× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Μια μοναδική foodpairing εμπειρία από τις εταιρείες Ποτοποιία Βαρβαγιάννη και Trikalinos

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 21/6/2023

Μια μοναδική foodpairing εμπειρία από τις εταιρείες Ποτοποιία Βαρβαγιάννη και Trikalinos
' χρόνος ανάγνωσης

Τη Δευτέρα 19 Ιουνίου οι εταιρείες Trikalinos και Ποτοποιία Βαρβαγιάννη παρέθεσαν γεύμα σε εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκε foodpairing και tasting των προϊόντων τους.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε αξιόλογους δημοσιογράφους που είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία και παράλληλα να συζητήσουν με τα στελέχη των δυο εταιρειών για τη δυναμική πορεία που ακολουθούν στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία Βαρβαγιάννη παρουσίασε τις ανανεωμένες ετικέτες της καλωσορίζοντας μια νέα εποχή, η οποία ταυτίζεται με την επιδίωξή της για την εντονότερη παρουσία της στη εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παράλληλα, ηεταιρεία Trikalinos μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τα «μυστικά» της παραγωγής των προϊόντων της, που αποτελούν πρεσβευτές του πλούτου της χώρας σε περισσότερες από 42 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Το μενού σχεδιάστηκε από την καταξιωμένη σεφ, Νόη Ιωαννίδου, η οποία εμπνεύστηκε τα εξαιρετικά πιάτα αποκλειστικά για την ημέρα του event, αλλά και τους συνδυασμούς μεταξύ του Trikalinos Αυγοτάραχο και του Ούζου Βαρβαγιάννη, ώστε να αναδεικνύεται η μοναδική «ταυτότητα» κάθε προϊόντος μέσα από το foodpairing.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Γιάννης Βαρβαγιάννης,ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας Βαρβαγιάννη, δήλωσε: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογήκαθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».

Επίσης, ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός, επεσήμανε: «Από τις βασικές επιδιώξεις μας είναι η συνεχής επένδυση στην έρευνα, η επιμονή και η αφοσίωση μας στην ανάδειξη του γαστρονομικού και διατροφικού πλούτου των προϊόντων μας. Το διατροφικό προφίλ του Trikalinos Αυγοτάραχο, οι συνεργασίες με καταξιωμένους σεφ αλλά και η παρουσία μας σε περισσότερες από 40 χώρες, πολλές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αποτελούν κινητήριο δύναμη για τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας μας. Απόδειξη των παραπάνω είναι η συνεχής έρευνα και βελτίωση των υπαρχόντων προϊόντων μας καθώς και η ανάπτυξη νέων που θα λανσαριστούν σύντομα στην αγορά».

Τέλος, οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών τόνισαν τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων, όταν αυτές συνεργάζονται, καθώς αμφότερες αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγα λόγια για την εταιρεία Τρικαλινός:

Η οικογένεια Τρικαλινός δραστηριοποιείται από το 1856 στην μεταποίηση και εμπορία του αυγοτάραχου. Με το πέρασμα των χρόνων, με αφοσίωση και μεράκι στην παραγωγή ενός άρτιου ποιοτικά και γευστικά προϊόντος, η εταιρία βελτιώνει συστηματικά την παραγωγική διαδικασία του αυγοτάραχου διατηρώντας αναλλοίωτα τα διατροφικά του χαρακτηριστικά. Το διατροφικό προφίλ του Αυγοτάραχου Trikalinos έχει αποτελέσει μελέτη περίπτωσης ερευνών Πανεπιστημίων και Επιστημονικών περιοδικών ανά τον κόσμο. Χάρη στην μοναδική ποιότητα και γεύση αλλά και τις σύγχρονες συσκευασίες τους, τα προϊόντα της εταιρίας έχουν διακριθεί σε όλο τον κόσμο και έχουν αποτελέσει έμπνευση για τη δημιουργία κορυφαίων πιάτων που φέρουν την υπογραφή καταξιωμένων σεφ. Σήμερα, τα προϊόντα της εταιρίας Τρικαλινός εξάγονται σε 42 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Λίγα λόγια για την εταιρεία Βαρβαγιάννη:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιστοί φύλακες της παράδοσης των 160 χρόνων, η οικογένεια Βαρβαγιάννη βαδίζει στα βήματα που χάραξε ο Ευστάθιος Βαρβαγιάννης από το 1860 όταν έφτασε στο γραφικό Πλωμάρι της Λέσβου. Με πολλή αγάπη και μεράκι, η εταιρεία Βαρβαγιάννηεπιλέγει προσεκτικά αγνά, φυσικά υλικά, τα οποία σε απόλυτη αρμονία με την ιστορία και την παράδοση αλλά και με την χρήσιμη συμβολή της τεχνολογίας οδηγούν στη δημιουργία ενός εκλεκτού ελληνικού ποτού, του ούζου, με το οποίο το όνομα της εταιρείας Βαρβαγιάννη έχει καταφέρει να ταυτιστεί παγκοσμίως.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συσκέψεις επί συσκέψεων για την ευλογιά των προβάτων

