× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος μίλησε Στο Νησί 99 FM για την ανάπτυξη της κρουαζιέρα στη Λέσβο, αναφερόμενος επίσης στη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και το Σίγρι

Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ Δημοσίευση 15/11/2019

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»
' χρόνος ανάγνωσης

Προσκεκλημένος στην εκπομπή «99 Και Σήμερα», Στο Νησί 99FM, ήταν ο ταξιδωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος, σε μια συζήτηση γύρω από την κρουαζιέρα, καθώς επίσης τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις Μυτιλήνης - Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Σιγρίου.

Ο ιδοκτήτης του Piccolo Travel ανέφερε αρχικά πως «το φετινό καλοκαίρι ήταν σχετικά ήρεμο. Εδώ και μια τετραετία, έχουμε ξεχάσει τους παλιούς αριθμούς είτε σε πτήσεις τσάρτερ, είτε σε προσεγγίσεις κρουαζιέρας. Ως προς το τελευταίο, προσδοκούμε σε αύξηση των κρουαζιερόπλοιων το επόμενο διάστημα κι αυτό γιατί βοηθά πάρα πολύ το γεγονός πως είμαστε πάνω στη ρότα για Κωνσταντινούπολη. Επομένως αποτελούμε ενδιάμεσο προορισμό, είτε στην αρχή είτε στο τέλος ενός ταξιδιού, αναλόγως με το από πού ξεκινά κάθε τέτοιο ταξίδι.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για το προφίλ των επιβατών που συμμετέχουν στις κρουαζιέρες, ο κ. Πίκουλος επεσήμανε πως πρόκειται «για μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, που μπορούν να καλύψουν και το υψηλό αντίτιμο του εισιτηρίου, οι οποίοι προτιμούν να εκμεταλλεύονται όλα όσα προσφέρει ως ταξίδι, συμπεριλαμβάνοντας τα πάντα ουσιαστικά, με πολύ υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες.»

Όπως τονίζει ο ίδιος, «για τη Μυτιλήνη είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρίσκεται μεταξύ των προορισμών μιας κρουαζιέρας, ακόμα και των πιο ακριβών ή τον πιο μεγάλων σε διάρκεια. Τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, δεν είχαμε προσεγγίσεις, οπότε ακόμα και όταν οι επιβάτες ενός πλοίου θα βγουν για λίγο και θα περπατήσουν μέσα στην αγορά, αυτό βοηθά στο να αλλάξει η ψυχολογία του κόσμου, ειδικά του επιχειρηματικού.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως προς τις λιμενικές υποδομές και τιςαπαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνουν, ο ταξιδιωτικός πράκτορας του Piccolo Travel ανέφερε: «Επειδή οι ηλικίες των επιβατών είναι μεγάλες συνήθως, οι εταιρείες θέλουν τα πλοία τους να μπορούν να δένουν σε έναν ντόκο, ώστε να αποβιβάσουν με ασφάλεια τον κόσμο, μαζικά. Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα και με 5-6 μποφόρ, οι λάντζες έχουν θέμα και για πολλούς επιβάτες δεν είναι ελκυστικό να βγουν από το πλοίο με τέτοιο καιρό. Αν υπήρχε ένας ντόκος για να μπορεί να πλαγιοδετήσει με ασφάλεια ένα πλοίο 250 – 300 μέτρων, θα βοηθούσε ώστε να αναπτυχθεί ο κλάδος της κρουαζιέρας στο νησί μας.»

Αναφορικά με τις προγραμματισμένες κρουαζιέρες για τη νέα χρονιά, ο κ. Πίκουλος συμπλήρωσε πως «έχουμε ήδη 8 μεγάλα πλοία με συμφωνημένες ημερομηνίες μέσα στο 2020, που θα προσεγγίσουν τη Μυτιλήνη», ενώ ήδη μερικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει κρουαζιέρες και για το 2021, συμπεριλαμβάνοντας το νησί μας στους προορισμούς τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θετική η επανασύνδεση με Θεσσαλονίκη

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Μυτιλήνης – Θεσσαλονίκης, ο κ. Πίκουλος πρόσθεσε: «Θυμόμαστε από παλιά που υπήρχε τέτοια σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, με το πλοίο ‘Μυτιλήνη’ της ΝΕΛ. Είναι σημαντικό που ξεκινά ξανά λοιπόν. Απαιτείται βέβαια να είναι επιδοτούμενη γραμμή, γιατί είναι και περισσότερες οι ώρες πλεύσης, ώστε να υπάρξει και ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.»

