάμεσα τους και η Μαρία Κομνηνάκα
ΕΛΛΑΔΑ

Πανικός στο Μαξίμου από τα αγροτικά μπλόκα

Να κλείσει το μέτωπο με τους αγρότες το αργότερο εντός της ερχόμενης εβδομάδας επιδιώκει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
ΕΛΛΑΔΑ

Αγριο κράξιμο σε Τσιάρα από τους βουλευτές της Ν.Δ.

Ολοκληρώθηκε η ενημέρωση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στους βουλευτές της ΝΔ για την αγροτική πολιτική της κυβέρνησης