Λιμενικό Ταμείο: Ο κόσμος είναι ευχαριστημένος που πληρώνει τη στάθμευση!
Τι μάθαμε από τον αντιπρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, Κ. Παπαδόπουλου με αφορμή την απάντηση εκείνου και του Δημάρχου Στρ. Κύτελη στην ανακοίνωση Χριστόφα για το μέτρο
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 12/12/2022

Λαυράκι εντόπισε η ηλεκτρονική μας εφημερίδα με αφορμή την απάντηση του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου στον υποψήφιο Δήμαρχο Μυτιλήνης, Παναγιώτη Χριστόφα που έκανε λόγο για μη εμφανή δείγματα επιτυχίας του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης (έναντι αντιτίμου).
Καταρχήν επικοινωνήσαμε με το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο γιατί η ανακοίνωση δεν έφερε υπογραφή, απ’ όπου μας απάντησαν ότι η ανακοίνωση (βλ. παρακάτω ολόκληρη) είναι του προέδρου Δημάρχου Μυτιλήνης, Στρατή Κύτελη και του αντιπροέδρου, Κώστα Παπαδόπουλου.
Σε πολλές γραμμές η απάντηση κ.κ. Κύτελη- Παπαδόπουλου αναφέρει ότι απέδωσε το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης. Στο πλαίσιο αυτό, ρωτήσαμε τον κ. Παπαδόπουλο που ήταν διαθέσιμος για όλες τις ερωτήσεις μας, με ποια κριτήρια θεωρεί η υπηρεσία ότι απέδωσε το μέτρο επί πληρωμή. Για παράδειγμα, ρωτήσαμε, τι έσοδα έχει αποφέρει το μέτρο της πληρωμής. Ο κ. Παπαδόπουλος μας παραίνεσε να μην ασχοληθούμε με το οικονομικό σκέλος γιατί «η υπηρεσία δεν σκέφτεται εισπρακτικά»! Συνεπώς δεν είχε να κάνει η επιτυχία του μέτρου με τις εισπράξεις προς όφελος της υπηρεσίας. Προχωρώντας, λοιπόν, ρωτήσαμε τον κ. Παπαδόπουλο πόθεν προκύπτει ότι ο κόσμος είναι ευχαριστημένος από την ελεγχόμενη στάθμευση: «Μας το λένε οι ίδιοι με επιστολές τους ή αυτοπροσώπως!», μας απάντησε και... πρόσθεσε ότι η υπηρεσία δεν έχει κομματικές σκοπιμότητες.
Στο μεταξύ, μπήκαμε στην ηλεκτρονική σελίδα του διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, όπου εκεί η υπηρεσία έχει δικό της ψηφιακό ερωτηματολόγιο για τους επισκέπτες και τους ρωτά: «Είστε ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση στο λιμάνι Μυτιλήνης;» Σε σύνολο 253 ψηφισάντων, οι 122, δηλαδή το 48% απάντησε «Καθόλου»! Εύλογα, λοιπόν, ρωτήσαμε τον κ. Παπαδόπουλο πώς γίνεται να θεωρεί η υπηρεσία ότι το μέτρο αποδίδει όταν στην εν λόγω ερώτηση το 48% απαντά καθόλου. Αρχικά μας απάντησε ότι είναι άλλο το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, γιατί δεν συμπεριλαμβάνει τις επιστολές που έλαβε η υπηρεσία και τους πολλούς πολίτες που προσήλθαν στην υπηρεσία για να εκφράσουν την ευαρέσκειά τους για το μέτρο. Επανήλθε όμως ο κ. Παπαδόπουλος στο «Ν» για να προσθέσει ότι το ερώτημα στο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο «δεν αφορά το μέτρο της στάθμευσης, αλλά μπορεί να αφορά τις υπηρεσίες, αν για παράδειγμα βρίσκουν οι επιβάτες ταξί, αν είναι κοντά τα ΚΤΕΛ και τέτοιου τύπου υπηρεσίες…» Κι ο καθείς μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του!