Θα μπει ξανά πλοίο για Σίγρι

Τέλος, σε ότι αφορά τη γραμμή του Σιγρίου, που εγκαινιάστηκε πέρυσι το καλοκαίρι, ο κ. Πίκουλος στάθηκε στο γεγονός πως θα πρέπει να «τελειώσει το λιμάνι, γιατί ως τώρα φιλοξενούμαστε στο πολεμικό λιμάνι. Πιστεύω χρόνο με το χρόνο ότι θα ανοίξει περισσότερο η γραμμή, χρειάζεται να τελειώσει και ο δρόμος για να μειωθεί ο χρόνος μετάβασης προς το κέντρο του νησιού. Θεωρώ ότι θα δείξει εκ νέου ενδιαφέρον η εταιρεία και θα δρομολογήσει ξανά πλοίο.»

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σύσκεψη για την ευλογιά των προβάτων στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

Με στόχο τον έγκαιρο συντονισμό και τη λήψη προληπτικών μέτρων, εξετάστηκαν τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα
ΕΡΓΑΣΙΑ

Προσλήψεις οδοντιάτρων και ψυχολόγων από το Λιμενικό Σώμα

Δείτε αναλυτικά τις λεπτομέρειες της προκήρυξης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεκινά η τελευταία διαβροχή για τον δάκο της ελιάς στη Λέσβο

Από τις 13 Οκτωβρίου η νέα φάση ψεκασμών — Επικεντρώνεται στις περιοχές με καρποφορία και αυξημένες συλλήψεις δάκου. Οδηγίες προς παραγωγούς, βιοκαλλιεργητές και συνεταιρισμούς από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Μεγάλο φιάσκο στη βιολογική γεωργία καταγγέλλει η ΠΟΓΕΔΥ

«Η κυβέρνηση θυσιάζει τους έντιμους βιοκαλλιεργητές για τα λαμόγια» υποστηρίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεχειλίζει η οργή των αγροτών σε όλη την Ελλάδα

«Κλέφτες, πού είναι τα λεφτά μας;», φώναζαν οι αγροκτηνοτρόφοι της Βοιωτίας
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Αύξηση της παραγωγής κρασοστάφυλων στη Λήμνο

Την ικανοποίηση του από αυτή την εξέλιξη εκφράζει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός του νησιού
ΕΛΛΑΔΑ

H Ελλάδα πρώτη στην Ε.Ε. στις υπερωρίες

Αποκαλυπτικά στοιχεία έδωσε στην δημοσιότητα η Eurostat
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο βροχερός Οκτώβρης της Λέσβου σε αριθμούς

Κρίσιμο ζήτημα είναι να υπάρξει καλή κατανομή του νερού που δέχεται το νησί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Δείτε εδώ το ύψος της βροχόπτωσης στην πόλη και τα χωριά του νησιού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΙΒΛΙΟ

Δημιουργικά Σάββατα με βιβλιοδεσία στο εργαστήριο tortuguita

Σάββατο 11/10: Ραφή αλυσίδας (Chain Stitch) – Σάββατο 25/10: Single Section Booklets
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Με την πλάτη στον τοίχο οι αγρότες της Αγιάσου

Ο πρόεδρος του Αγροτικού Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Αγιάσου, Προκόπης Δουλαδέλλης, μίλησε το «Ν» για την τρέχουσα κατάσταση του Συνεταιρισμού, τους στόχους της νέας διοίκησης και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες της περιοχής
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

«Η κυβέρνηση απουσιάζει από τον πρωτογενή τομέα των νησιών μας»

Η Αντιπεριφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Αναστασία Αντωνέλλη μιλά για τη δακοκτονία, τις αποζημιώσεις, τα ευρωπαϊκά προγράμματα και την ανάγκη ουσιαστικής στήριξης της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΕΛΛΑΔΑ

Έρχονται οι εμπορικές συναλλαγές με IRIS

Υποχρεωτική η αποδοχή των πληρωμών με το σύστημα άμεσων συναλλαγών από την 1η Νοεμβρίου