× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Με πολύωρη καθυστέρηση αναμένεται το «Θαλασσίτης» στη Μυτιλήνη

Το οχηματαγωγό της Αειναύτης Ν.Ε. πραγματοποιεί το παρθενικό του ταξίδι στο Βόρειο Αιγαίο

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 2/8/2025

Με πολύωρη καθυστέρηση αναμένεται το «Θαλασσίτης» στη Μυτιλήνη
' χρόνος ανάγνωσης

Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, Σάββατο 2 Αυγούστου 5.00 το απόγευμα, το οχηματαγωγό «Θαλασσίτης», μόλις είχε αποπλεύσει από το λιμάνι της Χίου με προορισμό το λιμάνι της Μυτιλήνης. Δεδομένης της χαμηλής ταχύτητας με την οποία κινείται, 14,5 μίλια ανά ώρα, η άφιξη του στο λιμάνι της Μυτιλήνης αναμένεται στις 10.00 το βράδυ, δηλαδή με καθυστέρηση 10 ωρών από τον προγραμματισμένο κατάπλου του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για το παρθενικό δρομολόγιο του πλοίου της Αειναύτης Ν.Ε. στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη – Μύρινα – Θεσσαλονίκη. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε ανακοινώσει την έναρξη των δρομολογίων του από τον Νοέμβριο του 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του «Θαλασσίτης»

Ένα σκαρί του 1988 είναι το πλοίο «Θαλασσίτης» που ανήκει στην εταιρεία Αειναύτης Ν.Ε. το οποίο σήμερα πραγματοποιηθεί το παρθενικό του ταξίδι στο Βόρειο Αιγαίο. Το πλοίο αν και χαρακτηρίζεται ως επιβατικό – οχηματαγωγό θα λειτουργεί ως καθαρό οχηματαγωγό (Ro – Ro), δηλαδή θα μεταφέρει φορτηγά και άλλα οχήματα.

Το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα στις αρχές του 2024 και λίγο καιρό αργότερα ξεκίνησαν οι εργασίες επισκευής και συντήρησης του. Το καλοκαίρι του 2024 απασχόλησε την επικαιρότητα όταν εκδηλώθηκε φωτιά σε αυτό η οποία προκάλεσε εκτεταμένες ζημίες. Η πυρκαγιά αντιμετωπίσθηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως η φωτιά στο πλοίο πήγε πολύ πίσω τις εργασίες σε αυτό. Ταυτόχρονα οι έλεγχοι στο πλοίο έγιναν πολύ πιο αυστηροί ώστε να διασφαλιστεί ότι θα είναι αξιόπλοο.

Το πλοίο έχει μήκος 155 μέτρα και πλάτος 22 μέτρα, βύθισμα 4,7 μέτρα. Εκτιμάται πως θα μπορεί να μεταφέρει 100 φορτηγά. Το «Θαλασσίτης» έχει σημαία Κύπρου.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Εμπρός τώρα για το Βόλο»

Πλώρη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου με το Βόλο βάζει ο Περιφερειάρχης Κώστας Μουτζούρης μετά την προκήρυξη του διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού της γραμμής Ro-Ro Αλεξανδρούπολη-Λέσβος-Χίος-Πειραιά
ΑΓΟΡΑ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΕΤΑΛ

Η Εταιρεία επενδύει στη συνεργασία και στη νησιωτική ανάπτυξη με ορίζοντα το 2030
ΑΤΖΕΝΤΑ

Ανάβουν τα καζάνια των φίλων στην Ανεμώτια

Αποστάγματα, μανιτάρια και μουσικές στη 5η Συνάντηση Φιλίας & Επικοινωνίας – μια γιορτή που μυρίζει κοινότητα και φθινόπωρο
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Μάχη για να σωθούν τα ΕΛΤΑ της Ερεσού και του Πλωμαρίου

Τι λέει ο πρόεδρος των εργαζομένων ΕΛΤΑ Λέσβου στο «Ν» και αιχμηρή καταγγελία για την ολιγωρία της Διοίκησης από τους εργαζόμενους
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

«Ξαφνικός θάνατος» για τα ΕΛΤΑ στη Λέσβο

Τι λέει ο πρόεδρος του Σωματείου «Ζήνων», Γρηγόρης Κάιτατζης
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ

Το «Ηφαίστειο Ανεμώτιας» στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

Παράδειγμα κοινωνικής επιχειρηματικότητας από τη Λέσβο
ΑΓΟΡΑ

Μοναδική προσφορά από το Beauty House στη Μυτιλήνη

IPL full body αποτρίχωση μόνο με 140 ευρώ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Πάνε και έρχονται στη Λέσβο τα στελέχη των γαλακτοβιομηχανιών

Στόχος των κτηνοτροφικών συνεταιρισμών του νησιού να πετύχουν αύξηση της τιμής για λογαριασμό των μελών τους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ζοφερό φθινόπωρο για την ελαιοκομία στη Λέσβο

Ελάχιστη παραγωγή, χαμηλές τιμές και νέα μέτρα δημιουργούν ασφυξία στους ελαιοπαραγωγούς του νησιού. Από χαμηλά ξεκινούν οι τιμές στο νησί για έξτρα παρθένα και παρθένα ελαιόλαδα
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα δεδομένα στο κληρονομικό δίκαιο

Βασικός στόχος του νομοσχεδίου είναι η προστασία των πολιτών από την οικονομική παγίδα των χρεωμένων κληρονομιών.
ΕΛΛΑΔΑ

Ποιος ελέγχει ποιον στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Η κατάθεση της Ρόζας Γαργαλάκου ανοίγει νέα ερωτήματα για τις ευθύνες των τεχνικών συμβούλων και των διοικήσεων
ΑΓΟΡΑ

Το In Market κλειστό σε ένδειξη πένθους

Η ομάδα του καταστήματος εκφράζει βαθιά θλίψη και τα συλλυπητήρια της στην οικογένεια της αγαπημένης συνεργάτιδας Ρένας Μαυρογιάννη