× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τζίρος εκατοντάδων εκατομμυρίων και το Πρέβελης

Υποτιμά τους νησιώτες η Group Attica με τις ενέργειες της

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 7/12/2024

Τζίρος εκατοντάδων εκατομμυρίων και το Πρέβελης
' χρόνος ανάγνωσης

H Group Attica, ο όμιλος στον οποίων ανήκουν η Blue Star Ferries, η Hellenic Seaways, η ΑΝΕΚ και η Superfast Ferries ανακοίνωσε αύξηση του κύκλου εργασιών  στα 593,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024 (465,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023) και παράλληλη μείωση κερδών στα 45,3 εκατ. ευρώ (έναντι 59,9 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023). Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου η μείωση των κερδών σε μεγάλο ποσοστό οφείλεται στα  μη επαναλαμβανόμενα έξοδα που σχετίζονται με τη συγχώνευση και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΑΝΕΚ ύψους 18,5 εκατ. ευρώ

Πρόκειται για τον ακτοπλοϊκό όμιλο που σχεδόν αποκλειστικά εκμεταλλεύεται τις άγονες αλλά και τις «ελεύθερες» ακτοπλοϊκές γραμμές του Βορείου Αιγαίου. Σε αυτόν ανήκει το πλοίο Πρέβελης που δρομολογήθηκε τον Νοέμβριο στην γραμμή Λαύριο – Λήμνος – Καβάλα. Είναι το πλοίο που κλήθηκε να δώσει λύση στην ανάγκη μεταφοράς φορτηγών από την Καβάλα στη Μυτιλήνη την τρέχουσα εβδομάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως το πλοίο φαίνεται πως αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Στην προσέγγιση στη Μυτιλήνη την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου μπήκε στο λιμάνι με την όπισθεν. Αντί να κάνει το αυτονόητο, δηλαδή να μπει στο μεγάλο και ευρύχωρο λιμάνι και να στρίψει εκεί ώστε να δέσει στην προβλήτα.

Επιβάτες που ταξίδεψαν προς Λήμνο και Μυτιλήνη ανέφεραν πως το πλοίο είχε μια εξαιρετικά άσχημη οσμή καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης ο ξενοδοχειακός του εξοπλισμός ήταν εμφανώς βρώμικος.  Επιπρόσθετα πολλά είναι τα βίντεο που κυκλοφορούν και εκφράζουν την αγανάκτηση των Λημνιών για τις πολύωρες καθυστερήσεις στην αναχώρηση του πλοίου από την Καβάλα και την Μύρινα την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας ακτοπλοϊκός όμιλος με τζίρο που το 2024 θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 600 εκατ. ευρώ και ο οποίος κυριαρχεί στο Αιγαίο και την Ανδριατική γιατί έχει σε αυτή την κατάσταση το πλοίο του. Γιατί δεν φρόντισε πριν την δρομολόγηση του στην γραμμή να κάνει ένα καλό καθάρισμα του ξενοδοχειακού του εξοπλισμού αλλά και την συντήρηση που απαιτούνταν στον μηχανολογικό του εξοπλισμό;

Γιατί τέτοια υποτίμηση πως τους νησιώτες;

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Πέθανε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας

Γιος του αείμνηστου ηθοποίου Λάμπρου Κωνσταντάρα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Η γενοκτονία είναι βανδαλισμός – Όχι τα συνθήματα στους τοίχους»

Ο γνωστός τραγουδιστής Στέλιος Ρόκκος ξέσπασε για τα γεγονότα στην Παλαιστίνη με αφορμή σύνθημα στο παλιό του σχολείο στη Λήμνο
ΕΛΛΑΔΑ

Η ανεργία χτυπά γυναίκες και νέες μητέρες

Γυναίκες οι 7 στους 10 ανέργους πληρώνουν το τίμημα της κυβερνητικής αδράνειας
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΕΛΛΑΔΑ

Η κυβέρνηση επανεξετάζει τα μέτρα κατά της φοροδιαφυγής

Γιατί οι πολίτες προτιμούν ακόμη τα μετρητά παρά τις εκπτώσεις φόρου στις ψηφιακές συναλλαγές
ΕΛΛΑΔΑ

Κατάρρευση γεννήσεων και φυγή νέων

Η ανάλυση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας καταγράφει μισό εκατομμύριο λιγότερους κατοίκους από το 2011 και προβλέπει συνεχή μείωση και γήρανση πληθυσμού τις επόμενες δεκαετίες
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως 29 Αυγούστου

Θα καταβληθούν 2,44 δισεκατομμύρια ευρώ σε 4.322.897 δικαιούχους
ΕΛΛΑΔΑ

Ζώα στα χαρτιά, επιδοτήσεις στην τσέπη

Οι «μεγαλοκτηνοτρόφοι» επικαλούνται μέχρι και τους λύκους για να δικαιολογήσουν τις απάτες
ΕΛΛΑΔΑ

Μόνιμη η επιστροφή ενός ενοικίου – Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

Οι λεπτομέρειες για τη διαδικασία, τα ποσά και τα όρια εισοδήματος
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Καταγγελία για κατέβασμα πανό αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη

Κάλεσμα από το Νομαρχιακό Τμήμα Λήμνου της ΑΔΕΔΥ και το Παράρτημα Λήμνου του Παλλεσβιακού Εργατικού Κέντρου
ΕΛΛΑΔΑ

Ανακοινώθηκε η μέρα πληρωμής των αναδρομικών στους συνταξιούχους

Την Δευτέρα θα πληρωθούν αναδρομικά σε 47.000 συνταξιούχους από τον ΕΦΚΑ.
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Πενταερή απαγόρευση θήρας ζητούν 21 οργανώσεις στη Χίο

«Ανάσα ζωής» για την καμένη φύση ζητούν μετά την καταστροφή του 13,6% του νησιού από τις πυρκαγιές
ΕΛΛΑΔΑ

Δουλεύουμε περισσότερο από όλους!

Τα στοιχεία της Eurostat για το 2024 δείχνουν ότι οι Έλληνες εργάζονται τις περισσότερες ώρες στην Ευρώπη, με υψηλό κόστος για την καθημερινότητα