× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος μίλησε Στο Νησί 99 FM για την ανάπτυξη της κρουαζιέρα στη Λέσβο, αναφερόμενος επίσης στη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και το Σίγρι

Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ Δημοσίευση 15/11/2019

«Ένας ντόκος θα έλυνε πολλά προβλήματα»

Προσκεκλημένος στην εκπομπή «99 Και Σήμερα», Στο Νησί 99FM, ήταν ο ταξιδωτικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος, σε μια συζήτηση γύρω από την κρουαζιέρα, καθώς επίσης τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις Μυτιλήνης - Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Σιγρίου.

Ο ιδοκτήτης του Piccolo Travel ανέφερε αρχικά πως «το φετινό καλοκαίρι ήταν σχετικά ήρεμο. Εδώ και μια τετραετία, έχουμε ξεχάσει τους παλιούς αριθμούς είτε σε πτήσεις τσάρτερ, είτε σε προσεγγίσεις κρουαζιέρας. Ως προς το τελευταίο, προσδοκούμε σε αύξηση των κρουαζιερόπλοιων το επόμενο διάστημα κι αυτό γιατί βοηθά πάρα πολύ το γεγονός πως είμαστε πάνω στη ρότα για Κωνσταντινούπολη. Επομένως αποτελούμε ενδιάμεσο προορισμό, είτε στην αρχή είτε στο τέλος ενός ταξιδιού, αναλόγως με το από πού ξεκινά κάθε τέτοιο ταξίδι.»

Μιλώντας για το προφίλ των επιβατών που συμμετέχουν στις κρουαζιέρες, ο κ. Πίκουλος επεσήμανε πως πρόκειται «για μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, που μπορούν να καλύψουν και το υψηλό αντίτιμο του εισιτηρίου, οι οποίοι προτιμούν να εκμεταλλεύονται όλα όσα προσφέρει ως ταξίδι, συμπεριλαμβάνοντας τα πάντα ουσιαστικά, με πολύ υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες.»

Όπως τονίζει ο ίδιος, «για τη Μυτιλήνη είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρίσκεται μεταξύ των προορισμών μιας κρουαζιέρας, ακόμα και των πιο ακριβών ή τον πιο μεγάλων σε διάρκεια. Τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, δεν είχαμε προσεγγίσεις, οπότε ακόμα και όταν οι επιβάτες ενός πλοίου θα βγουν για λίγο και θα περπατήσουν μέσα στην αγορά, αυτό βοηθά στο να αλλάξει η ψυχολογία του κόσμου, ειδικά του επιχειρηματικού.»

Ως προς τις λιμενικές υποδομές και τιςαπαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνουν, ο ταξιδιωτικός πράκτορας του Piccolo Travel ανέφερε: «Επειδή οι ηλικίες των επιβατών είναι μεγάλες συνήθως, οι εταιρείες θέλουν τα πλοία τους να μπορούν να δένουν σε έναν ντόκο, ώστε να αποβιβάσουν με ασφάλεια τον κόσμο, μαζικά. Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα και με 5-6 μποφόρ, οι λάντζες έχουν θέμα και για πολλούς επιβάτες δεν είναι ελκυστικό να βγουν από το πλοίο με τέτοιο καιρό. Αν υπήρχε ένας ντόκος για να μπορεί να πλαγιοδετήσει με ασφάλεια ένα πλοίο 250 – 300 μέτρων, θα βοηθούσε ώστε να αναπτυχθεί ο κλάδος της κρουαζιέρας στο νησί μας.»

Αναφορικά με τις προγραμματισμένες κρουαζιέρες για τη νέα χρονιά, ο κ. Πίκουλος συμπλήρωσε πως «έχουμε ήδη 8 μεγάλα πλοία με συμφωνημένες ημερομηνίες μέσα στο 2020, που θα προσεγγίσουν τη Μυτιλήνη», ενώ ήδη μερικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει κρουαζιέρες και για το 2021, συμπεριλαμβάνοντας το νησί μας στους προορισμούς τους.

