× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος μίλησε Στο Νησί 99 FM για την ανάπτυξη της κρουαζιέρα στη Λέσβο, αναφερόμενος επίσης στη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και το Σίγρι

Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ Δημοσίευση 15/11/2019

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»
' χρόνος ανάγνωσης

Προσκεκλημένος στην εκπομπή «99 Και Σήμερα», Στο Νησί 99FM, ήταν ο ταξιδωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος, σε μια συζήτηση γύρω από την κρουαζιέρα, καθώς επίσης τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις Μυτιλήνης - Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Σιγρίου.

Ο ιδοκτήτης του Piccolo Travel ανέφερε αρχικά πως «το φετινό καλοκαίρι ήταν σχετικά ήρεμο. Εδώ και μια τετραετία, έχουμε ξεχάσει τους παλιούς αριθμούς είτε σε πτήσεις τσάρτερ, είτε σε προσεγγίσεις κρουαζιέρας. Ως προς το τελευταίο, προσδοκούμε σε αύξηση των κρουαζιερόπλοιων το επόμενο διάστημα κι αυτό γιατί βοηθά πάρα πολύ το γεγονός πως είμαστε πάνω στη ρότα για Κωνσταντινούπολη. Επομένως αποτελούμε ενδιάμεσο προορισμό, είτε στην αρχή είτε στο τέλος ενός ταξιδιού, αναλόγως με το από πού ξεκινά κάθε τέτοιο ταξίδι.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για το προφίλ των επιβατών που συμμετέχουν στις κρουαζιέρες, ο κ. Πίκουλος επεσήμανε πως πρόκειται «για μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, που μπορούν να καλύψουν και το υψηλό αντίτιμο του εισιτηρίου, οι οποίοι προτιμούν να εκμεταλλεύονται όλα όσα προσφέρει ως ταξίδι, συμπεριλαμβάνοντας τα πάντα ουσιαστικά, με πολύ υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες.»

Όπως τονίζει ο ίδιος, «για τη Μυτιλήνη είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρίσκεται μεταξύ των προορισμών μιας κρουαζιέρας, ακόμα και των πιο ακριβών ή τον πιο μεγάλων σε διάρκεια. Τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, δεν είχαμε προσεγγίσεις, οπότε ακόμα και όταν οι επιβάτες ενός πλοίου θα βγουν για λίγο και θα περπατήσουν μέσα στην αγορά, αυτό βοηθά στο να αλλάξει η ψυχολογία του κόσμου, ειδικά του επιχειρηματικού.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως προς τις λιμενικές υποδομές και τιςαπαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνουν, ο ταξιδιωτικός πράκτορας του Piccolo Travel ανέφερε: «Επειδή οι ηλικίες των επιβατών είναι μεγάλες συνήθως, οι εταιρείες θέλουν τα πλοία τους να μπορούν να δένουν σε έναν ντόκο, ώστε να αποβιβάσουν με ασφάλεια τον κόσμο, μαζικά. Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα και με 5-6 μποφόρ, οι λάντζες έχουν θέμα και για πολλούς επιβάτες δεν είναι ελκυστικό να βγουν από το πλοίο με τέτοιο καιρό. Αν υπήρχε ένας ντόκος για να μπορεί να πλαγιοδετήσει με ασφάλεια ένα πλοίο 250 – 300 μέτρων, θα βοηθούσε ώστε να αναπτυχθεί ο κλάδος της κρουαζιέρας στο νησί μας.»

Αναφορικά με τις προγραμματισμένες κρουαζιέρες για τη νέα χρονιά, ο κ. Πίκουλος συμπλήρωσε πως «έχουμε ήδη 8 μεγάλα πλοία με συμφωνημένες ημερομηνίες μέσα στο 2020, που θα προσεγγίσουν τη Μυτιλήνη», ενώ ήδη μερικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει κρουαζιέρες και για το 2021, συμπεριλαμβάνοντας το νησί μας στους προορισμούς τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θετική η επανασύνδεση με Θεσσαλονίκη

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Μυτιλήνης – Θεσσαλονίκης, ο κ. Πίκουλος πρόσθεσε: «Θυμόμαστε από παλιά που υπήρχε τέτοια σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, με το πλοίο ‘Μυτιλήνη’ της ΝΕΛ. Είναι σημαντικό που ξεκινά ξανά λοιπόν. Απαιτείται βέβαια να είναι επιδοτούμενη γραμμή, γιατί είναι και περισσότερες οι ώρες πλεύσης, ώστε να υπάρξει και ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.»

