
Με επίσημη ανακοίνωσή του το Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης «Βοστάνειο» επιβεβαίωσε τον θάνατο της 36χρονης γιατρού Μ.Π., η οποία κατέληξε λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού, προκαλώντας βαθιά θλίψη στην ιατρική κοινότητα της Λέσβου και στους συναδέλφους της.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό, μη επεμβατικό τοκετό, στην 39η εβδομάδα κύησης, την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 στις 4 το απόγευμα. Το νεογνό, ένα κοριτσάκι, γεννήθηκε υγιές.
Ωστόσο, τις επόμενες ημέρες η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε, καθώς παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές. Το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστανείου, ενώ την επομένη, Τρίτη 23 Ιουνίου, διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» για περαιτέρω εξειδικευμένη αντιμετώπιση.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.
Στην ανακοίνωσή του το Βοστάνειο κάνει λόγο για μια απώλεια που έχει συγκλονίσει το προσωπικό του νοσοκομείου.
«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή», αναφέρεται χαρακτηριστικά, με ιδιαίτερη μνεία στους γιατρούς της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και στο σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού.
Η εκλιπούσα εργαζόταν ως γιατρός και ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους της, οι οποίοι κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ήθος, προσφορά και αφοσίωση στο λειτούργημά της.
Παράλληλα, η διοίκηση του νοσοκομείου γνωστοποίησε ότι έχουν ήδη κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση των συνθηκών του περιστατικού.
Όπως επισημαίνεται, τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να αποσαφηνιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας – νεκροτομής και των απαραίτητων εργαστηριακών ελέγχων.
Η διοίκηση, η Ιατρική Υπηρεσία και το προσωπικό του Βοστανείου εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας, ενώ η τοπική κοινωνία παρακολουθεί με συγκίνηση και θλίψη την εξέλιξη μιας υπόθεσης που έχει συγκλονίσει τη Λέσβο.