× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl ενισχύει τη δέσμευσή της για το κλίμα

Eντείνοντας για ακόμα μία φορά σημαντικά τη δέσμευσή της για τις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές με στόχο να επιτύχει το Νet-Ζero μέχρι το 2050

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 1/10/2024

Η Lidl ενισχύει τη δέσμευσή της για το κλίμα

Η Lidl δεσμεύεται να επιτύχει το Νet-Ζero μέχρι το 2050, με βάση νέους φιλόδοξους κλιματικούς στόχους στην αλυσίδα εφοδιασμού, εντείνοντας για ακόμα μία φορά σημαντικά τη δέσμευσή της για τις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και την προστασία του κλίματος στο πλαίσιο της διεθνούς CSR στρατηγικής της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ήδη καταγράψει σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 52% σε όλες τις χώρες σε σύγκριση με το 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lidl, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης τροφίμων στην Ευρώπη, έχει δεσμευτεί να επιτύχει το Net-Zero έως το 2050 σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και τις αλυσίδες εφοδιασμού. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μηδέν μέχρι το 2050. Ο στόχος Νet-Ζero περιλαμβάνει τις εκπομπές στο Scope 3, δηλαδή στα αρχικά και μεταγενέστερα στάδια της αλυσίδας αξίας της Lidl, όπου παράγεται πάνω από το 90 τοις εκατό των συνολικών εκπομπών της εταιρείας.

Ενώνοντας δυνάμεις για τη μείωση των εκπομπών

Προκειμένου να θέσει πορεία για το Νet-Ζero, η Lidl επεκτείνει τη στρατηγική της για το κλίμα, ώστε να συμπεριλάβει νέους συγκεκριμένους στόχους στο Scope 3: έως το 2034, η εταιρεία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη γεωργία, τη δασοκομία και άλλες χρήσεις γης κατά 42,4 τοις εκατό ("εκπομπές FLAG"). Η εταιρεία δεσμεύεται επίσης να μειώσει κατά 35 τοις εκατό τις εκπομπές της στον τομέα της ενέργειας και της βιομηχανίας ("εκπομπές Ε+Ι") κατά την ίδια περίοδο 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τον σκοπό αυτό, η Lidl θα συνεργαστεί ακόμη πιο στενά με τους εταίρους και τους προμηθευτές της στο μέλλον. Η εταιρεία έχει δεσμεύσει τους μεγαλύτερους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών Scope 3 που σχετίζονται με τα προϊόντα, σε στόχους μείωσης έως το 2026 σύμφωνα με την πρωτοβουλία ScienceBasedTargetsInitiative (SBTi). Η SBTi είναι μία παγκόσμια πρωτοβουλία που στηρίζει τις εταιρείες στον καθορισμό επιστημονικά τεκμηριωμένων στόχων για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις αναφορικά με το κλίμα. Η Lidl υποστηρίζει και δίνει τη δυνατότητα στους προμηθευτές της να επιτύχουν αυτούς τους στόχους μέσα από την υιοθέτηση κατάλληλων μέτρων.

Ορόσημα της στρατηγικής για το κλίμα που έχουν επιτευχθεί

Μέχρι σήμερα, η Lidl έχει ήδη εξοικονομήσει το 52% των λειτουργικών εκπομπών CO2 (Scope 1 & 2). Ειδικότερα, η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έχει συμβάλει σε αυτό: από την 1η Μαρτίου 2022, η Lidl χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρικήενέργεια σε όλα τα καταστήματα, τα κέντρα logistics και τα κτίρια γραφείων. Επιπρόσθετα μέτρα τα οποία έχουν επίσης εφαρμοστεί με επιτυχία, είναι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • Ένταξη της ηλεκτροκίνησης (e-mobility) και επέκταση των σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης (e-chargingstations). Συγκεκριμένα στην Ελλάδα διαθέτει πλέον τα 2 πρώτα ηλεκτρικά εταιρικά αυτοκίνητα και συνολικά 54 σταθμούς φόρτισης σε καταστήματα και κεντρικές εγκαταστάσεις. Επίσης, έχει αποκτήσει τα πρώτα 6 υβριδικά αυτοκίνητα.
  • Εγκατάσταση και λειτουργεία φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες 27 καταστημάτων και  2 logisticcenter.
  • Χρήση LED φωτισμού στον χώρο πώλησης στο 100 % των καταστημάτων.
  • Χρήση αντλίας θερμότητας για παραγωγή θερμότητας στο 100% των εγκαταστάσεών μας.
  • Αποφυγή μεταφοράς φρούτων αεροπορικώς για εξοικονόμηση εκπομπών

 

«Η Lidl έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στην προστασία του κλίματος. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα σε προσιτές τιμές που συνάδουν με τους κλιματικούς μας στόχους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Η κλιματική αλλαγή είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας. Με φιλόδοξους στόχους και αποφασιστική δράση, εμείς στη Lidl αναλαμβάνουμε αυτό το έργο και κάνουμε το χρέος μας για να γίνουμε μέρος της λύσης».