Θετική η επανασύνδεση με Θεσσαλονίκη

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Μυτιλήνης – Θεσσαλονίκης, ο κ. Πίκουλος πρόσθεσε: «Θυμόμαστε από παλιά που υπήρχε τέτοια σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, με το πλοίο ‘Μυτιλήνη’ της ΝΕΛ. Είναι σημαντικό που ξεκινά ξανά λοιπόν. Απαιτείται βέβαια να είναι επιδοτούμενη γραμμή, γιατί είναι και περισσότερες οι ώρες πλεύσης, ώστε να υπάρξει και ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.»

Θα μπει ξανά πλοίο για Σίγρι

Τέλος, σε ότι αφορά τη γραμμή του Σιγρίου, που εγκαινιάστηκε πέρυσι το καλοκαίρι, ο κ. Πίκουλος στάθηκε στο γεγονός πως θα πρέπει να «τελειώσει το λιμάνι, γιατί ως τώρα φιλοξενούμαστε στο πολεμικό λιμάνι. Πιστεύω χρόνο με το χρόνο ότι θα ανοίξει περισσότερο η γραμμή, χρειάζεται να τελειώσει και ο δρόμος για να μειωθεί ο χρόνος μετάβασης προς το κέντρο του νησιού. Θεωρώ ότι θα δείξει εκ νέου ενδιαφέρον η εταιρεία και θα δρομολογήσει ξανά πλοίο.»

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Αρνητικό το ισοζύγιο προσλήψεων απολύσεων στη Λέσβο

Το 2022 καταγράφηκε απώλεια θέσεων εργασίας, όταν στα άλλα νησιά του βορείου Αιγαίου δημιουργήθηκαν νέες θέσεις
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Τροποποίηση στα δρομολόγια του Blue Star Myconos

Το πλοίο θα επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια από την Τρίτη 31 Ιανουαρίου το βράδυ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ψηφιακή σφραγίδα στα Ελληνικά ΠΟΠ κρασιά

Ετικέτες με πολλές πληροφορίες για τους οινόφιλους στα ΠΟΠ κρασιά
ΑΓΟΡΑ

Στο μικροσκόπιο, ψηφιακή κάρτα εργασίας, ψηφιακό ωράριο και ηλεκτρνικά βιβλία

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα ενημερωτικά σεμινάρια για τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου Λέσβου σε Λέσβο και Λήμνο
ΑΓΟΡΑ

Γενική Συνέλευση για τον Εμπορικό Σύλλογο Μυτιλήνης

Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 5.30 το απόγευμα στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Λέσβου
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Τρέχει και δεν φτάνει» η Περιφερειακή Αρχή Μουτζούρη

Διαταγή πληρωμή από την εκκαθαρίστρια εταιρεία της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου Λήμνου που διεκδικεί να εισπράξει 327.085,36 ευρώ από τα δάνεια της ΑΕΝΑΛ και της Lesvoshop A.E.
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Χαμηλές πτήσεις για τον λιανεμπόριο στο βόρειο Αιγαίο

Μόλις 4,8% ο ρυθμός αύξησης τον Νοέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αδέσποτα βόδια στον Πολιχνίτο, καταστρέφουν χωράφια και περιουσίες

Απίστευτη καταγγελία από κτηνοτρόφους της περιοχής, οι οποίοι ειναι σε απόγνωση και ζητούν την παρέμβαση των αρχών. Όπως λένε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος καθώς τα ζώα είναι ανεξέλεγκτα και έχουν αγριέψει
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Απαγορευτικά και αλλαγές δρομολογίων στα πλοία

Τροποποιούνται τα δρομολόγια λόγω καιρικών συνθηκών
ΕΛΛΑΔΑ

Ολοταχώς για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου

Με δημόσιο χρήμα θα γίνει η κατασκευή νέων πλοίων σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης
ΕΡΓΑΣΙΑ

Τρείς θέσεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου

Μέχρι τις 4 Φεβρουαρίου η υποβολή των αιτήσεων