× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Χωρίς επιβατικό ενδιαφέρον για άλλη μια χρονιά το δρομολόγιο του Σιγρίου

Γενικά η επιβατική κίνηση με τα πλοία κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα σημειώνει ο Ηλίας Πίκουλος υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι είχαμε αύξηση στην μεταφορά οχημάτων από Έλληνες τουρίστες

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 2/9/2025

Χωρίς επιβατικό ενδιαφέρον για άλλη μια χρονιά το δρομολόγιο του Σιγρίου
' χρόνος ανάγνωσης

Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 31 Αυγούστου το φετινό καλοκαιρινό δρομολόγιο Πειραιάς – Μεστά – Σίγρι, αφήνοντας μικτά αποτελέσματα. Παρά το γεγονός ότι η σύνδεση αυτή υλοποιείται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, δεν φαίνεται να έχει παγιωθεί ως σταθερή ταξιδιωτική επιλογή για τους επιβάτες.

Όπως αναφέρει ο τουριστικός πράκτορας της Attica Group, Ηλίας Πίκουλος, από τα 13 συνολικά δρομολόγια που πραγματοποιήθηκαν από τις αρχές Ιουνίου, μόνο τα δύο τελευταία, στις 24 και 31 Αυγούστο,  κατέγραψαν αξιοσημείωτη κίνηση, με 700 έως 800 επιβάτες σε κάθε ταξίδι. Στις προηγούμενες προσεγγίσεις, ο αριθμός των επιβατών δεν ξεπερνούσε τους 300, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις περιοριζόταν ακόμη και στους 150.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δυστυχώς το δρομολόγιο αυτό δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον», σημειώνει ο κ. Πίκουλος, προσθέτοντας ότι ορισμένα δρομολόγια «σώζονται» χάρη στη σύνδεση με τη Μύκονο, αλλά και με τα Μεστά της Χίου, όπου αποβιβάζονται εκατοντάδες επιβάτες – πολλοί περισσότεροι σε σχέση με το Σίγρι. Αντίθετα, ελάχιστο ήταν το ενδιαφέρον για μετακινήσεις φορτηγών, καθώς στα 13 δρομολόγια διακινήθηκαν μόλις 9 οχήματα επαγγελματικού τύπου.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης στα δύο τελευταία ταξίδια, σύμφωνα με τον ίδιο, οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί επιβάτες δεν έβρισκαν εισιτήριο απευθείας για το λιμάνι της Μυτιλήνης. «Απαιτούνται παρεμβάσεις για να είναι το δρομολόγιο βιώσιμο», τόνισε, υπογραμμίζοντας και τα προβλήματα υποδομών στο Σίγρι: «Δεν υπάρχει ούτε γραμμή διαδικτύου στο λιμάνι, και το πρακτορείο καλείται να καλύψει το κενό αυτό με δικά του έξοδα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, αξίζει να επισημάνει κανείς ότι,  ένας σημαντικός παράγοντας, που οι επιβάτες δεν επιλέγουν το δρομολόγιο του Σιγρίου είναι το γεγονός ότι φτάνει στο προορισμό του αργά το βράδυ. Αυτό από μόνο του ως γεγονός είναι ιδιαίτερα αποτρεπτικό για τους ταξιδιώτες. Σίγουρα η τύχη του θα ήταν τελείως διαφορετική αν το πλοίο έφτανε στο Σίγρι το απόγευμα ή νωρίς το βράδυ. Από εκεί και πέρα ποτέ δεν έγινε προσπάθεια δρομολόγησης πλοίου από το Λαύριο με προορισμό στο Σίγρι κάτι που θα συντόμευε το ταξίδι και θα έκανε θελκτικό προορισμό τη Δυτική Λέσβο και την Δημοτική Ενότητα Ερεσού - Αντίσσης. 

Ικανοποιητική συνολικά η καλοκαιρινή κίνηση

Σε γενικές γραμμές, η επιβατική κίνηση προς τη Λέσβο το φετινό καλοκαίρι από Πειραιά και Βόρεια Ελλάδα χαρακτηρίζεται ικανοποιητική. Ιδιαίτερα έντονη ήταν η αύξηση στη μεταφορά οχημάτων, καθώς πολλοί επισκέπτες δεν μπόρεσαν να νοικιάσουν αυτοκίνητο στο νησί λόγω της μεγάλης ζήτησης, κυρίως από Τούρκους τουρίστες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είχαμε φέτος πάνω από 800 επιπλέον οχήματα», αναφέρει ο κ. Πίκουλος, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για μεταφορά αυτοκινήτων πριν από τις 9 Σεπτεμβρίου. Παρά τα εμπόδια, οι εντυπώσεις των Ελλήνων τουριστών είναι θετικές: «Η Λέσβος είναι μεγάλο νησί, προσφέρει πολλές εκδρομές και δραστηριότητες και καλύπτει όλα τα γούστα».

Νέο πρόγραμμα από 15 Σεπτεμβρίου

Από τις 15 Σεπτεμβρίου επιστρέφει το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, με δύο συνδέσεις την εβδομάδα για Θεσσαλονίκη και Καβάλα, καθώς και έξι για Πειραιά. Ωστόσο, ο κ. Πίκουλος υπογραμμίζει ότι τα δύο δρομολόγια προς τη Βόρεια Ελλάδα δεν επαρκούν: «Ούτε καν οι φοιτητές δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξουν προσθήκες».

Παρά τις δυσκολίες, οι προοπτικές για τον Σεπτέμβριο παραμένουν θετικές, καθώς έχουν προγραμματιστεί εκδρομές πολλών γκρουπ θρησκευτικού τουρισμού αλλά και μεμονωμένων επισκεπτών.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Απογραφή κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων έως 31 Δεκεμβρίου

Πρόστιμο 200 ευρώ θα πληρώσουν όσοι προχωρήσουν στην απογραφή μετά το τέλος του χρόνου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ψηλαφίζοντας την κτηνοτροφία του μέλλοντος

Η Ένωση Κτηνοτρόφων Προβάτου Φυλής Λέσβου δείχνει στην πράξη την κατεύθυνση που μπορεί και πρέπει να ακολουθήσει η πρωτογενή παραγωγή του νησιού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

«Χωρίς συνενώσεις οι συνεταιρισμοί της Λέσβου δεν έχουν μέλλον»

Το μέλος του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού ΚΑΠΗΣ Αχιλλέας Κιαχαγιάς μίλησε το ραδιοφωνικό σταθμό 99 fm ΣΤΟ ΝΗΣΙ και την εκπομπή «Μιλάμε Οικονομικά»
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις νέες βάσεις δεδομένων για τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων

Υπουργείο Οικονομίας και Τράπεζα της Ελλάδος δημιουργούν σύστημα «νέων Τειρεσιών» για πλήρη εικόνα των οφειλών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Σε νευρική κρίση... οι τιμές του ελαιολάδου

Αστάθεια στις τιμές, πτώση της ποιότητας και μειωμένη ζήτηση στις μεσογειακές αγορές
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Στις 250.000 η παραγωγή ελαιολάδου στην Τουρκία

Πρόβλημα για τους παραγωγούς της χώρας το υψηλό κόστος παραγωγής
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Τάλως» στο Βόρειο Αιγαίο

Νέος σχεδιασμός των δρομολογίων για να εξυπηρετηθεί η μεταφορά ζωοτροφών από το λιμάνι της Καβάλας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κεντρικός ο ρόλος του λογιστή από τα Γιαννιτσά

Συνεχίστηκαν οι απολογίες των κατηγορουμένων για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο «χάρτης» πληρωμών από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

Το ποσό των 2,42 δις ευρώ θα πληρωθούν σε 4,29 εκατομμύρια δικαιούχους ως τις 31 Οκτωβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πρώτος σε ψήφους ο Ιγνάτης Μανάβης στο Συνεταιρισμό Στύψης

Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα των εκλογών που έγιναν την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεσηκώνονται οι αγρότες, τα τρακτέρ κατεβαίνουν στην Αθήνα

Μετά το «πάγωμα» των ενισχύσεων και την εξάπλωση της ευλογιάς, οι παραγωγοί ενώνουν δυνάμεις – Η ΕΘΕΑΣ καλεί σε πανελλαδικό αγροτικό συλλαλητήριο στις αρχές Νοεμβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σκέρτσος: Γνώριζε το Μαξίμου όσο συμβαίνουν στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Ο Υπουργός Επικρατείας και στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού παραδέχθηκε πως η Προεδρεία της κυβέρνησης γνώριζε τι γίνονταν με τις αγροτικές επιδοτήσεις