Ξανά στο Aqua Blue οι άγονες γραμμές Λήμνου ‑ Αι Στράτη
Πλοίο 47 ετών που έχει περάσει από τις πιο δύσκολες γραμμές του Αιγαίου. Επίσης είχε δρομολογηθεί και στις γραμμές τη Αδριατικής
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/5/2022

To Aqua Blue της Sea Jet πήρε τις άγονες γραμμές που συνδέουν την Λήμνο και τον Αϊ Στράτη με το λιμάνι του Λαυρίου, όπως προβλέπει η απόφαση που εξέδωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης. Το πλοίο υποχρεούται να προσεγγίσει και το λιμάνι της Καβάλας χωρίς να λαμβάνει επιδότηση για αυτή την προσέγγιση. Η επιδότηση που θα λαμβάνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία ανέρχεται στα 34.285 ευρώ ανά δρομολόγια και προβλέπεται η εκτέλεση τριών δρομολογίων της εβδομάδα.
Στα παραπάνω δρομολόγια προστίθεται ένα ακόμη από τις 6 Ιουνίου ως τις 4 Σεπτεμβρίου και προβλέπεται η προσέγγιση του πλοίου στο λιμάνι των Μεστών της Χίου. Κι αυτό το δρομολόγιο θα έχει επιδότηση 34.285 ευρώ.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. (βλέπε Sea Jet) θα λαμβάνει κάθε εβδομάδα 102.885 ευρώ για τα δρομολόγια του πλοίου. Την περίοδο 6 Ιουνίου - 4 Σεπτεμβρίου η εβδομαδιαία επιδότηση θα αυξάνεται στα 137.140 ευρώ.
To άλλοτε Κύδων μετονομάστηκε σε Aqua Blue
To πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1975 στην Ιαπωνία, δηλαδή είναι 47 ετών. Έχει μήκος 137 μέτρα και πλάτος 22, ενώ το βύθισμα του φθάνει στα 5,8 μέτρα. Στην Ελλάδα το έφερε στα 1991 η ΑΝΕΚ με το όνομα «Κύδων». Το 1995 στο πλοίο έγινε εκτεταμένη μετασκευή, στόχος ήταν να μετατραπεί σε 5άστερο cruise ferry που θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες φιλοξενίας και ταξιδιού, στις γραμμές της Αδριατικής.Τότε μετονομάστηκε σε Τάλως. Το 1999 περνάει στον έλεγχο της ΛΑΝΕ και μετονομάζεται σε Ιεράπετρα Λ. Το 2016 το πλοίο εντάσσεται στο στόλο της Sea Jet και μετονομάστηκε σε Κιάρα. Το 2018 θα υποστεί εκτεταμένη ανακαίνιση και θα μετονομαστεί σε Aqua Blue. Έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 1.300 επιβάτες και 400 Ι.Χ. αυτοκίνητα.