Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 2ου Θερινού Σχολείου Μυτιλήνης που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου και το ΕΚΦΕ Λέσβου το Σάββατο 28 Αυγούστου.
Στο Θερινό Σχολείο συμμετείχαν μαθητές από τα σχολεία της Λέσβου και από το 2ο ΓΕΛ Χαλανδρίου. Οι παρουσιάσεις είχαν σχέση με τις θετικές Επιστήμες(STEM)και προκάλεσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους μαθητές και πραγματοποιήθηκαν στο 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν θέματα όπως ασφάλεια στο διαδίκτυο, αισθητήρες ποιότητας αέρα, περιβαλλοντικές παράμετροι μουσείων, μαγνητική μέθοδος αντιρρύπανσης, δημιουργία χαρτών με ΣμηΕΑ (Drone), γεωαναζήτηση (παιχνίδι θησαυρού), αντίδραση πρωτεϊνών με την υπεριώδη ακτινοβολία, αναγνώριση φυτών με εφαρμογή κινητού τηλεφώνου, διαστημικές εικόνες και καλλιτεχνικές εκφράσεις και πολλά πειράματα Φυσικής: Tesla coil, μαγνητικό όπλο, ηλεκτρόνιο “σωματίδιο ή κύμα” κ.α.
Συμμετείχαν επίσης καθηγητές και καθηγήτριες του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Ευστρατίου Μαρίας, Καβρουδάκη Δημήτρη, Σουλακέλλη Νικόλαου, Παυλογεωργάτου Γεράσιμου, Καλλονιάτη Χρήστου, Βαΐτη Μιχάλη και Νικολαΐδη Γεώργιου που με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση και παρουσίασαν εξειδικευμένα θέματα σε όλο το φάσμα των θετικών επιστημών αποδεικνύοντας ότι η συνεργασία με τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι πολύ εποικοδομητική και προσοδοφόρα για τους μαθητές.
«Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές του 2ου ΓΕΛ Χαλανδρίου και του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης και τους καθηγητές τους Ανδρεαδέλλη Μιχάλη και Κοντέλλη Γεώργιου για την ποικιλία των πειραμάτων φυσικής που μας παρουσίασαν καθώς και τους καθηγητές Πάπαρου Φλώρα του 1ου ΓΕΛ Βριλησσίων και Ραδίτσα Δημήτριο και τον Διευθυντή του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης Σουγλάνη Μιλτιάδη για την διάθεση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και τη βοήθεια σε όλα τα επίπεδα» αναφέρει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Και με αφορμή την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών του 2ου Θερινού Σχολείου Μυτιλήνης θεωρεί ότι θα πρέπει το θερινό σχολείο να γίνει θεσμός καθώς αποτελεί μια ευκαιρία για τους μαθητές να έρθουν κοντά στις Φυσικές Επιστήμες και σε διακεκριμένους επιστήμονες.