× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025

Με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025, η εταιρεία αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών κερδίζεται με συνέπεια, καινοτομία και ουσιαστική σύνδεση

Δημοσίευση 11/7/2025

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025
' χρόνος ανάγνωσης

Από αριστερά προς τα δεξιά

Ελένη Αρβανιτίδου, Associate, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Χρήστος Κοτέλης, Team Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Αναστασία Bουτσά, Content Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Στυλιανός Βουβούδης, Business Analyst, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει για ακόμη μία χρονιά ότι βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η Lidl Ελλάς απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.

Το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο επιβράβευσης. Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από καινοτόμες πρακτικές, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «πιστότητα» στη σύγχρονη εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best in Retail” για τα 5 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας πελατών, με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long Term Initiative” για μια διαχρονικά «πιστή» σχέση με τον καταναλωτή, που εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με συνέπεια.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Most Innovative Initiative” για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας στην πράξη.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Gamification” για την εξοικονόμηση «παίζοντας», μέσα από διαδραστικές λειτουργίες του Lidl Plus.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of CRM” για τη στοχευμένη σύνδεση με τον πιστό πελάτη, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», όπου μια μικρή κίνηση προσφέρει μεγάλη χαρά.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Brand Advocates & Influencers” για τον Lidl Plus ανοιξιάτικο διαγωνισμό, που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Partnership Initiative” για τα 3rd Party Benefits, τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Loyalty Management Software” για τα καινοτόμα εργαλεία CRM και τη δυναμική χρήση του Lidl Plus.

Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε έξυπνες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ανθρώπινες σχέσεις, διαμορφώνοντας ένα νέο πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συσκέψεις επί συσκέψεων για την ευλογιά των προβάτων

Ωστόσο το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης εδώ και ένα χρόνο δεν έχει σχέδιο για την αντιμετώπιση της επιζωοτίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το ελαιόλαδο στο επίκεντρο επιστημονικής ημερίδας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Διακεκριμένοι επιστήμονες αναλύουν τη συμβολή του στην υγεία και την αειφόρο ανάπτυξη
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μετά το δρομολόγιο της Αλεξανδρούπολης, το Βόρειο Αιγαίο βάζει πλώρη για Βόλο

Την ικανοποίησή του εξέφρασε σε συνέντευξη τύπου ο περιφερειάρχης Βορείου Κώστας Μουτζούρης για τη δρομολόγηση Ρο- Ρο που θα συνδέει τη Θράκη, με Σίγρι, Μεστά και Πειραιά.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Στήσε τώρα τον χειμωνιάτικο μπαχτσέ

Ο γεωπόνος Θοδωρής Αγγελέλλης εξηγεί ποια λαχανικά φυτεύονται αυτή την εποχή, τα οφέλη, το σωστό χρονοδιάγραμμα και όλα τα μυστικά της καλλιέργειας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΙΒΛΙΟ

Βιβλιοπωλείο Φωτίου: Μια ιστορία γνώσης και εμπιστοσύνης

Για περισσότερα από 40 χρόνια, το βιβλιοπωλείο που αγαπά το παιδί, το σχολείο και το βιβλίο
ΚΟΣΜΟΣ

Καταγγελίες για χαμηλές τιμές στα κρασοστάφυλα της Ριόχα

Οι συνεταιρισμοί των αμπελουργών μιλούν για καταχρηστικές εμπορικές πρακτικές και αδυναμία κάλυψης του κόστους παραγωγής
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πτώση της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα

Η πτώση αυτή συνδέεται με τις εκτεταμένες ζημιές που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ντάνιελ» το φθινόπωρο του 2023.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εμπλοκή στις πληρωμές των προγραμμάτων ΟΕΦ

Κίνδυνο απώλειας ευρωπαϊκής χρηματοδότησης επισημαίνει η ΕΘΕΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι στα Lidl

Στο πλαίσιο της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε αγορά 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης από την εταιρεία ερευνών IWD
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Η φωνή των νησιών εισακούστηκε – μείωση ΦΠΑ στο Βόρειο Αιγαίο»

«Το αίτημα των Επιμελητηρίων Βορείου Αιγαίου έγινε πράξη στην 89η ΔΕΘ» λέει ο Βαγγέλης Μυρσινιάς
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

Μείον 32.000 δηλώσεις στο ΟΣΔΕ 2025

Η μελέτη των αιτήσεων αυτών θα αποκαλύψει πολλά από τα κριμένα μυστικά του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ. Αποκαλυπτική συνέντευξη του αντιπροέδρου της ΠΕΦΑΣΥ Γιάννη Φλωριδη στο ρ/σ 99 FM ΣΤΟΝΗΣΙ
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑ

Γυρίζουν την πλάτη οι ντόπιοι καταναλωτές στην αγορά της Μυτιλήνης;

Μειωμένος ο τζίρος των εκπτώσεων στα καταστήματα της πόλης το καλοκαίρι. Πανελλαδικό φαινόμενο χαρακτηρίζει το γεγονός ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου και προβλέπει δύσκολο χειμώνα για τις επιχειρήσεις
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