× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια

Δημοσίευση 3/11/2025

«Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»
' χρόνος ανάγνωσης

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.


Τα Χριστούγεννα θεωρούνται από πολλούς ως η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου – μια εποχή που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να φέρουμε χαρά στους άλλους. Τι θα γινόταν όμως αν αυτή η στάση δεν περιοριζόταν μόνο σε λίγες εβδομάδες του χρόνου; Ακριβώς εδώ έρχεται η χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Lidl, καλώντας μας να μεταφέρουμε αυτές τις μικρές χειρονομίες εκτίμησης και φροντίδας στην καθημερινότητά μας. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της Lidl, η οποία χαρακτηρίζεται από απλότητα, ποιότητα και δέσμευση για ένα βιώσιμο μέλλον για όλους, και εκφράζεται στη διεθνή της δήλωση «Lidl. Γιατί αξίζει».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


«Με την καθημερινή μας δουλειά, συμβάλλουμε στο να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας λίγο καλύτερη και πιο πολύτιμη. Η χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας δείχνει πόσο υπέροχη είναι η γιορτινή περίοδος και μας προσκαλεί όλους να ζήσουμε αυτήν την ιδέα της ζεστασιάς και της συντροφικότητας κάθε μέρα. Το «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα» αποτελεί επομένως μια σαφή δήλωση των εταιρικών μας αξιών και της μακροπρόθεσμης δέσμευσής μας στην κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα», αναφέρει σχετικά ο Martin Brandenburger, CEO & Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.


Συνειδητή διατροφή και την περίοδο των Χριστουγέννων
Ένας πυλώνας της καμπάνιας είναι η ενσωμάτωση της στρατηγικής για τη «συνειδητή διατροφή», η οποία αποτελεί κεντρικό πεδίο δράσης στη διεθνή CSR στρατηγική της Lidl. Η γκάμα προϊόντων των καταστημάτων της Lidl βασίζεται στις διατροφικές αρχές της Πλανητική Υγιεινή Διατροφή και στοχεύει στη συνεχή επέκταση της γκάμας των φυτικών τροφίμων έως το 2050.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lidl χρησιμοποιεί διάφορα σημεία επαφής για να διαφημίσει, για παράδειγμα, ένα χριστουγεννιάτικο μενού που δίνει έμφαση στα φυτικά συστατικά. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία λιανικού εμπορίου θέλει να επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι είναι δυνατόν να απολαύσει κανείς νόστιμο και απλό φαγητό κατά τη διάρκεια των εορτών χωρίς να χρειάζεται να κάνει θυσίες. Έτσι, η Lidl δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κάνουν μια συνειδητή επιλογή για το εορταστικό μαγείρεμα.


Η κοινωνική δέσμευση της Lidl: Η βοήθεια προσθέτει αξία στην κάθε μέρα
Ως επέκταση της εταιρικής της ευθύνης, η Lidl ξεκινά εθνικές εκστρατείες συγκέντρωσης χρημάτων σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται στο πλαίσιο της καμπάνιας, υποστηρίζοντας φιλανθρωπικά ιδρύματα με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές.


Ένα μεγάλο μέρος του ποσού της δωρεάς παρέχεται από τη Lidl. Ωστόσο, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά στην εκστρατεία, η οποία πρόκειται να υλοποιηθεί το επόμενο διάστημα, προσφέροντας στήριξη σε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Με αυτήν την εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων, η Lidl επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να επηρεάζει θετικά την κοινωνία και το περιβάλλον πέρα από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και έτσι να συμβάλλει σε ένα βιώσιμο μέλλον.
Η φετινή χριστουγεννιάτικη καμπάνια θα ξεκινήσει στις 2 Νοεμβρίου 2025 και θα προβληθεί σε 31 χώρες. Το κύριο μέρος της καμπάνιας είναι η κινηματογραφική ταινία, η οποία θα μεταδοθεί ως τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ. Αυτό θα συνοδεύεται από μια ολοκληρωμένη online στρατηγική στο YouTube και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Προβλέπονται επίσης μέτρα out-of-home και digital out-of-home.

Η καμπάνια είναι πλέον διαθέσιμη εδώ και μεταφέρει την κεντρική ιδέα: Η Lidl φέρνει αξία σε κάθε μέρα – ακόμη και πέρα από την περίοδο των Χριστουγέννων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Λέσβος «απογειώνεται» στη ρουμανική αγορά με τρεις πτήσεις τσάρτερ το 2026

Καλεσμένος του Μητροπολίτη Μυτιλήνης, Ιάκωβου ο Αρχιεπίσκοπος Θεοδόσιος της Κωστάντζας
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Καμπανάκι από την ΠΕΦΑΣΥ για τo monitoring

Νέες καθυστερήσεις στις πληρωμές των αγροτικών επιδοτήσεων βλέπει το συνδικαλιστικό όργανο των ΚΥΔ από το βουνό των ελέγχων που προβλέπει το ΟΣΔΕ του 2025
ΑΓΡΟΤΕΣ

Η κυβέρνηση εκλιπαρεί για τις αγροτικές επιδοτήσεις

Η καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ έφερε στο χείλος του γκρεμού την πρωτογενή παραγωγή της χώρας. Την ώρα που η Αθήνα θα έπρεπε να μπαίνει επιθετικά στις διαπραγματεύσεις για την ΚΑΠ μετά το 2028
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Αντιπαράθεση Βορίδη με Βάρρα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Δεν έκανα καμία παράνομη πραξη υποστηρίζει ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης με την κατάθεση που έδωσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

Από τις 4 έως 6 Νοεμβρίου, παρουσιάστηκαν από την Περιφέρεια τα νησιά μας ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Πάει πίσω ο διαγωνισμός για τις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές

Στις 30 Δεκεμβρίου η νέα ημερομηνία όπου αναμένεται η αποσφράγιση των προσφορών
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Περισσότερες από 16.500 ενεργές επιχειρήσεις στο Βόρειο Αιγαίο

Μόλις 81 επιχειρήσεις των νησιών της Περιφέρειας εντάσσονται στην κατηγορία της υψηλής ανάπτυξης
ΕΡΓΑΣΙΑ

Νέες θέσεις εργασίας στον Δήμο Μυτιλήνης

Με συμβάσεις εργασίας 24 μηνών
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αύξηση της στήριξης για τους ορεινούς ελαιώνες εξετάζουν οι Βρυξέλλες

Σφυρίζει αδιάφορα η Αθήνα, παρότι θα μπορούσε να διεκδικήσει περισσότερους πόρους για τους μικρούς αγροκτηνοτρόφους των νησιών και των ορεινών περιοχών της χώρας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ευλογιά προβάτων: Πάνω από 400.000 θανατωμένα ζώα

Συλλήψεις 13 κτηνοτρόφων που πλέον αντιμετωπίζονται ως εγκληματίες από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Στήριξη των κτηνοτρόφων της Λήμνου ζητά ο Ελεονώρα Γεώργα

Δήμαρχος του νησιού έστειλε επιστολή στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με τα αιτήματα του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Λήμνου
ΑΓΟΡΑ

Η Lidl Ελλάς απορροφά τον ΦΠΑ 13% στα φρέσκα χοιρινά και βόεια κρεατικά

Η εταιρεία ενισχύει την προσβασιμότητα στο ποιοτικό φρέσκο κρέας, προσφέροντας οικονομικές λύσεις για κάθε ελληνικό νοικοκυριό