ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Τονωτικές ενέσεις για την πεσμένη κίνηση στην αγορά της Μυτιλήνης
Εκδηλώσεις, πάρτι και εκπλήξεις σχεδιάζει ο εμπορικός σύλλογος για να ενισχύει την καταναλωτική κίνηση η οποία εμφανίζει κάμψη τους φθινοπωρινούς μήνες
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/10/2024

Σε χαμηλούς τόνους εξελίσσεται η φθινοπωρινή περίοδος για την αγορά της Μυτιλήνης η οποία μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου, είδε την καταναλωτική κίνηση να κάνει βουτιά και τον τζίρο των καταστημάτων να καταγράφει σημαντική μείωση.
Πλέον το νέο Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο ήδη πραγματοποίησε την πρώτη του συνεδρίαση προσανατολίζεται στην υλοποίηση μιας σειράς δράσεων και εκδηλώσεων οι οποίες ως στόχο έχουν την προσέλκυση του κόσμου στα μαγαζιά των εμπορικών δρόμων της πόλης.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γιάννης Μουτζούρης, δυστυχώς το καλοκαίρι δεν είχε την αναμενόμενη απόδοση σε σχέση με την τουριστική κίνηση που είχε το νησί και η αγορά δεν δούλεψε τόσο πολύ όσο περίμεναν οι καταστηματάρχες.
«Βέβαια σημειώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, περιμένουμε ότι η καλή τουριστική σεζόν θα βοηθήσει σημαντικά στη λειτουργία της λεγόμενης κυκλικής οικονομίας και ότι τα χρήματα που εισπράχθηκαν το καλοκαίρι θα επενδυθούν στον τόπο μας και στις επιχειρήσεις και καταστήματα της Λέσβου».
Από εκεί και πέρα ο σχεδιασμός του Εμπορικού Συλλόγου για τη σεζόν που ξεκινάει από 1η Νοεμβρίου περιλαμβάνει πολλές μικρές και μεγάλες εκπλήξεις οι οποίες στοχεύουν να βγάλουν τον κόσμο στους εμπορικούς δρόμους για να ψωνίσει, να διασκεδάσει και να έρθει σε επαφή με την τοπική αγορά και τα προϊόντα που εμπορεύεται.
Τα σημαντικότερα γεγονότα που σχεδιάζει ο Εμπορικός Σύλλογος προσανατολίζονται για την Μαύρη Παρασκευή Black Friday η οποία φέτος θα είναι στις 29 Νοεμβρίου, αλλά και για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς όπου προγραμματίζονται γιορτές αγοράς, με μουσική, κεράσματα και γιορτινή ατμόσφαιρα.
Παράλληλα με τις δράσεις αυτές ο Εμπορικός Σύλλογος σχεδιάζει το ενδεχόμενο διοργάνωσης μικρών πάρτι σε εμπορικές γειτονιές και δρόμους για την τόνωση της κίνησης. Η απόφαση για τα πάρτι αυτά έχει σχεδόν ληφθεί ωστόσο δεν έχουν καθοριστεί ακόμη λεπτομέρειες και ημερομηνίες. Ο Εμπορικος Σύλλογος εκτιμά ότι οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν στοχευμένα να βοηθήσουν περιοχές όπου χρειάζονται κάποια ενίσχυση στην καταναλωτική κίνηση αλλά και εμπορικούς δρόμους που δεν είναι στην Ερμού, όπως για παράδειγμα η Καβέτσου και η Ελευθερίου Βενιζέλου.
Το μεγάλο ζήτημα βέβαια για την αγορά της Μυτιλήνης όπως και για όλες τις αγορές σχετίζεται κυρίως με την ρευστότητα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα ελληνικά νοικοκυριά και τις δυνατότητες που έχουν για να κάνουν ψώνια πέρα από τα απολύτως απαραίτητα για την διατροφή και το καθημερινό τραπέζι. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, η καλή ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο και όλες αυτές οι εκδηλώσεις που κατά καιρούς οργανώνονται από τα καταστήματα της πόλης βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.