× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Συλλογική δύναμη: Η PARKSIDE φέρνει μαζί τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller για τη νέα καμπάνια DIY

Δημοσίευση 28/8/2025

Συλλογική δύναμη: Η PARKSIDE φέρνει μαζί τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller για τη νέα καμπάνια DIY
' χρόνος ανάγνωσης

Το Hollywood συναντά την τέχνη των κατασκευών: Στη νέα καμπάνια του DIY brand PARKSIDE, ο Arnold Schwarzenegger και ο Ralf Moeller εμφανίζονται μαζί για πρώτη φορά. Με ξεκάθαρη αφοσίωση στη φιλοσοφία του "φτιάξ’ το μόνος/η σου", πυροδοτούν με χιούμορ το DIY πνεύμα και φέρνουν νέα ενέργεια στη σκηνή των κατασκευών. Στόχος είναι να εμπνεύσουν τόσο έμπειρους ερασιτέχνες όσο και ενθουσιώδεις αρχάριους να αναλάβουν οι ίδιοι τα έργα τους.

Ο Arnold Schwarzenegger και η PARKSIDEένας πραγματικά ιδανικός συνδυασμός. Ο σταρ του Hollywood και το DIY brand ανανεώνουν τη συνεργασία τους και εγκαινιάζουν τον επόμενο γύρο της καμπάνιας «ΤΟ ‘ΧΕΙΣ ΑΝΕΤΑ». Για πρώτη φορά, ο ηθοποιός Ralf Moeller συμμετέχει σε ένα χιουμοριστικό σποτ μαζί με τον Schwarzenegger, μεταφέροντας το DIY πνεύμα της PARKSIDE με ζωντάνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ.

«Από Terminator σε Motivator: η συνεργασία με την PARKSIDE είναι φτιαγμένη για μένα. Κανένα DIY project δεν είναι πολύπλοκο, καμία πρόκληση πολύ μεγάλη – απλώς πρέπει να το θέλεις και να πιστεύεις στον εαυτό σου», λέει ο Arnold Schwarzenegger.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι μόνο ο Schwarzenegger που ενσαρκώνει την πρακτική νοοτροπία – ο Moeller επίσης εντυπωσιάζει με τις DIY γνώσεις του, τον ενθουσιασμό του για τις κατασκευές και τη φιλική του παρουσία. Οι δυο τους μοιράζονται μία μακροχρόνια φιλία και ένα κοινό σύνολο αξιών που ταιριάζει απόλυτα με τον προσγειωμένο χαρακτήρα της PARKSIDE. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι ότι η PARKSIDE δίνει σε όλους τη δυνατότητα να φέρουν το δικό τους εργαστήριο στο σπίτι τους, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή προϋπολογισμού. Το brand θέλει να ενθαρρύνει τον κόσμο να αναλάβει DIY projetcs, μικρά και μεγάλα. Δεν έχει σημασία η τελειότητα, αλλά η σωστή υποστήριξη και τα κατάλληλα εργαλεία.

«Το DIY είναι πραγματικά κάτι σπουδαίο. Το να δημιουργείς κάτι με τα χέρια σου και να βλέπεις το τελικό αποτέλεσμα – δεν συγκρίνεται με τίποτα. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ δεύτερη φορά για να στηρίξω την καμπάνια της PARKSIDE – ειδικά αφού πάντα ήμουν ενθουσιασμένος με τις κατασκευές», λέει ο Ralf Moeller.

Ο Martin Alles, Senior Vice President Brand της Lidl International αναφέρει σχετικά: «Ως το πιο δημοφιλές DIY brand στην Ευρώπη, η PARKSIDE αντιπροσωπεύει εργαλεία υψηλής απόδοσης, αλλά και το θάρρος να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Η νέα μας καμπάνια με τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller δείχνει ακριβώς αυτό: πόσα μπορείς να πετύχεις όταν πιστεύεις στον εαυτό σου. Και οι δύο ενσαρκώνουν το πνεύμα της PARKSIDE – αποφασιστικότητα, ενέργεια και την πεποίθηση ότι ο καθένας μπορεί να φέρει εις πέρας το δικό του έργο.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα omnichannel καμπάνια της PARKSIDE – διαθέσιμη στα καταστήματα Lidl– ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου 2025, με ευρεία προβολή στα μέσα. Μεταξύ άλλων, προβλέπονται δραστηριότητες out-of-home και digital-out-of-home, εκτεταμένη παρουσία στα social media και τηλεοπτικά σποτ.

 

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ

Απεργία στη Λέσβο ενάντια στο νέο πειθαρχικό δίκαιο

Συγκέντρωση απεργών του δημοσίου, έπειτα από κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ Λέσβου πραγματοποιήθηκε έξω από το κτήριο της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Σε υποχώρηση η οικοδομική δραστηριότητα

Αρνητική εικόνα στο Βόρειο Αιγαίο και σε όλη τη χώρα λόγω κόστους και μειωμένης ζήτησης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σε πλήρη εξέλιξη ο τρύγος στη Σάμο

Περίπου 14.000 στρέμματα ορεινών και ημιορεινών αμπελώνων καλλιεργούνται από τους αμπελουργούς του νησιού
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ενημερωτική εκδήλωση για τις εξαγωγές τροφίμων στις ΗΠΑ στη Χίο

Ο Frank Yiannas, πρώην αναπληρωτής Επίτροπος του FDA, μιλά στο Κέντρο Έρευνας Μαστίχας για τις απαιτήσεις συμμόρφωσης που αφορούν τις επιχειρήσεις του Βορείου Αιγαίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Του ΑΤΑΚ το κάγκελο γίνεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Η κατάθεση των αιτήσεων κλείνει στις 29 Αυγούστου αλλά των ΑΤΑΚ στις 30 Σεπτεμβρίου
ΑΓΟΡΑ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης αποχαιρετά το καλοκαίρι

Νέο φθινοπωρινό ωράριο από την Τρίτη 2 Σεπετεμβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Χαρτογράφηση των αναβαθμίδων της Λέσβου

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστεί η νέα πλατφόρμα ελεύθερης πρόσβασης στα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Μέτρου 2.1 Γεωργικών Συμβούλων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Υπηρεσιακό πρόεδρο αποκτά ο ΟΠΕΚΕΠΕ

Με τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή
ΑΓΡΟΤΕΣ

Λήξη του 9ου Φεστιβάλ Αμπελουργίας Ανεμώτιας

Η Ανεμώτια έγινε τόπος συνάντησης, συμπερίληψης και δημιουργικότητας, με δράσεις που ένωσαν αμπελουργούς, επιστήμονες, καλλιτέχνες, τεχνίτες, εθελοντές και επισκέπτες της Λέσβου και πέρα από αυτή
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εξωφρενική αισχροκέρδεια στα τρόφιμα

Τρελές αυξήσεις στις τιμές του μοσχαρίσιου κρέατος αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συνεργασία για προστασία των ψαράδων και του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Αισιόδοξα μηνύματα από την συνάντηση στην Πέτρα με στόχο την δημιουργία θαλάσσιου πάρκου