Θα μπει ξανά πλοίο για Σίγρι

Τέλος, σε ότι αφορά τη γραμμή του Σιγρίου, που εγκαινιάστηκε πέρυσι το καλοκαίρι, ο κ. Πίκουλος στάθηκε στο γεγονός πως θα πρέπει να «τελειώσει το λιμάνι, γιατί ως τώρα φιλοξενούμαστε στο πολεμικό λιμάνι. Πιστεύω χρόνο με το χρόνο ότι θα ανοίξει περισσότερο η γραμμή, χρειάζεται να τελειώσει και ο δρόμος για να μειωθεί ο χρόνος μετάβασης προς το κέντρο του νησιού. Θεωρώ ότι θα δείξει εκ νέου ενδιαφέρον η εταιρεία και θα δρομολογήσει ξανά πλοίο.»

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Κλέψε... την επιδότηση του παππού και μίλα για εξυγίανση

Νέα τακτική εγκαινιάζει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Τσιάρας. Έρχεται μεγάλη ανατροπή στις πληρωμές των αγροτικών επιδοτήσεων.
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Επενδύσεις ύψους 3 δις απαιτούνται για την ακτοπλοΐα

Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Διονύσης Θεοδωράτος, στην ομιλία του στο 3ο συνέδριο Reimagine Tourism υπογράμμισε επίσης ότι η ελληνική ακτοπλοΐα λειτουργεί υπό το υψηλότερο επίπεδο ΦΠΑ στην Ευρώπη
ΕΛΛΑΔΑ

Δυσαρέσκεια Τσιάρα για Χατζηδάκη

Ενδοκυβερνητικές κόντρες με φόντο τα σκάνδαλα του ΟΠΕΚΕΠΕ και τις αγροτικές κινητοποιήσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Απογοητευτικά στοιχεία για τον τζίρο του λιανεμπορίου στο βόρειο Αιγαίο

Οι επιχειρήσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είδαν αξιόλογη αύξηση του κύκλου εργασιών τους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΕΛΛΑΔΑ

Έρχονται τα αγροτικά μπλόκα σε όλη την Ελλάδα

Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα ως τις 5 Δεκεμβρίου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Η Λέσβος μπορεί να γίνει τόπος βιωματικής μάθησης»

Σε εξέλιξη η τριήμερη δράση που αναδεικνύει το νησί ως προορισμό εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος
ΑΓΡΟΤΕΣ

Όλο και λιγότερο το ελαιόλαδο που φτάνει στο πιάτο μας

Παρά την αύξηση των αγορών, η κατανάλωση μειώθηκε δείχνει έρευνα που έγινε στην Ισπανία
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο αγροτικός κόσμος σε αναβρασμό για τις επιδοτήσεις

Αλλά ο Τσιάρας σε ένα παράλληλο σύμπαν βλέπει «ομαλοποίηση» των πληρωμών
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Η πορεία πιστοποίησης των θησαυρών του Βορείου Αιγαίου

Πέντε εμβληματικά προϊόντα του νησιωτικού χώρου σε διαδικασία πιστοποίησης ως ΠΟΠ ή ΠΓΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σενάρια πολιτικών ανατροπών με αφορμή τη νέα δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ

Αναφορές σε μίζες και άμεση εμπλοκή υπουργών δημιουργούν κλίμα αποσταθεροποίησης λίγο πριν το Συνέδριο της ΝΔ.
ΕΛΛΑΔΑ

Θα καταβληθούν 2,75 δις ευρώ ως τις 28 Νοεμβρίου

Δείτε εδώ τον «χάρτη» πληρωμών από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ σε 5,54 εκατομμύρια δικαιούχους