× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025

Με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025, η εταιρεία αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών κερδίζεται με συνέπεια, καινοτομία και ουσιαστική σύνδεση

Δημοσίευση 11/7/2025

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025
' χρόνος ανάγνωσης

Από αριστερά προς τα δεξιά

Ελένη Αρβανιτίδου, Associate, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Χρήστος Κοτέλης, Team Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Αναστασία Bουτσά, Content Manager, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς | Στυλιανός Βουβούδης, Business Analyst, CRM & Loyalty, Lidl Ελλάς

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει για ακόμη μία χρονιά ότι βρίσκεται στην αιχμή των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η Lidl Ελλάς απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.

Το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο επιβράβευσης. Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από καινοτόμες πρακτικές, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «πιστότητα» στη σύγχρονη εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best in Retail” για τα 5 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας πελατών, με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long Term Initiative” για μια διαχρονικά «πιστή» σχέση με τον καταναλωτή, που εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με συνέπεια.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Most Innovative Initiative” για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας στην πράξη.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Gamification” για την εξοικονόμηση «παίζοντας», μέσα από διαδραστικές λειτουργίες του Lidl Plus.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of CRM” για τη στοχευμένη σύνδεση με τον πιστό πελάτη, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», όπου μια μικρή κίνηση προσφέρει μεγάλη χαρά.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Brand Advocates & Influencers” για τον Lidl Plus ανοιξιάτικο διαγωνισμό, που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Partnership Initiative” για τα 3rd Party Benefits, τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Loyalty Management Software” για τα καινοτόμα εργαλεία CRM και τη δυναμική χρήση του Lidl Plus.

Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε έξυπνες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ανθρώπινες σχέσεις, διαμορφώνοντας ένα νέο πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Απογραφή κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων έως 31 Δεκεμβρίου

Πρόστιμο 200 ευρώ θα πληρώσουν όσοι προχωρήσουν στην απογραφή μετά το τέλος του χρόνου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ψηλαφίζοντας την κτηνοτροφία του μέλλοντος

Η Ένωση Κτηνοτρόφων Προβάτου Φυλής Λέσβου δείχνει στην πράξη την κατεύθυνση που μπορεί και πρέπει να ακολουθήσει η πρωτογενή παραγωγή του νησιού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

«Χωρίς συνενώσεις οι συνεταιρισμοί της Λέσβου δεν έχουν μέλλον»

Το μέλος του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού ΚΑΠΗΣ Αχιλλέας Κιαχαγιάς μίλησε το ραδιοφωνικό σταθμό 99 fm ΣΤΟ ΝΗΣΙ και την εκπομπή «Μιλάμε Οικονομικά»
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις νέες βάσεις δεδομένων για τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων

Υπουργείο Οικονομίας και Τράπεζα της Ελλάδος δημιουργούν σύστημα «νέων Τειρεσιών» για πλήρη εικόνα των οφειλών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Σε νευρική κρίση... οι τιμές του ελαιολάδου

Αστάθεια στις τιμές, πτώση της ποιότητας και μειωμένη ζήτηση στις μεσογειακές αγορές
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Στις 250.000 η παραγωγή ελαιολάδου στην Τουρκία

Πρόβλημα για τους παραγωγούς της χώρας το υψηλό κόστος παραγωγής
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Τάλως» στο Βόρειο Αιγαίο

Νέος σχεδιασμός των δρομολογίων για να εξυπηρετηθεί η μεταφορά ζωοτροφών από το λιμάνι της Καβάλας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κεντρικός ο ρόλος του λογιστή από τα Γιαννιτσά

Συνεχίστηκαν οι απολογίες των κατηγορουμένων για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο «χάρτης» πληρωμών από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

Το ποσό των 2,42 δις ευρώ θα πληρωθούν σε 4,29 εκατομμύρια δικαιούχους ως τις 31 Οκτωβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πρώτος σε ψήφους ο Ιγνάτης Μανάβης στο Συνεταιρισμό Στύψης

Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα των εκλογών που έγιναν την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ξεσηκώνονται οι αγρότες, τα τρακτέρ κατεβαίνουν στην Αθήνα

Μετά το «πάγωμα» των ενισχύσεων και την εξάπλωση της ευλογιάς, οι παραγωγοί ενώνουν δυνάμεις – Η ΕΘΕΑΣ καλεί σε πανελλαδικό αγροτικό συλλαλητήριο στις αρχές Νοεμβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σκέρτσος: Γνώριζε το Μαξίμου όσο συμβαίνουν στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Ο Υπουργός Επικρατείας και στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού παραδέχθηκε πως η Προεδρεία της κυβέρνησης γνώριζε τι γίνονταν με τις αγροτικές επιδοτήσεις