× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Ξανά στο Aqua Blue οι άγονες γραμμές Λήμνου ‑ Αι Στράτη

Πλοίο 47 ετών που έχει περάσει από τις πιο δύσκολες γραμμές του Αιγαίου. Επίσης είχε δρομολογηθεί και στις γραμμές τη Αδριατικής

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 25/5/2022

Ξανά στο Aqua Blue οι άγονες γραμμές Λήμνου ‑ Αι Στράτη
' χρόνος ανάγνωσης

To Aqua Blue της Sea Jet πήρε τις άγονες γραμμές που συνδέουν την Λήμνο και τον Αϊ Στράτη με το λιμάνι του Λαυρίου, όπως προβλέπει η απόφαση που εξέδωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης. Το πλοίο υποχρεούται να προσεγγίσει και το λιμάνι της Καβάλας χωρίς να λαμβάνει επιδότηση για αυτή την προσέγγιση. Η επιδότηση που θα λαμβάνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία ανέρχεται στα 34.285 ευρώ ανά δρομολόγια και προβλέπεται η εκτέλεση τριών δρομολογίων της εβδομάδα.

Στα παραπάνω δρομολόγια προστίθεται ένα ακόμη από τις 6 Ιουνίου ως τις 4 Σεπτεμβρίου και προβλέπεται η προσέγγιση του πλοίου στο λιμάνι των Μεστών της Χίου. Κι αυτό το δρομολόγιο θα έχει επιδότηση 34.285 ευρώ.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. (βλέπε Sea Jet) θα λαμβάνει κάθε εβδομάδα 102.885 ευρώ για τα δρομολόγια του πλοίου. Την περίοδο  6 Ιουνίου - 4 Σεπτεμβρίου η εβδομαδιαία επιδότηση θα αυξάνεται στα 137.140 ευρώ.

 

 

To άλλοτε Κύδων μετονομάστηκε σε Aqua Blue

 

To πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1975 στην Ιαπωνία, δηλαδή είναι 47 ετών. Έχει μήκος 137 μέτρα και πλάτος 22, ενώ το βύθισμα του φθάνει στα 5,8 μέτρα.  Στην Ελλάδα το έφερε στα 1991 η ΑΝΕΚ με το όνομα «Κύδων». Το 1995 στο πλοίο έγινε εκτεταμένη μετασκευή, στόχος ήταν να μετατραπεί σε 5άστερο cruise ferry που θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες φιλοξενίας και ταξιδιού, στις γραμμές της Αδριατικής.Τότε μετονομάστηκε σε Τάλως. Το 1999 περνάει στον έλεγχο της ΛΑΝΕ και μετονομάζεται σε Ιεράπετρα Λ. Το 2016 το πλοίο εντάσσεται στο στόλο της Sea Jet και μετονομάστηκε σε Κιάρα. Το 2018 θα υποστεί εκτεταμένη ανακαίνιση και θα μετονομαστεί σε Aqua Blue. Έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 1.300 επιβάτες και 400 Ι.Χ. αυτοκίνητα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΟΡΑ

Σταθερές οι τιμές, αλλά ρευστή η αγορά καυσίμων

Ο πρόεδρος των πρατηριούχων Λέσβου Γιώργος Μαλλής μιλά για το πετρέλαιο θέρμανσης, τη ζήτηση και τις διακυμάνσεις στις τιμές
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΑΓΡΟΤΕΣ

Απογραφή κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων έως 31 Δεκεμβρίου

Πρόστιμο 200 ευρώ θα πληρώσουν όσοι προχωρήσουν στην απογραφή μετά το τέλος του χρόνου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ψηλαφίζοντας την κτηνοτροφία του μέλλοντος

Η Ένωση Κτηνοτρόφων Προβάτου Φυλής Λέσβου δείχνει στην πράξη την κατεύθυνση που μπορεί και πρέπει να ακολουθήσει η πρωτογενή παραγωγή του νησιού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

«Χωρίς συνενώσεις οι συνεταιρισμοί της Λέσβου δεν έχουν μέλλον»

Το μέλος του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού ΚΑΠΗΣ Αχιλλέας Κιαχαγιάς μίλησε το ραδιοφωνικό σταθμό 99 fm ΣΤΟ ΝΗΣΙ και την εκπομπή «Μιλάμε Οικονομικά»
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις νέες βάσεις δεδομένων για τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων

Υπουργείο Οικονομίας και Τράπεζα της Ελλάδος δημιουργούν σύστημα «νέων Τειρεσιών» για πλήρη εικόνα των οφειλών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Σε νευρική κρίση... οι τιμές του ελαιολάδου

Αστάθεια στις τιμές, πτώση της ποιότητας και μειωμένη ζήτηση στις μεσογειακές αγορές
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Στις 250.000 η παραγωγή ελαιολάδου στην Τουρκία

Πρόβλημα για τους παραγωγούς της χώρας το υψηλό κόστος παραγωγής
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Τάλως» στο Βόρειο Αιγαίο

Νέος σχεδιασμός των δρομολογίων για να εξυπηρετηθεί η μεταφορά ζωοτροφών από το λιμάνι της Καβάλας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κεντρικός ο ρόλος του λογιστή από τα Γιαννιτσά

Συνεχίστηκαν οι απολογίες των κατηγορουμένων για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο «χάρτης» πληρωμών από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

Το ποσό των 2,42 δις ευρώ θα πληρωθούν σε 4,29 εκατομμύρια δικαιούχους ως τις 31 Οκτωβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πρώτος σε ψήφους ο Ιγνάτης Μανάβης στο Συνεταιρισμό Στύψης

Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα των εκλογών που έγιναν την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου