× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Διαμαρτυρίες τουριστών για την έλλειψη δρομολογίων ΚΤΕΛ

Καταγγελία από επισκέπτες που ήρθαν στη Λέσβο με πλοίο, και ενημερώθηκαν ότι δεν υπήρχε δρομολόγιο για να φύγουν από την πόλη. Δεν μας συμφέρει να βάζουμε επιπλέον διαδρομές δηλώνουν τα ΚΤΕΛ

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 3/8/2022

Διαμαρτυρίες τουριστών για  την έλλειψη δρομολογίων ΚΤΕΛ

Ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τουρισμός στο νησί της Λέσβου είναι η έλειψη τακτικών δρομολογίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για όλο το νησί και κυρίως για τα χωριά της περιφέρειας τους και τους τουριστικούς προορισμούς τους  καλοκαιρινούς μήνες.

Το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό στους επισκέπτες του νησιού μας οι οποίοι φτάνουν στη Λέσβο ακτοπλοϊκά με διάφορα δρομολόγια, είτε από Πειραιά, είτε από Θεσσαλονίκη είτε από Καβάλα και διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει τρόπος να μετακινηθούν προς το μέρος που έχουν επιλέξει για τις διακοπές τους, αφού το τελευταίο δρομολόγιο των Υπεραστικών ΚΤΕΛ για τα περισσότερα χωριά είναι στη 1 το μεσημέρι ή στην καλύτερη περίπτωση στις 3. 

Το «Ν» έλαβε την παρακάτω καταγγελία από επισκέπτες του νησιού μας, οι οποίοι έφτασαν στη Λέσβο χθες Τρίτη στις 13.45  με το νέο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης και διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε τρόπος να μετακινηθούν προς τα χωριά. Μάλιστα όπως αναφέρουν επικοινώνησαν με τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ τα οποία ανέφεραν ότι δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για την ώρα άφιξης των πλοίων. Η μόνη λύση προφανώς για τη μετακίνηση είναι το ταξί,  ωστόσο το κόστος  για μια διαδρομή προς Μόλυβο, Πλωμάρι ή Σκάλα Ερεσού, μπορεί να αγγίξει και τα 100 ευρώ. 

Η καταγγελία των επισκεπτών αναφέρει τα παρακάτω 

«Έκπληκτοι οι επισκέπτες που κατέφθασαν την Τρίτη 2 Αυγούστου στη Λέσβο με το νέο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο που φτάνει από τη Θεσσαλονίκη στη Μυτιλήνη στις 13:45, διαπίστωσαν ότι τα τελευταία δρομολόγια του ΚΤΕΛ Λέσβου προς την πλειοψηφία των προορισμών του νησιού εκτελούνται το πολύ έως τις 13.00 το μεσημέρι! Αυτή η απίστευτη συγκοινωνιακή ανοργανωσιά φανερώνεται σε χιλιάδες επισκέπτες στη Λέσβο οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με την απουσία συγκοινωνιακής ανταπόκρισης.  

Η τηλεφωνική απάντηση του ΚΤΕΛ Λέσβου ήταν ότι δεν ενημερώνεται σωστά από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες για τα ωράρια αφίξεων των πλοίων. Η λύση; Ο επισκέπτης παραπέμπεται στη χρήση ταξί, το κόστος του οποίου αγγίζει ως και τα 120 ευρώ (!) για ορισμένους προορισμούς μέσα στο νησί. Εναλλακτικά, «προτείνεται» η ενοικίαση αυτοκινήτου αν ο τουρίστας τυχαίνει να διαθέτει άδεια οδήγησης και ανάλογη οικονομική δυνατότητα… Σε αντίθετη περίπτωση, ο επισκέπτης είναι υποχρεωμένος να διανυκτερεύσει στην πόλη της Μυτιλήνης και να περιμένει τα δρομολόγια της επόμενης ημέρας.  

Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό όπου επιβάτης του πλοίου που έφτασε στο λιμάνι στις 13:45 είχε την επιμονή να ζητήσει από τα ΚΤΕΛ τη δημιουργία έκτακτου μεσημεριανού δρομολογίου για να μην παγιδευτεί στη Μυτιλήνη. Το ΚΤΕΛ του ζήτησε να συγκεντρώσει συμμετοχές άνω των 20 ατόμων για τον προορισμό που αιτούνταν, με δική του ευθύνη, επιφυλασσόμενο για το αν θα έχει συμφέρον η εταιρία να διαθέσει λεωφορείο αν τα άτομα είναι λιγότερα... Και κάπου εκεί, εν μέσω του γκάλοπ στο άγνωστο πλήθος, ο απελπισμένος επισκέπτης διαπιστώνει το ρίσκο που έχει πάρει ταξιδεύοντας στο νησί της Λέσβου για τις ολιγοήμερες διακοπές του. Και φυσικά, το πρόβλημα αυτό δεν αφορά μόνο τους επισκέπτες, αλλά και τους ίδιους τους κατοίκους του νησιού που δεν μπορούν να μετακινηθούν. 