Ολόκληρη η απάντηση Κύτελη- Παπαδόπουλου στην ανακοίνωση Χριστόφα που απλώς έκανε λόγο για… μη εμφανή δείγματα επιτυχίας του μέτρου:
«Ενόψει της πρόθεσης του κου Χριστόφα να θέσει υποψηφιότητα ως Δήμαρχος Μυτιλήνης με τον συνδυασμό του «Μπροστά 2023» και εξ’ αφορμής της ανάρτησής του στο facebook στις 9-12-2022, σχετικά με τον χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης εντός του Επιβατικού Λιμένα Μυτιλήνης, η Διοίκηση του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, με αίσθηση ευθύνης σημειώνει τα εξής:
Θα ήταν καλύτερο εκ μέρους ενός υποψηφίου Δημάρχου, εν προκειμένω του κου Χριστόφα, για την καλύτερη κατανόηση ενός θέματος που αφορά στη διαχείριση του χώρου στάθμευσης του Επιβατικού Λιμένα Μυτιλήνης να ζητούσε στοιχεία από τη διετή εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης από το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λέσβου που είναι και ο διαχειριστής του χώρου. Έτσι, θα διαπίστωνε ιδίοις όμμασι, ως τεχνοκράτης, ότι η εφαρμογή του μέτρου έχει επιτύχει, τόσο από πλευράς αποδοχής και εξυπηρέτησης των δημοτών όσο και οικονομικά.
Ομοίως, εάν ζητούσε πληροφορίες σχετικά με το θέμα αυτό, θα πληροφορούταν την αναγκαιότητα και τον λόγο που οδήγησαν το Διοικητικό Συμβούλιο του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου να εισηγηθεί και να αποφασίσει την υιοθέτηση του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στον Επιβατικό Λιμένα Μυτιλήνης. Απόφαση που σε καμία περίπτωση δεν αφορούσε λόγους εισπρακτικούς, αλλά βασιζόταν στη στάθμιση των δεδομένων από την επιτόπια έρευνα και των μετρήσεων που έγιναν για το θέμα και που είχαν να κάνουν με την κατάληψη του χώρου parking είτε από οχήματα που τα είχαν εγκαταλείψει για πολλές μέρες, μήνες ή και χρόνια οι ιδιοκτήτες τους, είτε από εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων που έβρισκαν στον χώρο δωρεάν στάθμευση κ.λ.π., με αποτέλεσμα, στην πραγματικότητα ο χώρος αυτός να μην επιτελεί τον σκοπό του, που είναι η διάθεση χώρου στάθμευσης στους δημότες που κατεβαίνουν στο κέντρο της πόλης και το Λιμάνι για τις δουλειές τους και θέλουν να παρκάρουν για λίγες ώρες και όχι σε μόνιμη βάση.
Ενόψει της έναρξης των έργων της Προκυμαίας και της κατάργησης των χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης που υπήρχαν εκεί, η Διοίκηση του Δ.Λ.Τ. Λέσβου αποφάσισε να εισηγηθεί στο Διοικητικό του Συμβούλιο, στην επόμενη συνεδρίαση της 14-12-2022, την επανεξέταση του θέματος της ελεγχόμενης στάθμευσης στον Επιβατικό Λιμένα Μυτιλήνης, εισηγούμενο την χορήγηση αριθμού δωρεάν θέσεων στάθμευσης στον χώρο για την εξυπηρέτηση των δημοτών μετά τα νέα δεδομένα λόγω των έργων.
Μια και η συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος είχε ήδη συζητηθεί προ ημερήσιας διάταξης και στην προηγούμενη συνεδρίαση του Διοικητικού συμβουλίου, στις 25-11-2022, όποτε και αναβλήθηκε για την επόμενη τακτική συνεδρίαση, όπου και αποτελεί τακτικό θέμα συζήτησης, είναι φανερό γιατί ο κος Χριστόφας θεώρησε χρονικά σωστό να προβεί στην ανάρτησή του στο Facebook για το θέμα αυτό, θεωρώντας προφανώς ότι με την κίνησή του αυτή θα δημιουργήσει για τον εαυτό του θετικές εντυπώσεις για τα δημοτικά πράγματα, αποκρύβοντας όλα τα παραπάνω.
Κατανοούμε την αγωνία του κου Χριστόφα να απασχόλησει την επικαιρότητα, δείχνοντας την ευαισθησία του για τα δημοτικά πράγματα, πλην όμως θα περιμέναμε από εκείνον, ως υποψήφιος Δήμαρχος και νέος άνθρωπος, να είναι πρόθυμος να συνεισφέρει με γόνιμες προτάσεις για το θέμα αυτό, αφού πρώτα είχε στη διάθεσή του τα απαραίτητα στοιχεία που έχουμε ήδη συλλέξει έως σήμερα και όχι να προβαίνει σε αβασάνιστες και λαϊκίστικες προτάσεις περί επαναφοράς της δωρεάν στάθμευσης στο πάρκινγκ του Επιβατικού Λιμένα Μυτιλήνης, που εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο ψηφοθηρικές επιδιώξεις αλλά δεν λύνουν το υπαρκτό κυκλοφοριακό πρόβλημα της Μυτιλήνης.»