× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Αρχές καλοκαιριού ξεκινά η σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Σμύρνη

Στο νησί βρέθηκαν τις τελευταίες ημέρες εκπρόσωποι της εταιρίας Izdeniz με επικεφαλής τον Πρόεδρο της, Οsman Hakan Ersen. Απομακρύνεται το ενδεχόμενο σύνδεσης με το Πλωμάρι παρά τις προσπάθειες που γίνονται

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 18/3/2023

Αρχές καλοκαιριού ξεκινά η σύνδεση της Μυτιλήνης με τη Σμύρνη

Αντιπροσωπεία της ναυτιλιακής εταιρίας Izdeniz του μητροπολιτικού Δήμου της Σμύρνης με επικεφαλής τον Πρόεδρο της, Οsman Hakan Ersen  επισκέφθηκε τις τελευταίες ημέρες (Πέμπτη - Παρασκευή) τη Λέσβο όπου συζητήθηκε εκτενώς με τουριστικούς φορείς και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, Δήμο Μυτιλήνης και Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου,  η  ακτοπλοϊκή διασύνδεση της τουρκικής μεγαλούπολης με τη Λέσβο.

Να θυμίσουμε ότι η προσπάθεια της ακτοπλοϊκής σύνδεσης ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022 όταν μετά από συνεννόηση της Τουρκικής εταιρείας με τους φορείς της Λέσβου και τους τουριστικούς πράκτορες ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια σύνδεσης με Μυτιλήνη και Πλωμάρι.  

Η γραμμή η οποία εξυπηρετήθηκε με πλοίο καταμαράν 400 θέσεων έφερε στη Λέσβο περί τους 2.500 επισκέπτες, ενώ μετέφερε στην τουρκική μεγαλούπολη από τη Λέσβο περί τα 500 άτομα. Το τελευταίο δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου.

Σε δείπνο εργασίας που είχαν την Πέμπτη το βράδυ σε γνωστό εστιατόριο της Μυτιλήνης τα στελέχη της Izdeniz με τουριστικούς πράκτορες της Λέσβου συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες για την επανεκκίνηση των δρομολογίων στις αρχές του καλοκαιριού, αν όλα πάνε καλά.

Στο πλαίσιο της συζήτησης έγινε αποτίμηση της περσινής περιόδου και μπήκαν οι βάσεις για τη νέα συνεργασία η οποία θα περιλαμβάνει αρκετά καινούργια δεδομένα. Ο αρχικός σχεδιασμός, ο οποίος όμως θα πρέπει να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας στη Σμύρνη είναι τα δρομολόγια να ξεκινήσουν στις 2 Ιουνίου.

Παρά το γεγονός ότι από την πλευρά της Λέσβου και των φορέων του νησιού, κυρίως της αυτοδιοίκησης και του Δήμου Μυτιλήνης, ασκούνται πιέσεις προς την εταιρεία να συμπεριληφθεί και φέτος το λιμάνι και η πύλη εισόδου του Πλωμαρίου στα δρομολόγια του καταμαράν εντούτοις μέχρι στιγμής οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι αρκετά διστακτικοί, έως και αρνητικοί θα έλεγε κανείς, να βάλουν το Πλωμάρι στο πλάνο τους.

Προφανώς το κόστος και οι όποιες δυσκολίες μετακίνησης των τουριστών από το Πλωμάρι προς άλλες περιοχές του νησιού, είναι  παράγοντες που προβληματίζουν τους Τούρκους. Σε κάθε περίπτωση πάντως το κεφάλαιο Πλωμάρι δεν έχει κλείσει αφού οι φορείς της περιοχής, πράκτορες και ξενοδόχοι καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή. Και οι ίδιοι πάντως οι φορείς του Πλωμαρίου παραδέχονται ότι το εγχείρημα είναι δύσκολο.

Την ίδια ώρα στη συζήτηση μεταξύ Λέσβιων πρακτόρων και εκπροσώπων της Izdeniz τέθηκαν ζητήματα που αφορούν το πλάνο των δρομολογίων, το κόστος του εισιτηρίου καθώς και την προβολή του εγχειρήματος η οποία όπως ειπώθηκε θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα χωρίς καθυστερήσεις.

Σε πρώτη φάση το δρομολόγιο θα είναι 1 - 2 φορές την εβδομάδα και η επιστροφή στη Σμύρνη θα περιλαμβάνει για τους Έλληνες τουρίστες που θα επιλέξουν να πάνε με το καταμαράν στα απέναντι παράλια εκδρομή σε Δικελί και Πέργαμο με ξενάγηση στους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής.

Το εισιτήριο πέρυσι είχε ξεκινήσει από τα 80 ευρώ, στην πορεία όμως τα δεδομένα άλλαξαν αφού τόσο οι τουριστικοί πράκτορες όσο και η εταιρεία διαπίστωσαν ότι για τους περισσότερους Έλληνες και Τούρκους τουρίστες η τιμή είναι αρκετά τσουχτερή. Το σενάριο που εξετάζεται φέτος είναι το εισιτήριο να ξεκινήσει από τα 60 ευρώ περίπου.

Η συμφωνία μεταξύ της Izdeniz και της Λέσβου, θα οριστικοποιηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες αφού το θέμα συζητηθεί και εγκριθεί με τις όποιες απαιτήσεις και προϋποθέσεις θέσουν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.

 

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μαθητές των Γεωπάρκων της Λέσβου και της Γερμανίας

Πρωταγωνίστησε το Γυμνάσιο Αγιάσου και το Μουσείο Απολιθωμένου Δάσους
ΑΓΟΡΑ

Το χειμερινό ωράριο της αγοράς

Από την Τρίτη 17 Οκτωβρίου έως τις αρχές Μαΐου
ΕΡΓΑΣΙΑ

«Να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου»

Και να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες με μόνιμο προσωπικό ζητά η βουλεύτρια του ΚΚΕ, Μαρία Κομνηνάκα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Σχεδόν διπλάσιοι οι θάνατοι από τις γεννήσεις στο βόρειο Αιγαίο

691 γεννήσεις και 1.300 θάνατοι στο νομό Λέσβου το 2022
ΕΛΛΑΔΑ

Αλλάζει τις τραπεζικές συναλλαγές η υπηρεσία IRIS

Επανάσταση στις συναλλαγές για καταναλωτές, επιχειρήσεις και Δημόσιο φέρνει η υπηρεσία IRIS με απευθείας άμεσες πληρωμές δια μέσου τραπεζικών λογαριασμών
ΚΟΣΜΟΣ

Νέα ελαιοκομική χρονιά με το έξτρα παρθένο στα 8,4 ευρώ

Η αγορά έχει προεξοφλήσει τα μειωμένα αποθέματα αλλά και την μικρή παραγωγή ελαιολάδου
ΕΛΛΑΔΑ

Δεν μπαίνει πλαφόν στο ελαιόλαδο δηλώνει η κυβέρνηση

Προειδοποιεί με πρόστιμα τις τυποποιητικές επιχειρήσεις αν κερδοσκοπήσουν ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πλήρη ένταξη του ΟΠΕΚΕΠΕ στο gov.gr ανακοίνωσε ξανά ο Αυγενάκης

Ποιόν προσπαθεί να πείσει ο υπουργός με τις συνεχόμενες ανακοινώσεις του για τον ΟΠΕΚΕΠΕ;
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΕΛΛΑΔΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών για την περίοδο 2 ‑ 6 Οκτωβρίου

Δείτε τα επιδόματα και τις συντάξεις που θα πληρωθούν την επόμενη εβδομάδα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τα δρομολόγια των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών του Οκτωβρίου

Δείτε τις μέρες και τις ώρες αναχώρησης των πλοίων από τα λιμάνια της Καβάλας και της Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΑΔΑ

Κέρδη για το πρώτο εξάμηνο του 2023 ανακοίνωσε η Group Attica

Αύξηση τζίρου στα 47,49 εκατ. ευρώ πέτυχε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ακτοπλοϊκή εταιρεία και λειτουργικά κέρδη.