Πρόταση της Κοινότητας Μυτιλήνης για την Πλατεία Αλυσίδας
Το θέμα της κατάστασης που επικρατεί σήμερα στην περιοχή όπου η καθημερινότητα των περιοίκων είναι πολύ δύσκολη λόγω της διέλευσης των οχημάτων συζητήθηκε στη συνεδρίαση του συμβουλίου της Κοινότητας
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 31/7/2024

Το θέμα της διευθέτησης της Πλατείας Αλυσίδας συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση της Δημοτικής Κοινότητας Μυτιλήνης, όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα ζητήματα που αφορούν την περιοχή και την δύσκολη καθημερινότητα των περιοίκων με την διέλευση των οχημάτων.
Στην απόφαση που ελήφθη υιοθετήθηκε πλήρως η πρόταση του προέδρου Μανώλη Ευσταθίου στην οποία μεταξύ άλλων προτείνει την επέκταση πεζοδρομίου μπροστά στα τέσσερα καταστήματα, την σήμανση υποχρεωτικών χώρων στάθμευσης για τα δίκυκλα, τη δημιουργία δύο θέσεων στάθμευσης φορτηγών καθώς και την απαγόρευση οχημάτων εκτός των καθορισμένων θέσεων. Αναλυτικά στην πρόταση του Μανώλη Ευσταθίου αναφέρονται τα εξής:
«Η καθημερινή διέλευση οχημάτων παντός τύπου δυσχεραίνει την καθημερινότητα των περιοίκων αλλά και των διερχόμενων με αποτελέσματα αρνητικά για την πλατεία αυτή.
Παντού υπάρχουν άναρχα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μοτοποδήλατα με αποτέλεσμα την επικινδυνότητα για πρόκληση ατυχημάτων.
Θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην άναρχη εικόνα και λειτουργία της πλατείας Αλυσίδας, μετά από πολλά αιτήματα δημοτών και επαγγελματιών που έχουν υποβληθεί το τελευταίο διάστημα και να δημιουργηθεί εκ νέου μια σύγχρονη πλατεία σύμφωνα με τα δεδομένα της περιοχής την κειμένη νομοθεσία και της τεχνικές προδιαγραφές χάραξης οδών και πεζοδρομίων.
Η πρόταση είναι ότι στην πλατεία Αλυσίδας θα πρέπει να γίνουν οι εξής άμεσες επιτακτικές παρεμβάσεις όπως.
1.Επέκταση – προέκταση κατασκευή πεζοδρομίου εμπροσθεν των 4 καταστημάτων και σύνδεση αυτού με το υπάρχον μικρό παρκακι σαν ένας ενιαίος χώρος πλατείας.
2.Η επέκταση του πεζοδρομίου θα γίνει με πρόβλεψη για ανάπτυξη τραπεζοκαθισματων με νόμιμες διαδικασίες και με το ανάλογο χρηματικό τέλος της κατάληψης του, από της επιχείρησης ΚΥΕ που δραστηριοποιούνται στο σημείο αυτό.
3.Την σήμανση για υποχρεωτικό παρκινγκ 25 μοτοποδηλάτων επί της οδού Φαωνος σε σημείο που να μην εμποδίζεται η διέλευση των περιοίκων στης ιδιοκτησίες των.
4.Την σήμανση για υποχρεωτικό παρκινγκ 15 μοτοποδηλάτων επί της πλατειάς μεταξύ καφενείου Φοίνικας και Μίνι μάρκετ σε σημεία που να μην εμποδίζεται η διέλευση των περιοίκων στης ιδιοκτησίες των.
5.Την πλήρη απαγόρευση στάθμευσης ιχ αυτοκίνητων φορτηγών και μοτοποδηλάτων εκτός εγκεκριμένων θέσεων που ορίζονται ως χώροι στάθμευσης .
6.Την δημιουργία 2 θέσεων στάσης αποκλειστικά για την φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων από φορτηγά αυτοκίνητα .
7. Την επαναχάραξη της κεντρικής νησίδας σύμφωνα με της αυξημένες πλέον κυκλοφοριακές ροές, την κείμενη νομοθεσία και της τεχνικές προδιαγραφές χάραξης οδών και πεζοδρομίων.
8.Την τοποθέτηση καλαίσθητων φωτιστικών σωμάτων αντίστοιχα με αυτά άλλων πλατειών της πόλης .
9. Υπόγειοποίηση όλων τον κάδων απορριμμάτων που βρίσκονται επί της πλατείας .
Την καθημερινή διέλευση της μηχανοκίνητης σκούπας για τον καθαρισμό αυτής.
Την καθημερινή αστυνόμευση της πλατειάς προς αποφυγήν παράνομων σταθμεύσεων.
Όλα αυτά θα πρέπει να συμπεριληφθούν σαν δεδομένα για την εκπόνηση σχετικής μελέτης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και της τεχνικές προδιαγραφέ χάραξης οδών και πεζοδρομίων.
Τα μέλη του Συμβουλίου αφού έλαβαν υπόψη την εισήγηση του Προέδρου μετά από διαλογική συζήτηση