× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Δύο οχηματαγωγά πλοία για το Βόρειο Αιγαίο

Αυτά είναι τα πλοία που δηλώθηκαν ότι θα εκτελούν δρομολόγια την περίοδο 2025 – 2026

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 10/2/2025

Δύο οχηματαγωγά πλοία για το Βόρειο Αιγαίο
' χρόνος ανάγνωσης

Τα οχηματαγωγά πλοία Θαλασσίτης και Τάλως δηλώθηκαν από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες Αει Ναύτης και Creta Gargo Lines είναι τα πλοία που θα εκτελούν δρομολόγια στα νησιά του Βορείου Αιγαίου την δρομολογιακή περίοδο 2025 – 2026. Το πλοίο Θαλασσίτης που αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια πολύ σύντομα, έχει δηλωθεί για τις γραμμές Πειραιάς – Χανία, Πειραιάς – Θήρα – Χανία, Περαιάς – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Θεσσαλονίκη, Πειραιάς – Μύκονος – Βαθύ – Κως – Ρόδος, Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνης Πειραιάς – Θήρα – Ηράκλειο, Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα.

Το Τάλως, δηλώθηκε ότι θα κάνει τα δρομολόγια Πειραιάς – Μύκονος – Εύδηλος Ικαρίας – Βαθύ Σάμου,. Πειραιάς – Κύθηρα – Χανιά, Πειραιάς – Σύρος – Τήυνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Ιος, Πειραιάς – Μύκονος – Μεστά – Μυτιλήνη – Λήμνος και Πειραιάς – Μύκονος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δηλαδή πρακτικά τα πλοία  θα κάνουν δρομολόγια σε όλο το Αιγαίο ανάλογα με το που βρίσκουν μεταφορικό έργο. Στις δηλώσεις που έχουν κατατεθεί από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν υπάρχει αναφορά σε εβδομαδιαίο προγραμματισμό.

Τα άλλα οχηματαγωγά πλοία που έχουν δηλωθεί είναι το Blue Carrier 1, Blue Carrier 2 Group Attica και τα Άγιος Γεώργιος και Ιωσήφ της Creta Gargo Lines.

Το Πελαγίτης δεν είναι μεταξύ των πλοίων θα πραγματοποιεί δρομολόγια στις γραμμές της Ελλάδας, κι είναι άγνωστο ποια θα είναι η τύχη του ως αυτή την ώρα.  

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Xάθηκαν δυο σημαντικές τουριστικές αγορές για τη Λέσβο

Ο τουριστικός πράκτορας Βαγγέλης Κουταλιανός περιγράφει τις σοβαρές δυσλειτουργίες που οδήγησαν δύο μεγάλες τουριστικές εταιρείες να αποχωρήσουν, επισημαίνοντας ότι η έλλειψη ποιότητας και υποδομών πλήττει την εικόνα του νησιού.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΟΡΑ

«Η πατρίδα του ούζου είναι η Λέσβος»: τι σχεδιάζει ο Σύνδεσμος Ποτοποιών

Προκλήσεις, ευκαιρίες και το επόμενο βήμα για το Ouzofest
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΕΛΛΑΔΑ

Σε καθεστώς ανασφάλειας η νέα γενιά των εργαζομένων

Η νέα έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ και της ALCO αποτυπώνει μια μορφωμένη αλλά επισφαλή γενιά που εργάζεται με χαμηλές αμοιβές, περιορισμένες προοπτικές και έντονη ψυχική κόπωση
ΕΛΛΑΔΑ

Αυστηρό πλαίσιο για τις υποχρεώσεις των εταιρειών στο Γ.Ε.ΜΗ.

Λήγει στο τέλος του 2025 η περίοδος χάριτος – Ακολουθούν βαριά πρόστιμα και διασταυρώσεις με την ΑΑΔΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κατέθεσε ο Κουφουδάκης στην εξεταστική επιτροπή

Απόλυτα λειτουργικό το πληροφοριακό σύστημα για τις πληρωμές των επιδοτήσεων δήλωσε το στέλεχος της Cognitera
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Κεφαλογιάννης: Δεν χάνει χρήματα από την ΚΑΠ η Ελλάδα

Ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ. σε ανακοίνωση του αναφέρει πως η Ελλάδα αναμένεται να διατηρήσει το επίπεδο χρηματοδότησης 19 δις ευρώ από την Κοινή Αγροτική Πολιτική για την περίοδο 2028 - 2034
ΕΛΛΑΔΑ

Στα 56 ανήλθαν τα νέα κρούσματα καταρροϊκού πυρετού στην ηπειρωτική Ελλάδα

Η επιζωοτία συνεχίζει να εξαπλώνεται με μεγάλο αριθμό κρουσμάτων στην ηπειρωτική Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συζήτηση – απολογισμός για την τουριστική σεζόν

Με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Λέσβου πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου για δεύτερη χρονιά ανάλυση των δυνατών και αδύνατων σημείων του τουριστικού προϊόντος της Λέσβου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Super Star και Blue Star Myconos στις άγονες γραμμές της Λήμνου

Οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις του νησιού του Ηφαίστου ως τις 10 Ιανουαρίου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Οι «Ενεργοί Πολίτες Λήμνου» ζωντανεύουν την ιστορία του σκύλου Ντικ

Σε συνεργασία με την Α΄ τάξη του Γυμνασίου Μούδρου και το Δημοτικό Σχολείο Κοντοπουλίου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Παρέμβαση Βλάττα για τη διακίνηση αμνοεριφίων της Λήμνου

Ο Αντιπεριφερειάρχης επισημαίνει ότι η εφαρμογή των προτάσεων αυτών είναι εφικτή και κρίσιμη, ώστε το 2025 να μη μετατραπεί σε ακόμη μια δύσκολη χρονιά για τον κτηνοτροφικό κόσμο των νησιών
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πληρωμή επιδοτήσεων ως τέλος Νοεμβρίου υποσχέθηκε ο Τσιάρας

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης είπε ότι η καθυστέρηση στις πληρωμές συνδέεται με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής