× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ Και γιατρός, και αρνητής μάσκας και με κορονοϊό;

Καταγγελίες ασθενούς για ανευθυνότητα σε βάρος της δημόσιας υγείας στο Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης εν μέσω πανδημίας. Άπραγη παραμένει η Συντονίστρια της δημόσιας δομής υγείας

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 6/11/2020

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ Και γιατρός, και αρνητής μάσκας και με κορονοϊό;
' χρόνος ανάγνωσης

Προσθέστε το Νησί στις αναζητήσεις σας

Add stonisi.gr on Google ↗

Σοβαρές καταγγελίες για αμέλεια των αρμοδίων και έκθεση ασθενών σε κίνδυνο έρχονται στο φως με αφορμή τη θαρραλέα καταγγελία ασθενούς που προσήλθε την περασμένη Δευτέρα στο Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης προκειμένου να εξεταστεί από γιατρό της Μονάδας. Πλην όμως βρέθηκε ενώπιον γιατρού που εξέταζε χωρίς τη λήψη των απαραίτητων προστατευτικών μέτρων, χωρίς να φορά δηλαδή προστατευτική μάσκα. Σα να μην έφτανε αυτό ο γιατρός σε σχετική παρατήρηση του ασθενούς απάντησε ότι είναι δικαίωμα του να μη φορά μάσκα και πως δεν υπάρχει κορονοϊός, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει στο «Ν». Λίγες μόλις ώρες μετά και συγκεκριμένα το απόγευμα της ίδιας μέρας, ο γιατρός διαπιστώθηκε ότι είναι θετικός στον κορονοϊό!

Ο ασθενής Ν.Α (τα πλήρη στοιχεία του στη διάθεση του «Ν» και της Δικαιοσύνης προφανώς, εφόσον επιληφθεί του θέματος) με σοβαρό υποκείμενο νόσημα (διαβητικός τύπου Α ινσουλοεξαρτώμενος) όπως έγγραφα αναφέρει μιλώντας στο «Ν» προσήλθε να εξεταστεί στο Κ.Υ Μυτιλήνης το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας 2 Νοεμβρίου. «Περίμενα την σειρά μου μαζί με άλλους ανθρώπους και στις 14.00 με πήρε μέσα ο γιατρός. Του ανέπτυξα το πρόβλημα μου, με εξέτασε και μου έδωσε παραπεμπτικό για μαγνητική» αναφέρει. Και συνεχίζει: «Όταν μπήκα μέσα στο ιατρείο, εγώ φόραγα μάσκα προσώπου αλλά ο γιατρός δεν φορούσε. Σε παρατήρηση μου γιατί δεν φορά μάσκα μου απάντησε ότι είναι δικαίωμα του, ότι δεν υπάρχει κορονοϊός και άλλα τέτοια».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την επομένη μέρα, Τρίτη 3 Νοεμβρίου ο κ. Ν.Α ενημερώθηκε από το «Ν» ότι το απόγευμα της προηγούμενης μέρας στο Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης είχε εντοπιστεί γιατρός θετικός στον κορονοϊό. Επειδή ανησύχησε διερεύνησε το θέμα και πληροφορήθηκε ότι ο ασθενής γιατρός ήταν αυτός που τον είχε εξετάσει το μεσημέρι της προηγούμενης μέρας.

Ακατανόητη ανευθυνότητα;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έγγραφα αναφέρει ο ασθενής, επικοινώνησε με το Κέντρο Υγείας  από το οποίο του είπαν να μείνει σε καραντίνα στο σπίτι του και ότι η Πολιτική Προστασία θα τον ενημέρωνε να κάνει το απαραίτητο τεστ. «Την Πέμττη (σ.σ χθες) λέει ο κ. Ν.Α η ίδια η Συντονίστρια τον κάλεσε στο τηλέφωνο και του είπε να προσέλθει να εξεταστεί τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου» δηλαδή οκτώ μέρες μετά την επαφή με διαπιστωμένο ασθενή! Επαναλαμβάνουμε ότι ο κ. Ν.Α πάσχει από σοβαρό υποκείμενο νόσημα, είναι διαβητικός τύπου Α ινσουλοεξαρτώμενος.

