
Στην Άντισσα πραγματοποιήθηκε εργαστήριο με θέμα τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτων στην άρδευση καλλιεργειών, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών έργων NURISH και CARDIMED. Επιστήμονες, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης και τοπικοί φορείς συζήτησαν τρόπους αξιοποίησης επεξεργασμένων υδάτων για αρδευτικές ανάγκες, με στόχο την αντιμετώπιση της λειψυδρίας και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας της Δυτικής Λέσβου απέναντι στην κλιματική αλλαγή.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τονίστηκε η ανάγκη ενημέρωσης των πολιτών και αξιοποίησης καινοτόμων λύσεων που βασίζονται στη φύση, ενώ προηγήθηκε επίσκεψη στη Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων Άντισσας, όπου εφαρμόζονται πιλοτικά σχετικές τεχνολογίες.