Παράπονα για δυσλειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής ραντεβού του Βοστανείου Νοσοκομείου Μυτιλήνης δέχθηκε η συντακτική ομάδα μας από πολίτες που προσπαθούσαν να κλείσουν ραντεβού. Όπως ανέφεραν, δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με την αρμόδια γραμματεία, με αποτέλεσμα να μένουν χωρίς πρόσβαση στις απαιτούμενες υπηρεσίες.
Μάλιστα, ένας από τους πολίτες είχε ήδη απευθυνθεί στον Διοικητή του Νοσοκομείου, Αλέκο Κουτσαντώνη, ο οποίος, σε επικοινωνία μας μαζί του, ανέφερε πως το θέμα είχε εξεταστεί και η γραμμή λειτουργούσε κανονικά. Ωστόσο, επεσήμανε πως πρόκειται για μία και μοναδική τηλεφωνική γραμμή, γεγονός που δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση του κοινού, ειδικά σε ώρες αιχμής.
Εναλλακτικά, το ηλεκτρονικό ραντεβού
Ως λύση, προτείνεται στους πολίτες να αξιοποιούν τη νέα ψηφιακή εφαρμογή «e-Ραντεβού», η οποία είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου: https://vostanio.gov.gr/e-rantevou
Για την πρόσβαση στην υπηρεσία απαιτείται δημιουργία προσωπικού λογαριασμού χρήστη. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), τα ραντεβού μπορούν να κλείνονται μόνο για τον ίδιο τον χρήστη ή για προστατευόμενα μέλη που έχουν δηλωθεί στην ΗΔΙΚΑ.
Τι πρέπει να γνωρίζετε:
Όνομα χρήστη: το προσωπικό σας email, στο οποίο αποστέλλονται ειδοποιήσεις.
Ακύρωση/Τροποποίηση ραντεβού: Δυνατότητα προβολής και διαχείρισης μέσα από την επιλογή «Προβολή ραντεβού».
Επικοινωνία για τεχνικά θέματα: [email protected] (ανταπόκριση εντός δύο εργάσιμων ημερών).
Η ώρα του ραντεβού είναι ενδεικτική, ενώ το σύστημα δεν προγραμματίζει ονομαστικά σε συγκεκριμένο ιατρό.
Σε περίπτωση λάθους ιατρείου, απαιτείται νέος προγραμματισμός στο σωστό.
Η πρόσβαση στην εφαρμογή είναι δυνατή μόνο εντός Ελλάδας.
Το Βοστάνειο Νοσοκομείο καλεί τους πολίτες να κάνουν χρήση της ψηφιακής εφαρμογής ώστε να περιοριστεί η συμφόρηση της τηλεφωνικής γραμμής και να βελτιωθεί η πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας.