× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Δημοσίευση 26/8/2025

H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο
' χρόνος ανάγνωσης

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.

H Lidl Ελλάς αντιλαμβάνεται πλήρως ότι η σπατάλη τροφίμων αποτελεί ένα σοβαρό παγκόσμια πρόβλημα, με σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε τη νέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «η δύναμή μας»  προκειμένου να κάνει ευρύτερα γνωστή την έννοια της σπατάλης τροφίμων, έννοια συνδεδεμένη με την υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα, την υπεύθυνη κατανάλωση και τη βιώσιμη διατροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπάνια εστιάζει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από την αφθονία και την υπερκατανάλωση, μεταφέροντας το μήνυμα πως μέσα από καλύτερες επιλογές, όλοι έχουμε τη δύναμη να δημιουργήσουμε έναν πιο βιώσιμο κόσμο.

Κεντρικό σημείο αναφοράς και θεμέλιο για τον σχεδιασμό όλων των δράσεων της εταιρείας αποτελεί η Πυραμίδα Σπατάλης Τροφίμων. Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στο πρώτο και πιο κρίσιμο επίπεδο της πυραμίδας — την αποφυγή, την αναδιανομή και την επεξεργασία τροφίμων για ανθρώπινη κατανάλωση — ενισχύοντας έτσι την πρόληψη, πριν τα τρόφιμα μετατραπούν σε απόβλητα. Με αυτόν τον τρόπο, αναδεικνύει τη σημασία της ευθύνης απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον, μέσα από μια προσέγγιση που συνδυάζει την κοινωνική προσφορά με τη βιώσιμη ανάπτυξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία επενδύει στρατηγικά σε πέντε βασικούς πυλώνες δράσης, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υπεύθυνη διαχείριση των πόρων:

  1. Διαδικασίες παραγγελιών υψηλής απόδοσης: Μέσω προηγμένων συστημάτων πρόβλεψης, διασφαλίζεται η ακριβής ποσότητα παραγγελιών, περιορίζοντας τη σπατάλη τροφίμων και την περιβαλλοντική επιβάρυνση.
  2. Freshness concept - Στοχευμένη μείωση τιμής: Προϊόντα προσφέρονται με έκπτωση, ενισχύοντας την κατανάλωσή τους και μειώνοντας τις απώλειες.
  3. Σακούλα φρούτων και λαχανικών «Επίλεξέ με»: Με τη σακούλα «Επίλεξε με» προσφέρονται φρούτα και λαχανικά με μικρές οπτικές ατέλειες, προς πώληση.
  4. Προσφορά κατάλληλων τροφίμων προς κατανάλωση στο Χαμόγελο του Παιδιού και στην Τράπεζα Τροφίμων: Προϊόντα που δεν πληρούν τα εμπορικά κριτήρια αλλά είναι ασφαλή προς κατανάλωση προσφέρονται σε κοινωνικούς φορείς, όπως το «Χαμόγελο του Παιδιού» και η Τράπεζα Τροφίμων.
  5. Υπεύθυνη διαχείριση φυτικών και ζωικών προϊόντων: Ζωικά υποπροϊόντα και οργανικά απορρίμματα αξιοποιούνται με την υποστήριξη των εξωτερικών συνεργατών μας για την παραγωγή λιπασμάτων, βιοαερίου και ζωοτροφών, με στόχο τη μείωση των αποβλήτων.

Με ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών μέσων, η εταιρεία, συνεχίζει τη δέσμευση της – η οποία ξεκίνησε από το 2020 – για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων ως προτεραιότητα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ως μέλος του ομίλου Schwarz, η Lidl Ελλάς έχει δεσμευτεί σε αυτόν τον στόχο, πλήρως ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2030.

Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τη δέσμευση της να ενεργεί ουσιαστικά και με μακροχρόνιο σχεδιασμό, υλοποιώντας πρωτοβουλίες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον. Μια δέσμευση που καθορίζει το παρόν και διαμορφώνει ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλες και όλους.

Δείτε τη νέα καμπάνια της εταιρείας εδώ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Μηχανισμό αυτόματης επιστροφής των επιδοτήσεων ετοιμάζει η κυβέρνηση

Στόχος της κυβέρνησης το νομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί πριν από τα Χριστούγεννα
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΟΠΕΚΕΠΕ Θυελλώδης κατάθεση της Πόπης Σεμερτζίδου

Το στέλεχος του αγροτικού τομέα της Ν.Δ. παραδέχθηκε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ότι συγγενικό της πρόσωπο έχει κερδίσει λαχείο ή λαχεία
ΑΓΟΡΑ

2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus

Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000 ευρώ για τα ψώνια της χρονιάς!
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σοβαρές καταγγελίες της ΕΘΕΑΣ για την κατανομή των βοσκοτόπων

Κίνδυνος μαζικών απωλειών ενισχύσεων για τους κτηνοτρόφους λίγες ημέρες πριν τις πληρωμές
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Οριακή βελτίωση του τζίρου των καταλυμάτων στο Βόρειο Αιγαίο

Άνοδος για Λέσβο και Σάμο αλλά μεγάλη πτώση για τη Χίο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Στην Ισπανία διεκδικούν την προστασία των παραδοσιακών ελαιώνων

Η δημιουργία της «Ένωσης του παραδοσιακού ελαιώνα» έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Έλληνες ελαιοπαραγωγούς αφού η πλειοψηφία των Ελληνικών ελαιώνων βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία
ΑΓΡΟΤΕΣ

Έρχεται η μεταφορά των ημιτελών σχεδίων βελτίωσης

Τι προβλέπει η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τους δικαιούχους αγρότες που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις επενδύσεις τους
ΕΛΛΑΔΑ

Το 40% των φορολογικών εσόδων έδωσε ο ΦΠΑ

Ανοδικά κινήθηκαν και οι φόροι ακίνητης περιουσίας, φθάνοντας τα 2,227 δισ. ευρώ και υπερβαίνοντας τον στόχο κατά 10 εκατ. ευρώ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νόστιμο μάθημα στο δημοτικό σχολείο Κάτω Τρίτους

Φρέσκο σπανάκι από τον σχολικό κήπο έγινε σπανακόπιτα για όλα τα παιδιά
ΕΛΛΑΔΑ

Τεχνική λύση ξανά στις αγροτικές επιδοτήσεις με τον κίνδυνο νέων στρεβλώσεων

Η κυβέρνηση εφαρμόζει μεταβατικό σύστημα για το 2025 υποστηρίζοντας ότι βάζει τέλος στα πανωγραψίματα ενώ οι αγρότες φοβούνται επανάληψη παλιών πρακτικών
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας

Η δυναμική συμμετοχή του Βορείου Αιγαίου
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητείται υπάλληλος για την υποστήριξη γραφείου

Από την Εταιρεία Γαλακτοκομική Λέσβου ΑΒΕΕ με έδρα τα Χύδηρα