Ωστόσο το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης εδώ και ένα χρόνο δεν έχει σχέδιο για την αντιμετώπιση της επιζωοτίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το ελαιόλαδο στο επίκεντρο επιστημονικής ημερίδας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Διακεκριμένοι επιστήμονες αναλύουν τη συμβολή του στην υγεία και την αειφόρο ανάπτυξη
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μετά το δρομολόγιο της Αλεξανδρούπολης, το Βόρειο Αιγαίο βάζει πλώρη για Βόλο

Την ικανοποίησή του εξέφρασε σε συνέντευξη τύπου ο περιφερειάρχης Βορείου Κώστας Μουτζούρης για τη δρομολόγηση Ρο- Ρο που θα συνδέει τη Θράκη, με Σίγρι, Μεστά και Πειραιά.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Στήσε τώρα τον χειμωνιάτικο μπαχτσέ

Ο γεωπόνος Θοδωρής Αγγελέλλης εξηγεί ποια λαχανικά φυτεύονται αυτή την εποχή, τα οφέλη, το σωστό χρονοδιάγραμμα και όλα τα μυστικά της καλλιέργειας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΙΒΛΙΟ

Βιβλιοπωλείο Φωτίου: Μια ιστορία γνώσης και εμπιστοσύνης

Για περισσότερα από 40 χρόνια, το βιβλιοπωλείο που αγαπά το παιδί, το σχολείο και το βιβλίο
ΚΟΣΜΟΣ

Καταγγελίες για χαμηλές τιμές στα κρασοστάφυλα της Ριόχα

Οι συνεταιρισμοί των αμπελουργών μιλούν για καταχρηστικές εμπορικές πρακτικές και αδυναμία κάλυψης του κόστους παραγωγής
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πτώση της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα

Η πτώση αυτή συνδέεται με τις εκτεταμένες ζημιές που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ντάνιελ» το φθινόπωρο του 2023.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εμπλοκή στις πληρωμές των προγραμμάτων ΟΕΦ

Κίνδυνο απώλειας ευρωπαϊκής χρηματοδότησης επισημαίνει η ΕΘΕΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι στα Lidl

Στο πλαίσιο της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε αγορά 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης από την εταιρεία ερευνών IWD
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Η φωνή των νησιών εισακούστηκε – μείωση ΦΠΑ στο Βόρειο Αιγαίο»

«Το αίτημα των Επιμελητηρίων Βορείου Αιγαίου έγινε πράξη στην 89η ΔΕΘ» λέει ο Βαγγέλης Μυρσινιάς
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Μείον 32.000 δηλώσεις στο ΟΣΔΕ 2025

Η μελέτη των αιτήσεων αυτών θα αποκαλύψει πολλά από τα κριμένα μυστικά του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ. Αποκαλυπτική συνέντευξη του αντιπροέδρου της ΠΕΦΑΣΥ Γιάννη Φλωριδη στο ρ/σ 99 FM ΣΤΟΝΗΣΙ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑ

Γυρίζουν την πλάτη οι ντόπιοι καταναλωτές στην αγορά της Μυτιλήνης;

Μειωμένος ο τζίρος των εκπτώσεων στα καταστήματα της πόλης το καλοκαίρι. Πανελλαδικό φαινόμενο χαρακτηρίζει το γεγονός ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου και προβλέπει δύσκολο χειμώνα για τις επιχειρήσεις
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