Από αριστερά προς τα δεξιά
Ελένη Αρβανιτίδου, Associate, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Χρήστος Κοτέλης, Team Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Αναστασία Bουτσά, Content Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Στυλιανός Βουβούδης, Business Analyst, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς
Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει για ακόμη μία χρονιά ότι βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η Lidl Ελλάς απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.
Το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο επιβράβευσης. Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από καινοτόμες πρακτικές, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «πιστότητα» στη σύγχρονη εποχή.
Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:
Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε έξυπνες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ανθρώπινες σχέσεις, διαμορφώνοντας ένα νέο πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
youtube.com/lidlhellas