× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025

Με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025, η εταιρεία αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών κερδίζεται με συνέπεια, καινοτομία και ουσιαστική σύνδεση

Δημοσίευση 11/7/2025

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025
' χρόνος ανάγνωσης

Από αριστερά προς τα δεξιά

Ελένη Αρβανιτίδου, Associate, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Χρήστος Κοτέλης, Team Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Αναστασία Bουτσά, Content Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Στυλιανός Βουβούδης, Business Analyst, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει για ακόμη μία χρονιά ότι βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η Lidl Ελλάς απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.

Το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο επιβράβευσης. Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από καινοτόμες πρακτικές, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «πιστότητα» στη σύγχρονη εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best in Retail” για τα 5 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας πελατών, με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long Term Initiative” για μια διαχρονικά «πιστή» σχέση με τον καταναλωτή, που εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με συνέπεια.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Most Innovative Initiative” για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας στην πράξη.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Gamification” για την εξοικονόμηση «παίζοντας», μέσα από διαδραστικές λειτουργίες του Lidl Plus.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of CRM” για τη στοχευμένη σύνδεση με τον πιστό πελάτη, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», όπου μια μικρή κίνηση προσφέρει μεγάλη χαρά.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Brand Advocates & Influencers” για τον Lidl Plus ανοιξιάτικο διαγωνισμό, που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Partnership Initiative” για τα 3rd Party Benefits, τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Loyalty Management Software” για τα καινοτόμα εργαλεία CRM και τη δυναμική χρήση του Lidl Plus.

Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε έξυπνες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ανθρώπινες σχέσεις, διαμορφώνοντας ένα νέο πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

600 Αμερικανοί τουρίστες στη Μυτιλήνη

Με το κρουαζιερόπλοιο Explora που ήρθε την Κυριακή 27 Ιουλίου, χωρίς να έχει προγραμματισθεί, στο λιμάνι της Μυτιλήνης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συζήτηση στη βουλή για την ευλογιά των προβάτων

Μετά από επίκαιρη ερώτηση του ΚΚΕ και του βουλευτή Γιάννη Δελή
ΑΓΡΟΤΕΣ

Κρούσματα ευλογιάς των προβάτων στις Σέρρες

Ασταμάτητη συνεχίζει η εξέλιξη της επιζωοτίας στην ηπειρωτική Ελλάδα
ΚΟΣΜΟΣ

Μεγάλες ζημιές στην αγροτική παραγωγή της Ισπανίας από χαλαζοπτώσεις

Αυξημένες αποζημιώσεις κατά 7% για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους της χώρας.
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Λέσβος και Σάμος μέτρησαν μείωση των αφίξεων

Μυτιλήνη, Σάμος, Σαντορίνη και Κάρπαθος είδαν στο τέλος του Ιουνίου μείωση των διεθνών αφίξεων στα αεροδρόμια τους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Σε ανοδική τροχιά οι τιμές του ελαιολάδου στην Τουρκία

Νέα δεδομένα δημιουργούν στην αγορά οι άδειες δεξαμενές της Ιταλίας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Δεν έδεσε στο Καρλόβασι το «Διαγόρας»

Αιτία οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στο λιμάνι
ΕΛΛΑΔΑ

Μικρό το ενδιαφέρον για εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου

Το τίμημα της εξαγοράς υπολογίζεται βάσει των αντικειμενικών αξιών, με δυνατότητα εξόφλησης είτε εφάπαξ με έκπτωση 10%, είτε σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις, με ελάχιστη δόση τα 100 ευρώ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Aκόμη ένας δύσκολος Αύγουστος για τις μεταφορές του Βορείου Αιγαίου

Μόλις δύο δρομολόγιο πλοίου Ro – Ro θα πραγματοποιηθούν κατά την διάρκεια του μήνα προς Χίο και Λέσβο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Καταβλήθηκαν 28 εκατ. ευρώ σε 23.415 δικαιούχους

Πληρωμή υπολοίπων αγροπεριβαλλοντικών μέτρων του 2024
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ ως 1η Αυγούστου

Θα καταβληθούν 2,4 δις ευρώ σε 4,36 εκατ. δικαιούχους
ΕΛΛΑΔΑ

Δεκάδες καταγγελίες για εξοντωτικές συνθήκες εργασίας

Λιποθυμούν ακόμη και οι επιθεωρητές εργασίας σημειώνει σε ανακοίνωση της η ΓΣΕΕ