Προσφυγή στη δικαιοσύνη

Ο κ. Ν.Α έχει ήδη απευθυνθεί σε δικηγόρο προκειμένου να προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Ενώ έχει ενημερώσει όπως δήλωσε τον Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου και γραπτά αναφέρει τα όσα συνέβησαν με επιστολή του προς τον Ιατρικό Σύλλογο Λέσβου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευθύνες

Διερευνώντας την όλη υπόθεση διαπιστώθηκε σοβαρή αμέλεια σε βάρος της υγείας των πολιτών και όχι μόνο του κ. Ν.Α αφού δεν ήταν ο μόνος που εξετάστηκε από το συγκεκριμένο γιατρό.

Διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γιατρός απουσίαζε από τη υπηρεσία του με άδεια. Επιστρέφοντας και πριν αναλάβει υπηρεσία σύμφωνα με το πρωτόκολλο έπρεπε να υποβληθεί σε εξέταση για κορονοϊό. Αυτό όμως δεν έγινε και όχι μόνο δεν έγινε αλλά και ανέλαβε υπηρεσία εξετάζοντας πολλούς ασθενείς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε εξέταση υποβλήθηκε το απόγευμα αφού δηλαδή είχε έλθει σε επαφή με ασθενείς και βρέθηκε θετικός.

Το όλο ζήτημα προκαλεί σοβαρά ερωτηματικά που χρήζουν απάντησης στην κατεύθυνση της προστασίας της δημόσιας υγείας.

Γιατί ο συγκεκριμένος γιατρός δεν υποβλήθηκε σε τεστ για κορονοϊό πριν αναλάβει υπηρεσία;

Επαφίεται στον «πατριωτισμό» του καθενός η τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου;

Ήλεγξε η Διεύθυνση του Κέντρου Υγείας αν τηρήθηκε το πρωτόκολλο πριν αναλάβει υπηρεσία ο συγκεκριμένος γιατρός;

Μπορεί ο κάθε γιατρός να εφαρμόζει δικούς του υγειονομικούς κανόνες στο ιατρείο του σε ένα δημόσιο Κέντρο Υγείας. Να εξετάζει δηλαδή κατά την αναφορά του ασθενούς χωρίς μάσκα επειδή «δεν υπάρχει κορονοϊός»;

Γιατί δεν ανακοινώθηκε από τη Διεύθυνση του Κέντρου Υγείας το συγκεκριμένο κρούσμα ώστε να προστατευθούν οι ασθενείς που ήρθαν σε επαφή με τον θετικό στον κορονοϊό γιατρό; Τι μέτρα λήφθηκαν για την προστασία της δημόσιας υγείας; Έγινε η προβλεπόμενη απολύμανση ή ότι άλλο προβλέπεται; Γιατί κάτι σχετικό δεν ανακοινώθηκε;

Τι λέει για όλα τα παραπάνω η προϊσταμένη- του Κέντρου Υγείας- υγειονομική αρχή; Τι λέει ο Ιατρικός Σύλλογος Λέσβου;

 

 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add stonisi.gr on Google ↗
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΑΞΙΔΙΑ

Η μεγάλη ανταπόκριση φέρνει και τρίτη εβδομαδιαία πτήση Μυτιλήνη – Ηράκλειο

Η υψηλή πληρότητα στα αεροσκάφη οδήγησε την Aegean στην προσθήκη δρομολογίου κάθε Δευτέρα. Ικανοποίηση στον τουριστικό κλάδο της Λέσβου
Η μεγάλη ανταπόκριση φέρνει και τρίτη εβδομαδιαία πτήση Μυτιλήνη – Ηράκλειο
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Μαθητές από τη Μόρια και τη Μυτιλήνη δημιούργησαν ψηφιακό παιχνίδι

«Απόδραση στον Πολιτισμό» με επίκεντρο την τοπική κληρονομιά
Μαθητές από τη Μόρια και τη Μυτιλήνη δημιούργησαν ψηφιακό παιχνίδι
ΘΕΑΤΡΟ

