«Έκαναν το λεωφορείο… δομή» μέσα στο λιμάνι!
Και τα ταξί διαμαρτύρονται για την κατάντια στο λιμάνι της Μυτιλήνης που αποκάλυψε το «Ν» με τη μετατροπή του χώρου σε δομή καραντίνας καθ’ υπόδειξη Κύτελη
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/5/2020
Ακόμα και ο Σύνδεσμος Ταξί Μυτιλήνης διαμαρτύρεται γι’ αυτό που έχει αποκαλύψει εδώ και μία εβδομάδα το «Ν» και δεν φαίνεται να ιδρώνει το αυτί της δημοτικής Αρχής Κύτελη! Ότι 16 μετανάστες που έφτασαν στην περιοχή του Αύλωνα πριν από μία εβδομάδα, μεταφέρθηκαν στο λιμάνι της Μυτιλήνης σε χώρο που έχει μετατραπεί σε καραντίνα, ενώ ήδη υπάρχει διαμορφωμένος δίπλα στον Καρά-Τεπέ- και αντ’ αυτού ο Δήμαρχος Μυτιλήνης αποφάσισε να κάνει ένα λεωφορείο… δομή!
Για τη χρήση του λεωφορείου ως… κατάλυμα, ο πρόεδρος του συνδέσμου ιδιοκτητών ταξί Μυτιλήνης, Γρηγόρης Φριλίγκος κατέθεσε σχετικό έγγραφο στο διαδημοτικό λιμενικό ταμείο Λέσβου και στο κεντρικό λιμεναρχείο Μυτιλήνης δια του οποίου ζητά την άμεση παύση λειτουργίας του αστικού λεωφορείου ως κατάλυμα και την άμεση απομάκρυνση του από το λιμάνι!
Ειδικότερα ο Σύνδεσμος Ταξί αναφέρει ότι:
«Τις τελευταίες μέρες διαπιστώσαμε την ύπαρξη ενός λεωφορείου της εταιρείας «Αστικό ΚΤΕΛ Μυτιλήνης Α.Ε.» εντός του χώρου του λιμένα Μυτιλήνης και συγκεκριμένα βρισκόταν σταθμευμένο στον χώρο ανάμεσα από το κολυμβητήριο και την έξοδο του Λιμένα προς το άγαλμα της Ελευθερίας . Η έκπληξη ήταν ακόμα μεγαλύτερη όταν διαπιστώσαμε πως το εν λόγω λεωφορείο , όπως φαίνεται και στις επισυναπτόμενες φωτογραφίες , χρησιμοποιείται ως «ξενώνας» φιλοξενίας παράτυπων μεταναστών .
Στο άρθρο 1 του ν. 2963/01 αναφέρεται πως «αστικό λεωφορείο» είναι το αυτοκίνητο λεωφορείο με το οποίο εκτελείται η αστική συγκοινωνία. Στο άρθρο 4 του ιδίου νομοθετήματος αναφέρεται πως σκοπός των Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. είναι η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 6 , ήτοι η εκτέλεση και εκμετάλλευση των υφιστάμενων τακτικών, αστικών και υπεραστικών, επιβατικών γραμμών που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έχουν ανατεθεί στα Κ.Τ.Ε.Λ. και εκτελούνται από αυτά , των νέων τακτικών αστικών και υπεραστικών επιβατικών γραμμών, όπως αυτές καθιερώνονται με τις διατάξεις του άρθρου 7 , του έργου που ασκούν σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 2446/1996 καθώς και οποιοδήποτε άλλο έργο οδικών συγκοινωνιών τους ανατεθεί.
Στο άρθρο 2 του ν. 2696/99 αναφέρεται πως αυτοκίνητο Δημόσιας Χρήσης (Δ.Χ.) είναι το αυτοκίνητο όχημα με το οποίο εκτελούνται μεταφορές προσώπων ή πραγμάτων ή μικτές με ολική ή μερική μίσθωση ή με κόμιστρο ανά επιβάτη.
Από τα παραπάνω νομοθετήματα γίνεται σαφές πως τα αστικά λεωφορεία , τα οποία είναι δημοσίας χρήσης οχήματα , χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την μεταφορά επιβατών έναντι εισιτηρίου , στα πλαίσια της εκτέλεσης της αστικής συγκοινωνίας .
Ως εκ τούτου δεν δύναται να χρησιμοποιηθούν ως κατάλυμα φιλοξενίας για καμία ομάδα συνανθρώπων μας».