× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Προσωρινή δρομολόγηση στη γραμμή Ζάκυνθος – Κυλλήνη για το Smyrna di Levante

Δυσκολεύεται η Levante Ferries να βρει τρόπο αξιοποίησης του

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 21/1/2025

Προσωρινή δρομολόγηση στη γραμμή Ζάκυνθος – Κυλλήνη για το Smyrna di Levante
' χρόνος ανάγνωσης

Στην γραμμή Ζάκυνθος – Κυλλήνη δρομολογήθηκε προσωρινά το Smyrna di Levante το πλοίο που πριν περίπου 2,5 χρόνια η ακτοπλοϊκή εταιρεία Levante Ferries προσπάθησε να το καθιερώσει στην γραμμή Σμύρνη – Θεσσαλονίκη.

Το πλοίο που έτυχε εκτεταμένης ανακατασκευής που κόστισε πολλά εκατομμύρια ευρώ, μπαίνει σε μια γραμμή (Ζάκυνθος – Κυλλήνη) που εξυπηρετείται από ημερόπλοια όπως είναι το Mare di Levante. Δηλαδή πλοία που δεν διαθέτουν καμπίνες και έχουν μεγάλους δημόσιους χώρους. Το Smyrna di Levante, που πλέον είναι 48 ετών, είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να εκτελεί δρομολόγια την νύκτα καθώς διαθέτει καμπίνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την αποτυχημένη δρομολόγηση του στην γραμμή Σμύρνη – Θεσσαλονίκη, το δεύτερο εξάμηνο του 2022, το Smyrna di Levante έμεινε χωρίς γραμμή για μεγάλο χρονικό διάστημα και ήταν δεμένο στο Πέραμα - Αττικής. Το καλοκαίρι του 2024 ναυλώθηκε από την κυβέρνηση του Ισραήλ και μετακινήθηκε στην Λεμεσό ώστε να είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει την μεταφορά στελεχών ή πολιτών του κράτους.

Η επιστροφή του στην Ελλάδα και η δρομολόγηση του στην γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης δείχνει πως η εταιρεία δυσκολεύεται πολύ να βρει τρόπο να το αξιοποιήσει. Οι φήμες που ήθελαν το πλοίο να πηγαίνει στο Μαρόκο για να δρομολογηθεί εκεί δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγα λόγια για το πλοίο

Ήταν Δευτέρα 24 Απριλίου, όταν τα Shippax Awards βράβευσαν την Levante Ferrries  για την μετασκευή του Smyrna di Levante, ως την καλύτερη μετασκευή πλοίου για το 2022. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του ομώνυμου ναυτιλιακού φορέα.

Το πλοίο αποκτήθηκε από την Levante Ferries τον Ιούνιο του 2019, μέχρι τότε το πλοίο ονομάζονταν Kopernik και έφερε σημαία Κύπρου. Το τίμημα για την απόκτηση του προσδιορίζεται κοντά στα 2,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες. Το μήκος του πλοίου, προ μετασκευής, ήταν 158,35 μέτρα και το πλάτος του είναι 22,63 μέτρα. Έχει κατασκευαστεί το 1977 δηλαδή είναι ένα πλοίο 48 ετών. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει το πλοίο, πριν την μετασκευή του ήταν 20,5 μίλια ανά ώρα.

Το πλοίο μετά την μετασκευή του έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 300 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 948 επιβάτες. Ακόμη αξίζει να σημειωθεί πως το πλοίο της διακρίθηκε στα Shippax Awards με το παγκόσμιο βραβείο Shippax Retrofit Award 2023, δηλαδή με το βραβείο της καλύτερης μετασκευής της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Η κίνηση στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης ανεβαίνει παρά την ακρίβεια

Αύξηση 4% στους επιβάτες το 2025 και 11,1% μόνο τον Νοέμβριο δείχνουν τα στοιχεία της Fraport
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ

Νέες θέσεις εργασίας στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου

Αναλυτικά οι ειδικότητες που ζητούνται με σύμβαση εργασίας διάρκειας έξι μηνών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Και δεύτερη προσφορά για τη γραμμή Βόλου‑ νησιών Βορείου Αιγαίου

«Πράσινο φως» και από τον Κικίλια μετά την επικοινωνία με τον Κώστα Μουτζούρη
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Οι Τούρκοι αγρότες χαιρετίζουν τον αγώνα των Ελλήνων συναδέλφων τους

«Αγωνιζόμαστε για τα ίδια δικαιώματα εκατέρωθεν του Αιγαίου» δηλώνει η Ένωση Όλων των Αγροτών Παραγωγών Τουρκίας
ΑΓΡΟΤΕΣ

«Βάζουν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»

Γεωπόνοι αντιδρούν στη μετάβαση του ελέγχου του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πώς θα κάνουν ενστάσεις οι αγρότες για τις επιδοτήσεις 2025

Αναλυτικός οδηγός από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για λάθη σε στρέμματα, τιμολόγια, βοσκοτόπους, ΚΑΕΚ και ΑΤΑΚ, με νέες προθεσμίες και διαδικασίες έως τις αρχές 2026
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση στο χρόνο καταβολής των εισφορών στον ΕΛΓΑ

Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις θα ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαχείρισης των ζημιών από τους παγετούς και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30ής Ιουνίου 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Επεισοδιακή κατάθεση του Ξυλούρη για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Ειρωνείες και θλιβερές εικόνες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής
ΑΓΡΟΤΕΣ

Το Οικονομικό Επιμελητήριο βορείου Αιγαίου στο πλευρό των παραγωγών

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για αδυναμία προστασίας και «σκιές διαφθοράς» στη διαχείριση ευρωπαϊκών πόρων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση έως Μάιο 2026 για τα ψηφιακά δελτία διακίνησης ελαιοκάρπου

Εξαιρούνται μόνο όσοι είχαν έσοδα άνω των 200.000 ευρώ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΡΟΤΕΣ

Τιμές ρεκόρ για τα αρνιά της Λέσβου

Η ευλογιά των προβάτων και η μειωμένη παραγωγή στην Ευρώπη εκτοξεύουν τις τιμές παραγωγού
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ζητούν την κατάργηση του ψηφιακού δελτίου αποστολής

Ερώτηση στην βουλή κατέθεσαν 13 βουλευτές του ΚΚΕ