Τι συμβαίνει στην Αγία Παρασκευή;
«Ουδείς πταίει» για το νεκρό, τους ασθενείς, το ανεμβολίαστο προσωπικό της «Ζαχάρειου» Πρότυπης Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων και τη λειτουργία μερίδας της τοπικής κοινωνίας;
Γράφει ο ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ Δημοσίευση 21/3/2021
Ένας νεκρός άνδρας χθες Σαββάτο στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης από επιπτώσεις της νόσου του κορονοϊού. Περιθαλπόμενος στο Γηροκομείο της Αγίας Παρασκευής, είχε μεταφερθεί στο νοσηλευτικό ίδρυμα εδώ και πέντε μέρες. Άλλοι δυο, βαριά άρρωστοι και αυτοί, νοσηλεύονται σε θάλαμο του Νοσοκομείου. Κι ένας Θεός ξέρει πόσοι ακόμα με συμπτώματα της νόσου αλλά έχοντας κριθεί ότι δε χρειάζονται νοσηλεία βρίσκονται πίσω, στην Αγία Παρασκευή.
Την ίδια ώρα το νοσηλευτικό προσωπικό, με το «έτσι θέλω» και πιστό στις επιταγές της «άποψης» στο Facebook και στα όσα ΑΡΡΩΣΤΑ κυκλοφορούν σε αυτό, μένει ανεμβολίαστο. Αν και κοινό μυστικό (και όχι μόνο μυστικό) είναι ότι ο ιός μπήκε μέσα στο Γηροκομείο, από εργαζόμενους σε αυτό. Για όλα αυτά όμως «ουδείς πταίει».
«Ουδείς πταίει» για την Εισαγγελία Πρωτοδικών Μυτιλήνης η οποία ως γνωστόν κείται μακράν των όσων συμβαίνουν, γενικώς (πλην ορισμένων ειδικών περιπτώσεων).
Η λειτουργία της δικαιοσύνης σε αυτόν τον τόπο έχει ανασταλεί λόγω κορονοϊού αλλά και άλλων τινών, ένεκα. Θα μου πείτε και δε θα έχετε και άδικο, άνθρωπος είναι και η έρμη η Θέμις (άσχετο που την θεοποίησαν στην αρχαιότητα, η αρχαιότητα παρήλθε ανεπιστρεπτί) και προφανώς θα λέει «που να πάω να μπλέξω τώρα;».
Ας αφήσουμε όμως τη Θέμιδα την παραμένουσα σιωπηλή στο επί της οδού Μικράς Ασίας μέλαθρον, κείμενο μεταξύ των οδών Τερτσέτη και Πολυζωίδη (επέτειος 200 χρόνων από την επανάσταση είναι να μην τους αναφέρουμε τους ανθρώπους ετούτους;) και ας επιστρέψουμε στην Αγία Παρασκευή.
Μια έρμη πρόχειρη διοικητική εξέταση (για ΕΔΕ ούτε λόγος) δεν έγινε για τα όσα συνέβησαν και συνεχίζουν να συμβαίνουν στο «Ζαχάρειο». Ποιος είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του και όχι για να βγαίνει φωτογραφίες σχετικές με το πόσο άψογα είναι όλα; Το Διοικητικό Συμβούλιο.Και για το Διοικητικό Συμβούλιο και το πώς αυτό λειτουργεί ποιος είναι αρμόδιος;
Ο δήμος δυτικής Λέσβου ο οποίος διορίζει τα μέλη του Συμβουλίου (πλην «αρίστων» – αριστήνδην μελών κατά το δωρητή). Λογοδοτεί κανείς για το νεκρό; Για τους αρρώστους περιθαλπόμενους;
Για το προσωπικό που έτσι ήθελαν – έτσι έκαναν έμειναν ανεμβολίαστοι κουβαλώντας μάλιστα τον ιό μέσα στο κατά τα άλλα «πρότυπο» γηροκομείο;
Όπως φαίνεται το βιλαέτι της Αγίας Παρασκευής κείται μακράν του Δήμου. Καλλονή όπου και η έδρα – Αγία Παρασκευή είναι μια κάποια απόσταση....
Με ετούτα και με τα άλλα στην Αγία Παρασκευή χάνεται η μπάλα. Γιος γυναίκας που μεταφέρεται νεκρή στο Κέντρο Υγείας Καλλονής, απαιτεί να γίνει rapid test στη νεκρή μητέρα του για να αποδειχθεί ότι.... δεν πέθανε από κορονοϊό!
Ο γιος είχε νοσήσει στο αμέσως προηγούμενο παρελθόν με άλλα μέλη της οικογένειας του. Πώς προκλήθηκε το πνευμονολογικό πρόβλημα από το οποίο κατέληξε η γυναίκα, πόσες μέρες ήταν άρρωστη, αν είχε αρνητικοποιηθεί στο μεταξύ, δεν έχει καμία σημασία. Ο γιατρός, ναι ο γιατρός του Κέντρου Υγείας τίνος το πρωτόκολλο τηρώντας κάνει rapid test στη σορό της νεκρής γυναίκας κατ’ επιταγήν των συγγενών της νεκρής! Και ω του θαύματος το rapid test βγαίνει αρνητικό. Από εδώ και εξής λοιπόν όπως έπραξε και ο γιατρός του Κέντρου Υγείας ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ rapid test στα πτώματα.
Οι συγγενείς απάντων ανά την Ελλάδα νεκρών με επιπλοκές από τον κορονοϊό που οι άνθρωποι τους θα ταφούν ως οι μούμιες της Αιγύπτου σε αεροστεγή φέρετρα και θα μείνουν εκεί στο χώμα μουμιοποιημένοι για χρόνια να ζητάτε rapid test. Καταπώς έπραξε ο γιατρός του Κέντρου Υγείας Καλλονής όπως το βιλαέτι της Αγίας Παρασκευής επιτάσσει και επιβάλει. Ως και Αντιδήμαρχος κατέβασε ανάρτηση του σχετικά με τη νεκρή της Αγίας Παρασκευής!
Τι άλλο να πούμε; Η Αγία Παρασκευή να βάλει το χέρι της γιατί είπαμε. Να λειτουργήσουν επιτέλους οι νόμοι του Ελληνικού κρατιδίου... αποκλείεται.