Astra Airlines: Τι λέει για τις ακυρωμένες πτήσεις και το μέλλον της
Σε ανακοίνωση για τα προβλήματα που προέκυψαν από τις ακυρώσεις πτήσεων προχώρησε σήμερα η Astra Airlines. Η κρίσιμη ημερομηνία για τις αποζημιώσεις
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 11/11/2019
Σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση βρίσκεται η Astra Airlines, η αεροπορική με έδρα την Θεσσαλονίκη, που φέτος συμπληρώνει δέκα χρόνια πτητικού έργου. Τις τελευταίες ημέρες έχει προχωρήσει σε ακύρωση αρκετών πτήσεων ενώ έχει απενεργοποιήσει το σύστημα κρατήσεων στην εταιρική της σελίδα. Παράλληλα ένα ακόμη σημάδι που δείχνει ότι η εταιρεία βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση είναι ότι το τηλεφωνικό κέντρο της Astra Airlines είναι «νεκρό».
Εξετάζονται οι αποζημειώσεις
Πριν από λίγη ώρα η εταιρεία προχώρησε σε ανακοίνωση για να ενημερώσει όσους είναι κατόχους εισιτηρίων. Σύμφωνα με αυτή: «Η εταιρεία (σ.σ. Astra Airlines) ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας.»
Το τελευταίο φαντάζει δύσκολο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση στην Astra Airlines έχει μπει στο μικροσκόπιο της ΥΠΑ η οποία εξετάζει την βιωσιμότητα της για να δώσει το πράσινο φως, ώστε να συνεχίσει το πτητικό της έργο.