× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Συλλογική δύναμη: Η PARKSIDE φέρνει μαζί τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller για τη νέα καμπάνια DIY

Δημοσίευση 28/8/2025

Συλλογική δύναμη: Η PARKSIDE φέρνει μαζί τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller για τη νέα καμπάνια DIY
' χρόνος ανάγνωσης

Το Hollywood συναντά την τέχνη των κατασκευών: Στη νέα καμπάνια του DIY brand PARKSIDE, ο Arnold Schwarzenegger και ο Ralf Moeller εμφανίζονται μαζί για πρώτη φορά. Με ξεκάθαρη αφοσίωση στη φιλοσοφία του "φτιάξ’ το μόνος/η σου", πυροδοτούν με χιούμορ το DIY πνεύμα και φέρνουν νέα ενέργεια στη σκηνή των κατασκευών. Στόχος είναι να εμπνεύσουν τόσο έμπειρους ερασιτέχνες όσο και ενθουσιώδεις αρχάριους να αναλάβουν οι ίδιοι τα έργα τους.

Ο Arnold Schwarzenegger και η PARKSIDEένας πραγματικά ιδανικός συνδυασμός. Ο σταρ του Hollywood και το DIY brand ανανεώνουν τη συνεργασία τους και εγκαινιάζουν τον επόμενο γύρο της καμπάνιας «ΤΟ ‘ΧΕΙΣ ΑΝΕΤΑ». Για πρώτη φορά, ο ηθοποιός Ralf Moeller συμμετέχει σε ένα χιουμοριστικό σποτ μαζί με τον Schwarzenegger, μεταφέροντας το DIY πνεύμα της PARKSIDE με ζωντάνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ.

«Από Terminator σε Motivator: η συνεργασία με την PARKSIDE είναι φτιαγμένη για μένα. Κανένα DIY project δεν είναι πολύπλοκο, καμία πρόκληση πολύ μεγάλη – απλώς πρέπει να το θέλεις και να πιστεύεις στον εαυτό σου», λέει ο Arnold Schwarzenegger.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι μόνο ο Schwarzenegger που ενσαρκώνει την πρακτική νοοτροπία – ο Moeller επίσης εντυπωσιάζει με τις DIY γνώσεις του, τον ενθουσιασμό του για τις κατασκευές και τη φιλική του παρουσία. Οι δυο τους μοιράζονται μία μακροχρόνια φιλία και ένα κοινό σύνολο αξιών που ταιριάζει απόλυτα με τον προσγειωμένο χαρακτήρα της PARKSIDE. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι ότι η PARKSIDE δίνει σε όλους τη δυνατότητα να φέρουν το δικό τους εργαστήριο στο σπίτι τους, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή προϋπολογισμού. Το brand θέλει να ενθαρρύνει τον κόσμο να αναλάβει DIY projetcs, μικρά και μεγάλα. Δεν έχει σημασία η τελειότητα, αλλά η σωστή υποστήριξη και τα κατάλληλα εργαλεία.

«Το DIY είναι πραγματικά κάτι σπουδαίο. Το να δημιουργείς κάτι με τα χέρια σου και να βλέπεις το τελικό αποτέλεσμα – δεν συγκρίνεται με τίποτα. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ δεύτερη φορά για να στηρίξω την καμπάνια της PARKSIDE – ειδικά αφού πάντα ήμουν ενθουσιασμένος με τις κατασκευές», λέει ο Ralf Moeller.

Ο Martin Alles, Senior Vice President Brand της Lidl International αναφέρει σχετικά: «Ως το πιο δημοφιλές DIY brand στην Ευρώπη, η PARKSIDE αντιπροσωπεύει εργαλεία υψηλής απόδοσης, αλλά και το θάρρος να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Η νέα μας καμπάνια με τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller δείχνει ακριβώς αυτό: πόσα μπορείς να πετύχεις όταν πιστεύεις στον εαυτό σου. Και οι δύο ενσαρκώνουν το πνεύμα της PARKSIDE – αποφασιστικότητα, ενέργεια και την πεποίθηση ότι ο καθένας μπορεί να φέρει εις πέρας το δικό του έργο.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα omnichannel καμπάνια της PARKSIDE – διαθέσιμη στα καταστήματα Lidl– ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου 2025, με ευρεία προβολή στα μέσα. Μεταξύ άλλων, προβλέπονται δραστηριότητες out-of-home και digital-out-of-home, εκτεταμένη παρουσία στα social media και τηλεοπτικά σποτ.

 

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ρεκόρ πωλήσεων ελαιολάδου έκαναν οι Ισπανοί

Πούλησαν μέσα σε ένα χρόνο περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια τόνους. Δείτε εδώ τα αποθέματα της νέας χρονιά
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Μαθητικός κινηματογράφος που ενώνει τα νησιά του Αιγαίου

Ολοκληρώθηκε στη Μυτιλήνη και την Καλλονή το πρώτο μέρος του 13ου Διανησιωτικού Φεστιβάλ CINEμάθεια 2025 – Διακρίσεις για σχολεία της Λέσβου και της Λήμνου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Τιμούν την ελιά και την ελαιοκομία στο Σκόπελος Γέρας

Την εκδήλωση διοργανώνει ο Εξωραϊστικός, Εκπολιτιστικός και Αθλητικός – Χορευτικός Σύλλογος Σκοπέλου «Αγία Μαγδαληνή»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Αλλάζει επίπεδο η κτηνοτροφία στη Λέσβο

Νέες δυναμικές επενδύσεις στον τομέα της επεξεργασίας του κρέατος και του γάλακτος στο νησί
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΕΛΛΑΔΑ

Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για το επίδομα θέρμανσης

Τα κριτήρια και οι δικαιούχοι
ΕΛΛΑΔΑ

«Ένα ενοίκιο» επιστρέφεται τον Νοέμβριο

8+1 μέτρα στέγασης ύψους 450 εκατ. ευρώ: τι αλλάζει για ενοικιαστές και ιδιοκτήτες
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

O καφές έγινε πολυτέλεια στο ελληνικό νοικοικυριό

Ανατιμήσεις έως και 50% μέσα σε πέντε χρόνια – Ο «δείκτης καπουτσίνο» δείχνει τη μείωση της αγοραστικής δύναμης
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Γενική Συνέλευση και εκλογές στον ΕΟΣ Σάμου

Το Σαββατοκύριακο 18 και 19 Οκτωβρίοου
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ ως 17 Οκτωβρίου

Θα μοιραστούν 66,7 εκατ. ευρώ σε 51.499 δικαιούχους
ΑΓΡΟΤΕΣ

Νέες πωλήσεις ελαιολάδου στα 7,85 ευρώ ανά κιλό

Ο Συνεταιρισμός Αγίων Αποστόλων Λακωνίας δίνει τον τόνο στην ελληνική χονδρική αγορά
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

«Παλιά» με τιμή και… αξία

Τα ανακαινισμένα διαμερίσματα των δεκαετιών του ’70 και του ’80 γίνονται το νέο hot trend στην αγορά κατοικίας