Η «ΦΕΣΤΙΒΑΛίτσα» ανοίγει αυλαία στη Μυτιλήνη με πρωταγωνιστές τα παιδιά

Οκτώ παραστάσεις από σχολεία και θεατρικά εργαστήρια, αλλά και εργαστήριο υποκριτικής στο πρόγραμμα του Παιδικού Θεατρικού Φεστιβάλ του Δήμου Μυτιλήνης
Η «ΦΕΣΤΙΒΑΛίτσα» ανοίγει αυλαία στη Μυτιλήνη με πρωταγωνιστές τα παιδιά
ΑΤΖΕΝΤΑ

Το κοινό αγκάλιασε την πρωτότυπη θεατρική δημιουργία των εφήβων του ΦΟΜ

Κατάμεστο το θέατρο στην πρεμιέρα του έργου «Ποιος σκότωσε τον Πρύτανη τα Μεσάνυχτα». Σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου η δεύτερη και τελευταία παράσταση στις 20:30
Το κοινό αγκάλιασε την πρωτότυπη θεατρική δημιουργία των εφήβων του ΦΟΜ
ΓΕΥΣΗ

Από το αμπέλι στο ποτήρι με άρωμα Λέσβου και ηφαιστείου

Καθημερινές γευσιγνωσίες στο συνεταιριστικό οινοποιείο της Κοιν.Σ.Επ. Ηφαίστειο Ανεμώτιας με πέντε ξεχωριστές ετικέτες κρασιού και γεύσεις από τη λεσβιακή γη
Από το αμπέλι στο ποτήρι με άρωμα Λέσβου και ηφαιστείου
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Τα παιδιά του Μανταμάδου στέλνουν μήνυμα στήριξης στους κτηνοτρόφους

Με παιχνίδια, δημιουργικές δράσεις και το σύνθημα «Κτηνοτρόφοι δυνατοί κρατάνε τη Λέσβο ζωντανή» πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Συλλόγου Γυναικών Μανταμάδου
Τα παιδιά του Μανταμάδου στέλνουν μήνυμα στήριξης στους κτηνοτρόφους
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Έρχεται το 2ο Καλοκαιρινό Camp των Ελπίδων Παναγιούδας

Από 29 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου στο Κλειστό Γυμναστήριο Παναγιούδας με αθλητικές δραστηριότητες και δημιουργικές εμπειρίες
Έρχεται το 2ο Καλοκαιρινό Camp των Ελπίδων Παναγιούδας
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Στο στάδιο μελέτης η αναβάθμιση του Δημοτικού Παναγιούδας

Δήμος Μυτιλήνης και γονείς σε κοινή γραμμή
Στο στάδιο μελέτης η αναβάθμιση του Δημοτικού  Παναγιούδας
ΑΤΖΕΝΤΑ

Αναβιώνουν τα «Κάψαλα» στα Πηγαδάκια Λέσβου

Η 3η Γιορτή Τοπικών Προϊόντων φέρνει τη λεσβιακή παράδοση στο προσκήνιο
Αναβιώνουν τα «Κάψαλα» στα Πηγαδάκια Λέσβου
ΑΤΖΕΝΤΑ

Ο Φούρνος Σουσαμλή λέει «ευχαριστώ» με κερασμένο παγωτό

Από τις 11 το πρωί της Κυριακής 5 Ιουλίου η γνωστή επιχείρηση στην Αγιάσο θα προσφέρει στο κοινό δωρεάν παγωτό και νέες γαστρονομικές εμπειρίες
Ο Φούρνος Σουσαμλή λέει «ευχαριστώ» με κερασμένο παγωτό
ΠΑΙΔΙΑ + ΓΟΝΕΙΣ

Οι μπίλιες, το κουτσό και το γαϊτανάκι στο Πλωμάρι νίκησαν τις οθόνες

Παιδιά και γονείς ταξίδεψαν στις αυλές και τις γειτονιές άλλων εποχών μέσα από τα παραδοσιακά παιχνίδια της Λέσβου
Οι μπίλιες, το κουτσό και το γαϊτανάκι στο Πλωμάρι νίκησαν τις οθόνες
ΤΑΞΙΔΙΑ

«Βόλτα» στη Βατούσα

Η εκπομπή «Βόλτα» στο γραφικό χωριό της Λέσβου που συνδυάζει αυθεντικότητα, φιλοξενία και μοναδική φυσική ομορφιά
«Βόλτα» στη Βατούσα