ScienceBasedTargets: δέσμευση στην επιστήμη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιστημονικά τεκμηριωμένοι στόχοι για το κλίμα, τους οποίους η Lidl επιδιώκει από το 2020, αποτελούν κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της για το κλίμα. Η εταιρεία έχει διαμορφώσει τη δική της στρατηγική για το κλίμα με πρόσθετους κλιματικούς στόχους στο πλαίσιο της στρατηγικής για το κλίμα των εταιρειών του ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει. Οι κλιματικοί στόχοι της Lidl συμβάλλουν στους επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους των εταιρειών του ομίλου Schwarz και βασίζονται στις επιστημονικές μεθόδους του SBTi. Ο όμιλος SchwarzGroup προσχώρησε στην πρωτοβουλία τον Αύγουστο του 2020 για να συμβάλει στην επίτευξη του στόχου των 1,5 βαθμών της Συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα.

Η Lidl αναλαμβάνει την ευθύνη και συμβάλλει στην επίτευξη των κλιματικών στόχων του Παρισιού με τη δέσμευσή της για την προστασία του κλίματος στο πλαίσιο της διεθνούς CSR στρατηγικής της.Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Βιωσιμότητα - Lidl Ελλάς.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πέντε τουλάχιστον επιχειρηματίες διεκδικούν το φιλέτο των ιαματικών της Εφταλούς

Στον αέρα ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση των πηγών και των εγκαταστάσεων της περιοχής από τη Δυτική Λέσβο. Τιμή εκκίνησης για την πρόταση 200.000 ευρώ και ετήσιο μίσθωμα 10.000 ευρώ ζητά ο Δήμος
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΤΖΕΝΤΑ

10 χρόνια Lemon Art και 485 κιλά papalines

Η αγαπημένη δημιουργική ομάδα της Μυτιλήνης σας καλεί σε ένα πάρτι με κεράσματα και δώρα την Παρασκευή μετά τις 7 το απόγευμα στην Πατριάρχου Γρηγορίου 5 στη Μυτιλήνη
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ανοίγουν τα ελαιοτριβεία της Λέσβου, όμως ακόμη δεν έχει βρέξει

Πυρετωδώς εργάζονται οι παραγωγοί του νησιού για την προετοιμασία του ελαιώνα, στρώνοντας δίχτυα και καθαρίζοντας τα χωράφια
ΑΓΡΟΤΕΣ

Νέες συνεργασίες ξεκινά η Κοιν.Σ.Επ. Ηφαίστειο Ανεμώτιας

Με τον περιβαλλοντικό οργανισμό MedINA και την Ελληνική Ομάδα της Περιφέρειας του Βόρειου Αιγαίου για την Kυκλική Bιοοικονομία
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΑΓΟΡΑ

Η απογοητευτική συμμετοχή στις εκλογές του εμπορικού συλλόγου και η ανησυχία για το μέλλον

Ανακοίνωση της Αγωνιστική Συνεργασίας Εμπόρων Μυτιλήνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Λέσβος, ιδανικός προορισμός για σχολικές εκπαιδευτικές εκδρομές

Μοναδικές στιγμές διασκέδασης, χαλάρωσης αλλά και γνωριμίας με γεωλογικά και ιστορικά μνημεία περνούν τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Επαγγελματικός προσανατολισμός στο Κέντρο Παιδιού και Εφήβου

Υποστηρίζοντας τη νέα γενιά στις επιλογές καριέρας
ΑΓΟΡΑ

Satgames Μυτιλήνης: Διασκέδαση στην καρδιά της πόλης της Μυτιλήνης στην προκυμαία

«Αδρεναλίνη και ψυχαγωγία στο κόκκινο!» λένε οι οικοδεσπότες
ΒΙΒΛΙΟ

Σχολείο και βιβλίο (θα έπρεπε να...) είναι ένα!

Βρείτε το βιβλιοπωλείο Book and Art στο 5 της Κομνηνάκη στη Μυτιλήνη
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Πρόβλεψη για 6 ευρώ το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο τη νέα σεζόν

Ο επιχειρηματίας στο χώρο της διακίνησης και τυποποίησης ελαιολάδου στη Λέσβο Χαράλαμπος Παπαδέλλης μιλά για μια καλή χρονιά που μπορεί να αγγίξει στο νησί τους 15.000 τόνους προϊόντος
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