Το Ούζο Βαρβαγιάννη ολοκλήρωσε τη χρήση 2024 με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή του θέση στην ελληνική αγορά ποτών. Η θετική πορεία της εταιρείας οφείλεται στη συνετή στρατηγική της, καθώς και στις στοχευμένες προωθητικές ενέργειες που ενίσχυσαν περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα του brand και άνοιξαν τον δρόμο σε νέες αγορές.
Παρά τις προκλήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος και την αύξηση του λειτουργικού κόστους, το Ούζο Βαρβαγιάννη κατάφερε να διατηρήσει ικανοποιητική κερδοφορία, χάρη στην αποτελεσματική διαχείριση και στον εξορθολογισμό των δαπανών. Η σταθερότητα αυτή ενισχύει την εμπιστοσύνη συνεργατών, εργαζομένων και καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί στέρεες βάσεις για τη μελλοντική ανάπτυξη.Η στρατηγική του Ούζου Βαρβαγιάννη επικεντρώνεται στη διατήρηση της ισχυρής θέσης του στην αγορά, στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων, καθώς και σε επενδύσεις που θα στηρίξουν την εξωστρέφεια και την καινοτομία.
Με σταθερότητα και δυναμισμό, η Ποτοποιΐα Ι. Βαρβαγιάννης αποδεικνύει ότι η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι αποτέλεσμα συγκυρίας αλλά προσεκτικού σχεδιασμού και στρατηγικής επιχειρηματικής σκέψης, διαμορφώνοντας προοπτικές για διαρκή επιτυχία.
Λίγα λόγια για την εταιρεία Βαρβαγιάννη:
Πιστοί φύλακες της παράδοσης των 165 χρόνων, η οικογένεια Βαρβαγιάννη βαδίζει στα βήματα που χάραξε ο Ευστάθιος Βαρβαγιάννης από το 1860 όταν έφτασε στο γραφικό Πλωμάρι της Λέσβου. Με πολλή αγάπη και μεράκι, η 100% ελληνική οικογενειακή επιχείρηση Βαρβαγιάννη επιλέγει προσεκτικά αγνά, φυσικά υλικά, τα οποία σε απόλυτη αρμονία με την ιστορία και την παράδοση αλλά και με την χρήσιμη συμβολή της τεχνολογίας οδηγούν στη δημιουργία ενός εκλεκτού ελληνικού ποτού, του ούζου, με το οποίο το όνομα της εταιρείας Βαρβαγιάννη έχει καταφέρει να ταυτιστεί παγκοσμίως.