Οι άθλιες συνθήκες που επικρατούν στη συγκοινωνία του νησιού, η έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης και σεβασμού προς τον επισκέπτη και τον κάτοικο της Λέσβου, κραυγάζουν μέσα στην καρδιά της τουριστικής σεζόν. Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση πρέπει να βρει λύση άμεσα, με ευθύνη των αρμοδίων και όχι του κόσμου που υφίσταται την ταλαιπωρία». 

Αναφερόμενος στο ζήτημα των δρομολογίων ο πρόεδρος των Υπεραστικών ΚΤΕΛ Χρήστος Παράσχου, ισχυρίσθηκε ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, έχουν δικό τους προγραμματισμό, βάζουν δρομολόγια όποτε και αν θέλουν χωρίς να ενημερώνουν κανέναν και κυρίως τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ για την ώρα άφιξης του πλοίου. 

«Από εκεί και πέρα, σημειώνει ο Χρ. Παράσχου, φέτος λόγω της αυξημένης τιμής του πετρελαίου και της μειωμένης γενικά κίνησης στο νησί, δεν έχουμε βάλει απογευματινά δρομολόγια από τη Μυτιλήνη προς τα χωριά. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως για τους περισσότερους προορισμούς το τελευταίο δρομολόγιο είναι στη 1 το μεσημέρι ενώ για ορισμένους υπάρχει δρομολόγιο και στις 3. Τα περισσότερα δρομολόγια ειδικά αν δεν έχει έρθει πλοίο, φεύγουν άδεια από τη Μυτιλήνη και η εταιρεία μας ζημιώνεται. Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για ανοίγματα χωρίς αντίκρυσμα αφού το πετρέλαιο έχει αυξηθεί τουλάχιστον κατά 1 ευρώ σε σύγκριση με την περσινή περίοδο».  

 

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αποδιοργάνωση της κτηνοτροφικής παραγωγής

Σε οριακή κατάσταση οι τυροκομική επιχειρήσεις, μειώνεται η κατανάλωση φέτας καταγγέλλει η διεπαγγελματική της φέτας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Τέλη Νοέμβρη η έκτακτη επιχορήγηση για τα λιπάσματα

Στα 60 εκατ. ευρώ το συνολικό ποσό που θα λάβουν οι δικαιούχοι αγρότες
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εκλογές στον αλιευτικό σύλλογο της Δυτικής Λέσβου

Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου στη Λέσχη της Καλλονής από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα
ΑΓΡΟΤΕΣ

1,70 ευρώ το γάλα συμφώνησαν οι Συνεταιρισμοί της Λέσβου

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αγία Παρασκευή για τον καθορισμό της τιμής του προϊόντος
ΕΛΛΑΔΑ

Κοστοβόρα η προσέγγιση στη Μυτιλήνη για το Smyrna di levante

Αντιδράσεις από την ΠΝΟ για την μειωμένη σύνθεση πληρώματος
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Βροχή απευθείας αναθέσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Στα 496.900 ευρώ ανήλθαν οι απευθείας αναθέσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ το 2022 υποστηρίζει η αναπληρωτής τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ Ολυμπία Τελιγιορίδου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Πληρώνονται οι νέοι αγρότες του βορείου Αιγαίου

Θα καταβληθούν 13,64 εκατ. ευρώ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ψίχουλα για τα σχέδια βελτίωσης

Μόλις 230 εκατ. Ευρώ περιλαμβάνει η προκήρυξη του προγράμματος. Το Δεκέμβριο βγαίνει στην δημοσιότητα η προκήρυξη
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου η τελευταία διαβροχή

Για την καταπολέμηση του δάκου της ελιάς περιόδου 2022
ΑΓΟΡΑ

«Δεν θα μειωθεί το ωράριο στην αγορά της Μυτιλήνης»

Προβληματισμένος ο εμπορικός κόσμος της πόλης μας μετά τις αποφάσεις στους συλλόγους Θεσσαλονίκης και σύντομα της Αθήνας για μείωση του ωραρίου. Κάθετα αντίθετος ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εκτεταμένη προσβολή από δάκο στο Μεγαλοχώρι

Ελαιοπαραγωγός δηλώνει πως η καρπόπτωση στους ορεινούς ελαιώνες της περιοχής του Μεγαλοχωρίου της Λέσβου έχει φθάσει στο 40%
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μελέτη για την κρουαζιέρα στη Λέσβο...αλλά «ξέχασαν» τον ντόκο

37.500 ευρώ δίνει η Περιφέρεια για ακόμα μια...μελέτη,χωρίς καμία πρόβλεψη για τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών στο λιμάνι της Μυτιλήνης
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