× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Δημοσίευση 26/8/2025

H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο
' χρόνος ανάγνωσης

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.

H Lidl Ελλάς αντιλαμβάνεται πλήρως ότι η σπατάλη τροφίμων αποτελεί ένα σοβαρό παγκόσμια πρόβλημα, με σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε τη νέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «η δύναμή μας»  προκειμένου να κάνει ευρύτερα γνωστή την έννοια της σπατάλης τροφίμων, έννοια συνδεδεμένη με την υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα, την υπεύθυνη κατανάλωση και τη βιώσιμη διατροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπάνια εστιάζει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από την αφθονία και την υπερκατανάλωση, μεταφέροντας το μήνυμα πως μέσα από καλύτερες επιλογές, όλοι έχουμε τη δύναμη να δημιουργήσουμε έναν πιο βιώσιμο κόσμο.

Κεντρικό σημείο αναφοράς και θεμέλιο για τον σχεδιασμό όλων των δράσεων της εταιρείας αποτελεί η Πυραμίδα Σπατάλης Τροφίμων. Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στο πρώτο και πιο κρίσιμο επίπεδο της πυραμίδας — την αποφυγή, την αναδιανομή και την επεξεργασία τροφίμων για ανθρώπινη κατανάλωση — ενισχύοντας έτσι την πρόληψη, πριν τα τρόφιμα μετατραπούν σε απόβλητα. Με αυτόν τον τρόπο, αναδεικνύει τη σημασία της ευθύνης απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον, μέσα από μια προσέγγιση που συνδυάζει την κοινωνική προσφορά με τη βιώσιμη ανάπτυξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία επενδύει στρατηγικά σε πέντε βασικούς πυλώνες δράσης, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υπεύθυνη διαχείριση των πόρων:

  1. Διαδικασίες παραγγελιών υψηλής απόδοσης: Μέσω προηγμένων συστημάτων πρόβλεψης, διασφαλίζεται η ακριβής ποσότητα παραγγελιών, περιορίζοντας τη σπατάλη τροφίμων και την περιβαλλοντική επιβάρυνση.
  2. Freshness concept - Στοχευμένη μείωση τιμής: Προϊόντα προσφέρονται με έκπτωση, ενισχύοντας την κατανάλωσή τους και μειώνοντας τις απώλειες.
  3. Σακούλα φρούτων και λαχανικών «Επίλεξέ με»: Με τη σακούλα «Επίλεξε με» προσφέρονται φρούτα και λαχανικά με μικρές οπτικές ατέλειες, προς πώληση.
  4. Προσφορά κατάλληλων τροφίμων προς κατανάλωση στο Χαμόγελο του Παιδιού και στην Τράπεζα Τροφίμων: Προϊόντα που δεν πληρούν τα εμπορικά κριτήρια αλλά είναι ασφαλή προς κατανάλωση προσφέρονται σε κοινωνικούς φορείς, όπως το «Χαμόγελο του Παιδιού» και η Τράπεζα Τροφίμων.
  5. Υπεύθυνη διαχείριση φυτικών και ζωικών προϊόντων: Ζωικά υποπροϊόντα και οργανικά απορρίμματα αξιοποιούνται με την υποστήριξη των εξωτερικών συνεργατών μας για την παραγωγή λιπασμάτων, βιοαερίου και ζωοτροφών, με στόχο τη μείωση των αποβλήτων.

Με ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών μέσων, η εταιρεία, συνεχίζει τη δέσμευση της – η οποία ξεκίνησε από το 2020 – για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων ως προτεραιότητα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ως μέλος του ομίλου Schwarz, η Lidl Ελλάς έχει δεσμευτεί σε αυτόν τον στόχο, πλήρως ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2030.

Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τη δέσμευση της να ενεργεί ουσιαστικά και με μακροχρόνιο σχεδιασμό, υλοποιώντας πρωτοβουλίες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον. Μια δέσμευση που καθορίζει το παρόν και διαμορφώνει ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλες και όλους.

Δείτε τη νέα καμπάνια της εταιρείας εδώ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εξωφρενική αισχροκέρδεια στα τρόφιμα

Τρελές αυξήσεις στις τιμές του μοσχαρίσιου κρέατος αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συνεργασία για προστασία των ψαράδων και του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Αισιόδοξα μηνύματα από την συνάντηση στην Πέτρα με στόχο την δημιουργία θαλάσσιου πάρκου
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΕΥΣΗ

Από τα αμπέλια έως τα τυριά και την απαράμιλλη γαστρονομία της Λήμνου

Πηγή γεύσης και παράδοσης του Αιγαίου- ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ «Ν» ΣΤΗ ΛΗΜΝΟ
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Την Παρασκευή 29 Αυγούστου κλείνει το ΟΣΔΕ

Περίπου 100.000 αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης δεν έχουν οριστικοποιηθεί σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παιχνίδια τις Κομισιόν τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες

Νέα παρέμβαση της Επιστημονική Εταιρεία Εγκυκλοπαιδιστών Ελαιοκομίας να μην ληφθούν αποφάσεις για το ελαιόλαδο και το πυρηνέλαιο χωρίς πλήρη επιστημονική τεκμηρίωση
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση για την αναγέννηση των Ιαματικών Λουτρών Θερμής

Σε εξέλιξη οι εργασίες εκσυγχρονισμού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ – Στόχος να υποδεχθούν ξανά επισκέπτες το καλοκαίρι του 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Η κυβέρνηση επανεξετάζει τα μέτρα κατά της φοροδιαφυγής

Γιατί οι πολίτες προτιμούν ακόμη τα μετρητά παρά τις εκπτώσεις φόρου στις ψηφιακές συναλλαγές
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως 29 Αυγούστου

Θα καταβληθούν 2,44 δισεκατομμύρια ευρώ σε 4.322.897 δικαιούχους
ΕΛΛΑΔΑ

Ζώα στα χαρτιά, επιδοτήσεις στην τσέπη

Οι «μεγαλοκτηνοτρόφοι» επικαλούνται μέχρι και τους λύκους για να δικαιολογήσουν τις απάτες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Ούριος άνεμος στην αγορά του ελαιολάδου

Συνεχίστηκε η μικρή βελτίωση των τιμών και κατά τη διάρκεια του Αυγούστου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Θερίζει.. αιγοπρόβατα η ευλογιά στη Δυτική Ελλάδα

Επιβεβαιώθηκαν 13 εστίες της ζωονόσου και αναμένονται αποτελέσματα για άλλα 12 ύποπτα κρούσματα